Honda Big scooters INTEGRA 750 ABS

Rollerid/125cc
Big scooters
125 cc

Argumendid

Uue Integra jõuallikaks on endisest võimsam, 750-kuubikuline kahesilindriline mootor, mis vaatamata suurenenud võimsusele on ikkagi oma klassis konkurentsitult kõige kütusesäästlikum. Mootor on raamile paigutatud nii, et massikese asetseks võimalikult madalal, millega on saavutatud eeskujulikud sõiduomadused nii maanteel kui ka linnatänavatel. Mootor on varustatud kaksik-tasakaalustusvõllidega, mis tagavad mootori töö parema tunnetuse. Kogu 40,3kW võimsus ja 68Nm jõumoment on ühtlase jaotusega, mis väljendub muuhulgas tõhusamas kiirenduses. Pidurdamisele olenemata tingimustest tõhusust lisavad hüdraulilised ketaspidurid koos ABS-süsteemiga (Anti-Lock Braking System) kuuluvad Integrate põhivarustusse.
Uuenenud Integraga sõitmisel on tunne, nagu oleks samaaegselt kasutada kaks erinevat masinat. Oma 17" rataste ja uue, 750-se mootori lisavõimsuse ja väändega on Integra näol tegemist tõsiseltvõetava mootorrattaga nii trassil kui ka kurvilistel teedel. Samas on Integra tänu oma suure väändemomendiga mootorile ja topeltsiduriga Dual Clutch ülekandele soovi korral sama käepärane, ühtlase minekuga ja mitmekülgne kui tavalised rollerid, mis teeb Integrast ideaalse sõiduvahendi linnaliikluses ja igapäevaste toimingute tegemiseks.
Ülikerged valuveljed annavad hea toestuse ka ebatasastel teekatetel ning endisest kergem alumiiniumkiige amortiseerib tõhusalt vedrustamata massi, mis muudab tsikli veelgi liikuvamaks ja sportlikumaks. Laitmatu haarde ja stabiilsuse annavad tsiklile laiad, 120/70 mõõdus esi ja 160/60 mõõdus tagarehv.
Uue Integra sadulas istumine pakub täielikku vabadustunnet juba enne mootori käivitamist. See on saavutatud tänu suurenenud, sõidu ajal mugavust lisavale jala- ja põlveruumile. Ka sadul on saanud uue kuju ning seda mitte üksnes mugavuse tõstmiseks, vaid ka selleks, et jala mahatoetamine oleks ühtviisi vaevatu kõikidele ratturitele olenemata kasvust. Sadula alla on moodustatud piisavalt avar panipaik nii Honda Demi-Jet kiivri kui ka muu vajaliku ärapaigutamiseks.
Tsikli juures on hästi läbi mõeldud ka kõige pisemad detailid nagu reguleeritav pidurihoob, kaasaegne LCD näidikuplokk ja summuti heli, mis toob naeru näole kohe Integrale hääled sisse lüües.