Offroad
Cross
Enduro
Trial

Argumendid

  • Kompaktne ja kaasaegne vedelikjahutusega DOHC 249-kuubikuline ühesilindriline neljataktiline jõuallikas tagab sujuva ja ühtlase pöördemomendi madalatel pööretel, lisaks eeskujuliku suutlikkuse ka kõige kõrgematel pööretel. 
  • Programmeeritud sissepritse (PGM-FI). 
  • Uus ülikompaktse kujuga, laagriga teljele asetatud nookur (roller rocker), mis vähendab hõõrdumist klapi käigul ning võimaldab väiksemamõõdulise plokikaane kasutuselevõtmise. 
  • Hammasratasülekandega tasakaalustusvõll vähendab vibratsioone, mis tõstab sõidumugavust. 
  • Täiesti uus, spetsiaalselt CRF250L mudeli jaoks väljatöötatud raam annab rattale suurepärase stabiilsuse ja erksuse. 
  • Jõulise 43mm tagurpidi pööratud esihargi käik on tervelt 250 mm. 
  • Pro-Link® üheamordiline 240mm käiguga tagavedrustus. 
  • Ketaspidurid nii ees kui taga tagavad tõhusa ja ühtlase jaotusega pidurdusjõu. 
  • Ülikergete valuvelgedega 21-tolline esiratas ja 18-tolline tagaratas. 
  • Digitaalne mitmefunktsiooniline spidomeeter. 
  • Lukustatav tööriistakast.