Offroad
Cross
Enduro
Trial

CRF250R 2016

 

Kusagilt mujalt ei leia tihedamat konkurentsi kui MX2 klassis, olgu harrastussõitjate või professionaalide tasemel.  Honda CRF250R on pikka aega olnud tõhus relv, millega lahingusse minna, seda tänu oma pneumaatilisele jõuülekandele ja lihvitud kerele, mis tasakaalustab mudeli enneolematut erksust kaljukindla stabiilsusega. Sellel on samasugune alumiiniumtalaga raam ja massikesest lähtuv disain nagu CRF450R-l ning see pöörab õhus sama hästi kui maa peal.
15YM CRF250R sai 49 mm Showa eraldi esiosa koos kolme õhukambriga (SFF-TAC-Air) kahvli, et kere jõudu täielikult ära kasutada. Samuti sai see samasuguse mootori režiimi valiku nupu (EMsB) nagu tema suurema võimsusega vennal, võimaldades ratturil valida 3 sõidurežiimi vahel - standard, sujuv või agressiivne – valikunupp asub juhtraua paremal pool.
Mitte keegi ei puhka,  kui käimas on MX2 arendustöö  ja väikseimad täiendused võivad kombineerides anda enneolematult suuri tulemusi. 2016. aastaks on Honda valinud CRF250R mootorile ja vedrustusele palju mitmesuguseid täiendusi, ajendatuna puhtalt  sellest, mida Team HRC võidusõidu  nädalal õpiti maailma parima MXGP vastu võisteldes.

Mudeli uuendused: CRF250R saab oluliselt võimu juurde, mille eest hoolitsevad HRC arendatud silindripea, kolv ja keps, suurem väändemoment väikestel pööretel, võimsuse kao vältimine keskmistel pööretel. Showa SFF-TAC-Air kahvleid uuendatakse, et vähendada hõõrdumist ja parandada tundlikkust ja summutamist; Showa tagaamordil on uued sobituvad seadistused.