Rollerid/125cc
Big Scooters
125 Scooters
125 Motorcycles

ADV 350

ADV350 kujundus pakub enamat kui kerge seiklusmaitse. Topelt-LED-esituled (kõik valgustid on LED-id) on seatud kõrgele esiratta kohale, voolundi küljed on aga USD kahvlite esiletoomiseks välja lõigatud. Maastikutunnet rõhutavad värvitud paneelid, mis on seatud kõrgele tumedale madalamale ja tagumisele istmekattele, jättes mulje selliste masinate nagu X-ADV ja võistlusomadustega CRF450R kõrgemast raskuskeskmest.

ADV350-l on palju mitmekülgsust lisavaid detaile. Ekraani saab hõlpsalt reguleerida liuglukumehhanismi abil kaheastmeliselt ja 133 mm võrra. Kõrgemas asendis juhitakse õhuvool ümber õlgade, et vähendada väsimust pikkadel ja kiiretel sõitudel. Linnakeskkonnas, kus tihti hinnatakse veidi jahedat õhku ning avatud nähtavust, on madal asend ideaalne.

Istme all on ohtralt ruumi: kokku 48 liitrit. See tähendab, et sinna on võimalik kenasti ära mahutada kaks kogu nägu katvat kiivrit. Panipaika saab eraldusplaadi abil jagada omaniku eelistuste järgi. Ees vasakul asuvast lukustatavast kindalaekast leiab USB-C pesa nutitelefoni laadimiseks. Istme kõrgust saab 795 mm hõlpsalt muuta.

ADV350 LCD-näidikupaneel hoiab mootorratturit täielikult ühendatuna ja sisaldab Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteemi, mis ühendab mootorratturi liikvel olles nutitelefoniga ning võimaldab telefonikõnesid ja muusikat hääljuhtimise teel hallata. Süsteemi aktiveerimiseks läheb vaja ainult kiivrisse paigaldatud kõrvaklappe ja Honda rakendust RoadSync ning nutitelefon loob Bluetoothi kaudu ühenduse. Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteemi juhitakse vasaku lülitihoova abil.

Veel üks mugav funktsioon on nutikas võti, mis juhib peamist süütelülitit ja istmelukustust sõitja taskust ning lukustab ADV350 automaatselt, kui sõitja minema kõnnib. See juhib ka lisavarustusse kuuluvat 50-liitirist nutikat ülemist panipaika. Kui nutikas võti on lähedal, on panipaik lukustamata. Vastamise lüliti vilgutab asukoha hõlpsaks tuvastamiseks tulesid.

Kuna ADV350 on loodud taluma linna ebatasaseid teekatteid ja isegi kergeid maastikuolusid, on rolleri šassii ehitatud nii, et see tekitaks enesekindlust. Kerge terasest toruraam tagab keskse tugevuse. Teljevahe on 1520 mm, kaldenurk ja järeljooks vastavalt 26,5° ja 89 mm. Märgkaal on 186 kg.

Mootorrattastiilis 37 mm USD kahvlid (125 mm käiguga) on kinnitatud mootorrattastiilis ülemise ja alumise kinnituskahvli külge, suurendades kogu esiosa jäikust. Kahe eraldi mahutiga amortisaatorites on kasutatud progresseeruvaid kahe pingega vedrusid ning need pakuvad suurepärast vedrustust mitmesugustel teekatetel ja kahekesi sõites. 130 mm käiguga toimivad nad ühes tükis alumiiniumist kiigena.

Honda rolleri ratta kujundus on uudne. Valualumiiniumist ja musta viimistlusega kergel 15-tollisel esirattal ja 14-tollisel tagarattal on X-kujuline kuue kodaraga risti-rästi muster. Kujundus parandab teetunnetust ja igakülgset väledust. 120/70-15 ees ja 140/70-14 taga plokkmustriga tihtrehvid pakuvad paindlikku sõitu tänu laiale rehvimustrile ja piisavale õhuhulgale.

Üks 256 mm ketas täidab ees peatumisülesannet ning on ühendatud 240 mm tagakettaga, mis tagab kahe kanaliga ABS-i eelise pidurdamise juhtimisel. Hädapidurdustule (ESS) süsteem käivitab (ja lülitab ise välja) ka tagumised suunatuled äkkpidurdamisel, hoiatades tagapool liiklejaid.

ADV350 330 cm3, täiustatud Smart Power+ (eSP+) SOHC neljaklapiline mootor saavutab madala hõõrdumisega tehnoloogia laiaulatusliku kasutuselevõtu kaudu suure keskkonnasäästlikkuse ja võimsuse nii linnas kui ka sellest väljaspool.

Tippvõimsus 21,5 kW 7500 p/min juures on sobitatud pöördemomendiga 31,5 Nm 5250 p/min juures.

Automaatne tsentrifugaalsidur töötab V-Maticu käigukasti (mille ülekandearvud on seadistatud kiireks väikesel kiirusel reageerimiseks ja nutikaks kiirendamiseks) ning rihma peaülekandega. 

ADV350 mootoril on ka kaheastmeline veojõusüsteem Honda Selectable Torque Control (HSTC). Süsteem tuvastab esi- ja tagaratta kiiruste erinevused, arvutab libisemisastme ning seejärel juhib kütuse sissepritse kaudu mootori pöördemomenti, et taastada tagaratta haardumine. HSTC saab sisse ja välja lülitada juhtraua vasakul pool oleva lüliti abil. Märgutuli „T“ vilgub ekraanil, kui süsteem näeb haardumise haldamisel vaeva.

Kütusekulu on säästlikud 30 km/l (WMTC režiim); 11,5-liitrine paagimaht tagab võimaliku üle 340 km sõiduulatuse.