Viimistletud ja agressiivset Neo Sports Café stiilis CB650R-d iseloomustavad lühike jässakas sabaots ja pisut eenduv esituli, mis annavad rattale iseloomuliku trapetsikuju. Pikk kütusepaak on selle mudeliperekonna põhitunnus. Selle sujuvad jooned rõhutavad metallpindade ehedust ja tugevust ning on neljasilindrilise jõumasina krooniks. Selles asub ka süüde. Koonusjad juhtkangi käepidemed muudavad juhtimise lihtsaks ja sõiduasend on teiste tänavaratastega võrreldes tunduvalt sportlikum. CB650R mudel jagab CB1000R iseloomulikku ümmargust LED-esituld. Honda arendusinsenerid soovisid luua CB650R-i omanikele kõige ehedama ja nauditavama keskmise suurusega neljasilindrilise mootori. Selleks tuuniti 649-kuubikulist DOHC 16-klapilist mootorit nii, et kaoks väändemomendi kerge langus kiirusel 5500 p/min ja üle 10 000 p/min kiirusel oleks mootori võimsus 5% võrra suurem, punane joon tõsteti aga 1000 p/min võrra. 70 kW tippvõimsus saavutatakse 12 000 p/min pöörlemiskiirusel, maksimaalne väändemoment 64Nm aga 8500 p/min. 6 kg võrra kergemal mootoril on 8% suurem võimsuse ja kaalu suhe. Masinat on täiendatud assiteeriva-/läbilibiseva siduriga, mis hõlbustab käiguvahetust (hoova koormus on nüüd 12% väiksem), tagades samal ajal tagumise ratta mittelukustumise kiire käiguvahetuse korral. 2019. aasta mudelil on tagaratta veojõu juhtimiseks Honda valitav väändemomendi kontrollsüsteem (HSTC), mille saab soovi korral välja lülitada. Rattal on ainult LED-tuled ja uuel LCD-näidikute ekraanil on nüüd käigu näidik ja ülesvahetuse indikaator. Terasest valmistatud teemant-tüüpi raami on 2019 aastal uuendatud pressitud tagakiige juhtplaatidega (varasemalt olid need sepistatud). Tulemus on 1,9 kg võrra kergem kui varasem disain ja lisaks on kasutusele võetud elliptilise rislõikega raamiosad, spetsiaalselt tuunitud jäikuse "jagamiseks" (jäigeim roolikannu piirkonnas ja "vedelam" muudes osades), et ratta käsitlemine oleks tasakaalustatud ja oleks tagatud maksimaalne tagasiside sõitjale. Ratta tühimass on nüüd vaid 202 kg tänu kergemale raamile, aga ka uuele kütusepaagile. Uus on ka 41mm Showa eraldi funktsioonidega (SFF) ümberpööratud torudega (USD) esikahvel. Esivedrude 7-asmelise eelpinge reguleerimisvõimalusega ühetorulised monoamortisaatorid paiknevad survevalatud alumiiniumist "prillide" vahel. Roolikannu nurk on 25,5° ja järeljooks 101mm. Teljevahe 1450mm. Esirattal on neljakolvilised radiaalse kinnitusega eesmised pidurisadulad koos 310 mm lainekujuliste liikuvate piduriketastega , mida toetab ühekolviline tagumine pidurisadul ja 240 mm ketas. Kahe kanaliga ABS süsteem kuulub standardvarustusse. Valualumiiniumist veljed on täiesti uue disainiga, esivelg on varustatud 120/70-ZR17 rehviga ja tagaveljel on peal 180/55-ZR17 rehv. Masina kütusekulu on 20,4 km/l (WMTC režiimis) ja 15,4 l kütusepaagiga saab sõita üle 300 km. A2-kategooria juhiloa omanikele on saadaval 35kW lihtsalt ümberehitav version. |