Offroad
Cross
Enduro
Trial

„Absolute Holeshot”

Pärast jõudluse märkimisväärset täiustamist 2019. aastal on 2020. aasta mudelitel CRF450R ja CRF450RX nüüd kasutusel Honda Selectable Torque Control, mis töötab koos parandatud HRC Launch Controli ja mootori juhtploki (ECU) sissepritsekaartide seadistustega.

Kolme režiimiga HSTC vähendab tagaratta „tühjalt“ pöörlemist (ja seega asjatult raisku läinud edasiliikumist) ning suurendab haarduvust nii palju kui võimalik. See ei kasuta rattakiiruse andurit ning säilitab olulisel määral tunnetuse gaasikäepidemel, hallates samal ajal võimsust; süüteajastus on hilisem ja PGM-FI kontrollitud, kui tuvastatakse, et pöörete muutumise kiirus ületab seadistatud väärtust. Mootori seiskamisel säilitab HSTC viimati valitud seadistuse järgmiseks sõiduks. Süsteemi saab ka välja lülitada.

Vedrustust muudeti summutuse parandamiseks väikesel kiirusel.

CRF450R on nüüd saadaval uute tagumiste piduriklotsidega, mis on spetsiaalselt välja töötatud pikaealisuse tagamiseks ja jõudluse suurendamiseks, mistõttu puudub vajadus tagumise ketta katte järele. Mootorratas on saadaval uue 2020. aastaks loodud kujundusega.

2019. aasta CRF450R saab tippvõimsust ja väändemomenti oluliselt juurde ning paranenud on jõudlus kõikidel pööretel; samuti on sellel kolmeastmeline HRC Launch Control, lisaks vastupidavusele keskenduvatele uuendustele. Raamil esineb kohendatud vedrustuse seadistamist, igasuguseid kaalu säästvad uuendusi ja uus Renthal Fatbar juhtraud. Suutelisus väljuda stardiväravast esimesena ja püstitada välkkiireid ringiaegu on CRF450R-i peamine mõte olnud viimased kaks aastat. 
19YM mudelil suureneb jõudlus veelgi; mootorist on pigistatud välja rohkem võimsust ja väändemomenti, seda läbi HRC-põhise silindripea, sisse- ja väljalaske seadistamise – ilma juhitavust ohverdamata madalatel pööretel. Kolmeastmeline HRC Launch Control on lisandus, mis aitab igat juhti algajast eksperdini igal ajal stardipaugule pihta saama. Käiguandur võimaldab iga käigu jaoks konkreetseid süüteprogramme ning PGM-FI on optimeeritud pritsima kütust iga tsükli jooksul kaks korda. Õlipumba võimsust on suurendatud ning rekonstrueeritud on siduri tõukur ja surveplaat. Alumiiniumist kahe külgtalaga raam on põhimõtteliselt sama, kuid tehtud veidi kergemaks, nagu ka tagakiige. Uus esipidurisadul võtab gramme veelgi vähemaks. 49 mm Showa ümberpööratud esihargil kohendatud õli ja vedru/summutuse seadistused parandavad toimivust ning sellele lisaks on tagumine võnkesummuti saanud "Super Finish" töötluse ja ka kohendatud Pro-Link suhte. Uut Renthali painutatud juhtrauda saab nüüdsest kinnitada ette- ja tahapoole ülemisel traaversil.

2018 CRF450R oli juba standardis varustatud elektrilise starteriga, mis on hindamatuks abiks nii mugavuse kui ka ringiaja säästmiseks pärast ebaõnne võistluse keskel. Elektriline starter on varustatud kerge liitium-ioon akuga ja kaalu säästmiseks on jalgstarter eemaldatud.