Honda 125 Motorcycles MSX125 GROM

Rollerid/125cc
Big Scooters
125 Scooters
125 Motorcycles

MSX125 Grom

MSX125 Gromi selgelt eristuvat iselaadset keret iseloomustavad stiilne LED-esituli, väiksemad istmed ja alusraam koos retrohõnguliste ülikompaktsete küljepaneelide ja paagikatetega. Kuna kliendid püüavad jätkuvalt oma mootorratast ainulaadseks muuta, on MSX125 Grom disainitud kohanemisvõime ja hõlpsa kohandamise kontseptsioonist lähtudes: kogu kere kinnitub kummalgi küljel kuue poldiga, mida rõhutavad suured poldiümbrised, et luua veel üks kordumatu disainielement.

USD esikahvlite kuldne viimistlus ja kollane amordivedru paistavad silma, kuna tekib ere kontrast tumeda mootori, väljalasketoru, rataste ja kiigega. Digitaalne LCD-näidikupaneel, mis on selle kompaktse suuruse tõttu lihtsalt loetav, sisaldab peale kiirusmõõdiku, kahe päevasõidumõõdiku, kütusekulumõõdiku ja kella ka tahhomeetrit ja käiguasendi näidikut. Päevasõidumõõdikuid ja kella saab lähtestada või hodomeetri ja päevasõidumõõdiku vahel vahetada ekraani kummalgi pool olevate lülitite abil.

MSX125 Gromi 125 cm3 kaheklapiline mootor kasutab 50 mm silindri läbimõõtu ja 63,1 mm kolvi käiku ning selle surveaste on 10,0 : 1. Tippvõimsus 7,2 kW saavutatakse 7250 p/min juures ning tipp-pöördemoment 10,5 Nm 5500 p/min juures.

See sisaldab täiuslikku segu vilkast edasiveeremisest ning kasulikust ja kättesaadavast igakülgsest võimekusest. Sellel masinal on tõepoolest lõbus gaasi keerata! Viiekäiguline käigukast suurendab naudingut (ja kasutatavust) ning võimaldab tippkiirust 94 km/h.

Siduri käsitsi juhtimine annab täissuuruses mootorratta kogemuse, samal ajal kui 15T käigukasti hammasratas, 38T peaülekande hammasratas ja 12-tollised rattad pakuvad kiiret reageerimist kõikjal linnas ning võimet sõita kõrgema käiguga aeglaselt – see on ideaalne tihedas liikluses liikumisel.

Tänu väikese hõõrdumisega tehnoloogiale (nt nihkega silinder või klapimehhanismi rullnookur) on see ka ökonoomne, naastes 66,6 km/l-ni (WMTC režiim). Täiustatud PGM-FI tagab ülitõhusa põlemise ning teeb koostööd nii õhu sisse- kui ka väljalaskesüsteemiga, et pakkuda kaasahaaravat kogemust gaasiga.

MSX125 Gromi end hästi tõestanud šassiid ei ole 2021. aasta muudatuste käigus eriti muudetud ning kujunduse algsed prioriteedid on endiselt tähtsad: luua alus praktilisele mootorrattale, mida uued sõitjad saaksid linnakeskkonnas lihtsasti kasutada ja parkida, kuid mis oleks kasutatav ja nauditav ka linnast väljas, samuti peaks olema võimalik võtta hõlpsalt kaasa kaassõitja.

Ühe selgrooga terasraam tagab MSX125 Gromi keskse tugevuse. Selle jäik nelikanttoru ühendab kaela otse kiige pöördplaatidega ning kõik teised osad ripuvad nähtavalt raami küljes, aidates luua minimalistlikku ilmet. Spetsiaalselt häälestatud vertikaalne ja horisontaalne jäikus ning painduvus kiige pöördekohas ja mootori hoidikplaatidel tagab mugavuse ja kindlustunde ideaalse tasakaalu.

Raami konstruktsioon võimaldab ka PGM-FI-ga seotud komponente ja elektrilisi osi tõhusalt paagikatte sees hoida ning kütusemahtu on suurendatud (6,0 liitrini). Teljevahe on 1200 mm ning kaldenurk ja järeljooks vastavalt 25°ja 81 mm. Tühimass on vähenenud 103 kg-ni. Madal 761 mm istmekõrgus muudab MSX125 Gromi lihtsasti hallatavaks. Ka haagissuvila omanike arvates on seda lihtne peale ja maha laadida, transportida ja kasutada.

Esi- ja tagavedrustus pakub oma klassi parimat kvaliteeti. 31 mm USD kahvel vähendab vedrustamata massi ning tänu kolbide suuremale survealale (võrreldes standardvarustusse kuuluva teleskoophargiga) pakub kogu kolvikäigu jooksul paremat summutustunnet. Ülemised ja alumised kinnituskahvlid on täissuuruses. See parandab veelgi juhitavust ja sõitja tunnetust, samas kui üks kerge ja tugev tagaamort juhib lihtsat ja vastupidavat H-kujulist 50 × 25 mm terasest neljakandilist kiike.

MSX Gromi vormi ja funktsiooni seisukohast on olulised selle viie kodaraga (ümberkujundatud) 12-tollised alumiiniumist valuveljed, millel on laiad 2,5-tollised äärikud. 120/70-12 esirehvist ja 130/70-12 tagarehvist õhkub dünaamilist välimust ja jõudlust. Hüdrauliline kahe kolviga eesmine (kullaviimistlusega) ja ühe kolviga tagumine pidurisadul toimivad koos 220 mm esi- ja 190 mm tagaketastega. ABS-süsteem töötab IMU kaudu.