11.07.2011 Honda tarbelaen hea%
02.11.2010 Täna avatud Milano EICMA külastajad saavad näha aasta suurimat Honda esitlust.
01.07.2010 Honda Uudiskiri nr.1| HONDAMEES
17.05.2010 Tanel Leok võitis Hispaanias MM-etapi!
22.01.2010 Honda Racing Motokrossi Karikas
17.09.2009 Honda Ohutusinstituut avas oma uksed
14.09.2009 Honda alustab Tais uue motorolleri PCX tootmist ja müümist. Uue üleilmse strateegilise mudeli eksport Taist Jaapanisse, Euroopasse ja USA-sse algab 2010. aastal.
08.09.2009 Honda hakkab kasutama uut topeltsiduriga käigukasti suure töömahuga sportmootorratastel ning CV-Matic automaatkäigukasti Cub-tüüpi motorolleritel
09.06.2009 Uus! Honda Mootorrataste Tehnoloogiate Pildiraamat webis
31.03.2009 Honda alustab Brasiilias flex-fuel-tüüpi mootoriga mootorrataste CG150 TITAN Mix müüki
03.11.2008 Honda avab ametlikud motokeskused Eestis
03.11.2008 Honda kumulatiivne globaalne mootorratta toodang jõudis 2008.a. 200-miljoni ühikuni
24.09.2008 8.–13. november 2011 EICMA
09.06.2008 Honda teavitab maailma esimesest supersport-mootorratastele mõeldud elektrooniliselt kontrollitavast „kombineeritud ABS-st”
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Uued CRF1100L Africa Twin ja Africa Twin Adventure Sports saabuvad 2019. aastal Euroopasse

23.09.2019

• Honda kuulsa seiklusratta sõiduomadusi ja tehnoloogiat on laialdaselt täiustatud
• Euro 5 nõuetele vastava uue 1100 cm3 paralleelse kahesilindrilise mootori tippvõimsus on 75 kW ja suurim pöördemoment 105 Nm, mis on suurenenud vastavalt 7% ja 6% 
• 5 kg kergem ning 10% suurem võimsuse ja massi suhe, mis on saavutatud tänu mootori, raami ja kiige kergemale kaalule 
• Uhiuus 6,5-tolline TFT-universaalnäidik hõlmab Apple CarPlay® ja Bluetoothi ühenduvust ning sel on puuteekraani funktsionaalsus
• Neli eelseadistatud sõidurežiimi ning kaks kasutaja valitavat varianti pakuvad võimsuse, mootoriga pidurdamise, Honda Selectable Torque Controli ehk HSTC (valitava veojõu kontrollsüsteemi), Wheelie Controli (tagarattal sõitmise abisüsteemi) ja Cornering ABSi (kurvides toimivate ABS-pidurite) seadistuste kohandamist olukorra järgi
• HSTCd ning uusi Cornering ABSi, Wheelie Controli ja Rear Lift Controli (tagaosa tõstmissüsteemi) funktsioone juhitakse nüüd kuueteljelise inertsiaalanduri abil; kiirushoidik kuulub põhivarustusse
• CRF1100L Africa Twin on veelgi selgemalt keskendunud maastikule
• CRF1100L Adventure Sports on rohkem kui kunagi varem valmis pikkadeks sõitudeks ning selle lisavarustusena on nüüd saadaval tipptasemel vedrustus Show EERA™ 
• Endiselt pakutakse mõlemale mudelile ainulaadset topeltsiduriga käigukasti


Africa Twin on teinud läbi arengu. Kergem, võimsam ja energilisem ning tipptehnoloogiast tulvil Africa Twin ja selle sõsarmudel Adventure Sports on läbinud põhjaliku uuenduskuuri, tänu millele on neil veelgi selgemalt äratuntav identiteet, et pakkuda mootorratturitele optimaalset varustust igasuguse tõelise seiklusega toimetulemiseks alates maastikurajast kuni läbi mandri kulgeva maratonini välja.

Raam ja mootor

2019. aastal Euroopasse saabuval Africa Twinil on nüüd uus Euro 5 nõuetele vastav 1084 cm3 paralleelne kahesilindriline mootor (998 cm3-st ülespoole). Mootori põhjalikud muudatused ning muudetud klapitõukur, alumiiniumist silindrihülsid ja uus heitgaasiklapp tagavad veelgi paremad sõiduomadused ning vastavad samal ajal 2020. aasta uutele rangeimatele Euro 5 heitenormidele. Tippvõimsus suureneb 7% 75 kW-ni 7500 p/min juures, suurim pöördemoment kuni 6% 105 Nm-ni 6250 p/min juures ning samal ajal tagab mootor endiselt ülisujuva võimsuse ja pöördemomendi ning äratuntava popsumise.

