Offroad
Motocross
Enduro
Trial

Argumendid

CRF125F täiesti uus, teemandikujuline terasraam võimaldab saavutada masina stabiilsuse jaoks vajaliku optimaalseima tasakaalu ja jäikuse suhte, mis lausa kutsub sõitma.

CRF125F’i vastupidav ja hõlpsalt hooldatav 124cm3 õhkjahutusega SOHC mootor tagab suure ja ühtlase jõumomendi ka madalatel pööretel.

Uus, pikisuunalise asetusega õhufiltri ja korpuse kooslus karburaatori kohal on endisest kergema kaaluga, võimaldab suurema õhumahu sissevõtu ja peidab enda all väikest, elektrilise starteri käitamiseks vajalikku akut.

Selle esimese, tõelise krossiratta kontseptsiooni keskmeks on vaevatud, sujuvad käiguvahetused võimaldava neljakäigulise manuaalse käigukasti ja siduri kooslus.

Raami sisemusse pikisuunaliselt paigutatud õhufiltri korpuse ja aku plokk hoiab tsikli gabariidid saledatena ja võimaldab sadula asetuse 739/785 mm kõrgusele, mis teeb sellest mootorratast käepärase sõiduriista enamusele üle 10 aasta vanustele noorukitele.

Teraskiige on ühildatud Honda oma Pro-Link, hõõrdumise vähendamiseks nõellaagritega varustatud vedrustusega.

Ühtlase ja täpse jaotusega pidurdusjõu saavutamiseks on see tsikkel varustatud ees 220mm-se kettaga, hüdraulilise, reguleeritavast hoovast toimiva ketaspiduriga ees.

Vahetum tunnetus – suurt toetuspinda pakkuvad jalatoed ja piduripedaal ning endisest palju kitsam juhtraud muudavad tsikli kergesti kontrollitavaks.

CRF125F mudelile „kolmnurga“ kuju andvad keredetailid on samades proportsioonides võetud üle CRF450R mudelilt ning pakuvad samu, vaieldamatuid eeliseid – juhi liigutused ei ole mitte kuidagi piiratud.