Offroad
Motocross
Enduro
Trial

Argumendid

  • Töökindel 49 cm3 SOHC neljataktiline mootor genereerib kergestikäsitsetavat ja sujuvat jõudu.
  • 10 : 1 surveaste annab rattale head tööparameetrid. 
  • Hooldevaba kondensaatorsüüde (CDI) ja automaatne gaasijaotusmehhanismi ketipinguti.
  • 13 mm kolbsiibriga karburaator vähendab oluliselt kütusekulu ja tagab kõigil pöörlemissagedustel mootori täpse reaktsiooni gaasikäepideme pööramisele. 
  • Sujuvalt vahetuvate käikudega 3-käiguline käigukast ja automaatsidur tagavad lihtsa juhitavuse ja probleemideta paigaltvõtu. 
  • Suure tõmbetugevusega terasest raam ja õõtshark kindlustavad suurepärase tugevuse ja järeleandlikkuse tasakaalu. 
  • Tänu pööratud teleskoopkahvlile saavutab vedrustus helde 87 mm käigu. 
  • Tagavedrustus, mis toetab tugevdatud õõtsharki, tagab hästisummutatud liikumise 70 mm ulatuses. 
  • Võimsad ja kerged eesmised ja tagumised trummelpidurid. 
  • Mootori konstruktsioon tagab madala heitmetetaseme, mis vastab ka rangeimatele maastikusõidu emissiooninormidele. 
  • Kitsas, 110 mm laiune CR sadul, sale kütusepaak ja ülimadalal 550 mm paiknev sadul muudavad sõidu mugavaks ja meeldivaks väga paljudele noortele rattasõiduharrastajatele. 
  • Võtmega käitatav süütelukk hoiab ära lubamatu kasutuse. 
  • CRF-R mudeli lennukas disain, värvid ja graafika.