19.01.2024 Ameeriklane Ricky Brabec võidab teist korda Dakari ralli
07.11.2023 Uus CB1000 Hornet, CBR600RR naasmine ja uuenduslik Honda E-Clutch valmistavad ette Honda täieliku 2024. mudeliaasta tootevaliku avalikustamist EICMA-l
07.07.2023 Honda võtab uuendusliku Honda E-Clutch-tehnoloogia kaudu kasutusele uue vahendi
14.08.2022 Tim Gajser on viiekordne motokrossi maailmameister!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30. aastapäeva erimudel ja uus ADV350 on Honda 2021. aasta EICMA motomessi mudelivaliku staarid
01.09.2021 Honda A2 kategooria 500 cm3 mootorrataste trio 2022. aasta mudelid saavad olulised jõudlusele keskendunud uuendused.
06.01.2021 Honda täiendas oma mitmekülgset 2021. aasta mudelivalikut GL1800 Gold Wingi ja Gold Wing Touri uuendustega
01.12.2020 Uusi Honda kergeid kaheotstarbelisi mootorrattaid CRF300L ja CRF300 RALLY on märkimisväärselt uuendatud
24.11.2020 Tutvustame Honda uut suurt Rebel 1100
10.11.2020 Honda teatas veel seitsmest oma 2021. aasta Euroopa mootorrataste laialdasse valikusse lisandunud mudelist
15.10.2020 Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga
14.07.2020 2021. AASTA HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda tähistab 400 miljoni mootorratta tootmist
05.11.2019 Mudelid Honda CBR1000RR-R Fireblade'i ja Fireblade SP debüteerisid ning särasid Honda 2020 aasta EICMA motomessil
23.09.2019 Uued CRF1100L Africa Twin ja Africa Twin Adventure Sports saabuvad 2019. aastal Euroopasse
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Ameeriklane Ricky Brabec võidab teist korda Dakari ralli

19.01.2024
Teist korda nelja aasta jooksul on Monster Energy Honda võidusõitja Ricky Brabec saavutanud võidu prestiižsel Dakari rallil, mis lõppes täna Punase mere Saudi Araabia kallastel. 2020. aastal sai Californias sündinud sõitja esimesena ameeriklasena raske võistluse mootorrataste klassis võidu ja nüüd, neli aastat ja kaks päeva hiljem, lisab ta selle võidu oma võidunimekirja 46. väljaandena.Dakari ralli algas 1979. aastal Euroopas ja Aafrikas ning Honda saavutas esimese võidu 1982. aastal, kui XR550-ga sõitnud Cyril Neveu võitis. Nelja aasta pärast lisas prantslane teise võidu NXR750V-l ja kordas seda järgmisel aastal. Itaallane Edi Orioli tõi Hondale kolmanda järjestikuse võidu 1988. aastal NXR800V-ga, mida prantslane Gilles Lalay juhtis võidule järgmisel aastal. Honda jaoks järgnes kuiv periood, kuid Brabec tõi kaubamärgi CRF450 RALLY-ga tagasi esikohale 2020. aastal, mil võistlus toimus juba Saudi Araabias. Brabecu siis tiimikaaslane Kevin Benavides võitis järgmisel aastal ning tänavune edu tähistab Honda kaheksandat võitu (ja esimest uue põlvkonna CRF450 RALLY jaoks, tema debüüdil).Viies Dakari ralli väljaanne Saudi Araabias algas 5. jaanuaril proloogiga AlUla loodenurgas ja kulges 7670 km ida poole ja tagasi enne Yanbu lõpetamist 19. jaanuaril. Teel läbisid võistlejad 4632 km "erietappidel" (ajatud osad, mis määravad võitjad), sealhulgas uus kahepäevane "48-tunnine Chrono" etapp Saudi Araabia tühjas Kvartalis, kus võidusõitjad veetsid kaugel öö, ilma tehnilise toe ja minimaalse suhtlemiseta välismaailmaga. Võistlejad lahkusid regulaarselt öistest laagritest enne koidiku tunde ja veetsid pikki külmi tunde ühendustes (ajatu ülekandeetappides, mille lõpetamine oli siiski kohustuslik). Ainsana pakkus leevendust karmidest tingimustest vaid üks puhkepäev.Monster Energy Honda kontrollis suurema osa võistlusest, kus hispaanlane Tosha Schareina juhtis proloogi ja tšiillane José Ignacio "Nacho" Cornejo võttis pärast neljandat täispikka etappi ühepäevase juhtpositsiooni üle. Brabec haaras üldjuhtimise peale olulise 48-tunnise Chrono etapi lõpetamist, mida ta enam kunagi ei loovutanud. Meeskond oli nii kiire (juhtides seitset etappi ja proloogi ning pühkides lavaplaate kahel korral) kui ka tasakaalustatud (viiest kuuest sõitjast viis võitsid); neli sõitjat jõudsid finišisse. Lisaks Brabeci üldvõidule võttis tema prantslasest tiimikaaslane Adrien Van Beveren kolmanda koha üldkokkuvõttes, Cornejo lõpetades kuuendana.