Mootor on uuel alumiiniumist alusraamiga raamil ning on pigem polditud kui keevitatud põhiraami külge. Uhiuue kergema alumiiniumist kiige kujundus on sama nagu krossimootorrattal CRF450R, et pakkuda veelgi paremat tagaratta haarduvust ja mootorratturi tunnetust.

Elektroonika ja näidikupaneel

Uue kuueteljelise inertsiaalanduri abil juhitav põhjalik elektroonikapakett sisaldab süsteeme Ride by Wire ja Honda Selectable Torque Control (HSTC) ning uusi funktsioone, sh kiirushoidikut, Cornering ABSi, Wheelie Controlit, Rear Lift Controlit ja avariipidurduse signaale. Saadaval on kuus sõidurežiimi. Neist neljal on võimsuse, mootoriga pidurdamise ja ABSi eelvalitud seadistused eri sõiduolukordade jaoks: Tour (reis), Urban (linn), Gravel (kruus) ja Off-road (maastik); kaks kasutajarežiimi võimaldavad mootorratturil seadistada nende parameetrite isiklikke eelistatud kombinatsioone.

CRF1100L Africa Twini põhivarustuses on 6,5-tolline TFT-universaalnäidiku puuteekraan. Hõlpsalt kasutataval, stiilsel ja õhukesel ekraanil kuvatud teabe hulka saab kohandada mootorratturi eelistuste järgi; teave kuvatakse selgelt ja täpselt ning on ööpäev läbi kohe arusaadav. TFT-puuteekraan ühildub ka Apple CarPlay®-ga, võimaldades mootorratturitel saada suunajuhiseid, teha kõnesid, võtta vastu sõnumeid ja kuulata muusikat telefonis olevate rakenduste kaudu.

CRF1100L Africa Twin

Veelgi parema maastikuvõimekusega uus CRF1100L Africa Twin on saledam ning uue pilkupüüdva rallistiilis kere, õhema kütusepaagi ja 40 mm kitsama istmega, mille kõrgust saab kohandada 850 mm-lt 870 mm-le.

Madal tuuleklaas võimaldab mootorratturil vabalt ette ja taha liikuda, kas istudes või seistes; kompaktsed käepideme kaitsmed ja karteripõhja kaitse täiendavad stiilset ilmet ning aitavad samas vähendada üldmassi 5 kg võrra. 10% suurem võimsuse ja massi suhe pakub dünaamiliste sõiduomaduste uut taset. 

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Sama sõiduasendiga nagu Africa Twin on CRF1100L Africa Twin Adventure Sports täielikult varustatud pikkadeks sõitudeks.

Üle 500 km sõiduulatust võimaldav suurem 24,8-liitrine kütusepaak, laiem esivoolund, viieastmeliselt reguleeritav tuuleklaas, põhivarustusse kuuluvad soojendusega käepidemed ja lisapistikupesa tagavad veelgi suurema mugavuse ja praktilisuse. 

Veel rohkem mootorratturile suunatud tehnoloogiatäiustuste hulka kuuluvad uued kolmeastmelised kurvituled, mis tekitavad mootorratta kallutamisel laiema valgusvihu, ning Showa EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) vedrustuse võimalus.

Nelja eelseadistatud sõidurežiimiga kooskõlla viidud ja soovi korral kahes kasutajarežiimis reguleeritaval Showa EERA-l on kolm tagaosa eelkoormuse eelseadistust ning see kasutab igasugusel maastikul täiusliku vedrustuse tagamiseks kuueteljelist inertsiaalandurit ja tasakaaluta klapitehnoloogiat esiharkidel.

Topeltsiduriga käigukast

Honda on müünud Euroopas üle 100 000 mootorratta, millel on topeltsiduriga käigukast, alates sellest ajast, mil see mootorrattatööstuses endiselt ainulaadne süsteem võeti esimest korda kasutusele VFR1200Fi lisavarustusena 2009. aastal, ning umbes pooled Africa Twini klientidest valivad selle variandi.

Süsteem on viimase kümnendi jooksul teinud läbi pideva arengu. Uue Africa Twini topeltsiduriga käigukastil juhitakse kurvi tuvastamise funktsiooni inertsiaalanduri abil, mis võimaldab veelgi loomulikumaid käiguvahetusmustreid automaatrežiimides D või S.

Värvid

CRF1100L Africa Twin on saadaval värvitoonides Grand Prix Red ja Matte Ballistic Black Metallic – mõlemal on uus pilkupüüdev punane alusraam. Adventure Sportsi versioon on saadaval värvitoonides Pearl Glare White Tricolour, mis meenutab originaalset klassikalist mootorratast XRV650, ja Darkness Black Metallic.

Alates 2016. aastast on müüdud üle kogu maailma üle 87 000 Africa Twini. Tänu laialdastele täiustustele, mille väljatöötamine hõlmas 21 uut patenditaotlust, on Honda seadnud eesmärgiks meelitada veel tuhandeid kliente hulgaliste elujaatavate kogemuste juurde, mida võimaldab tema True Adventure mootorrataste lipulaev.