19.01.2024 Ameeriklane Ricky Brabec võidab teist korda Dakari ralli
07.11.2023 Uus CB1000 Hornet, CBR600RR naasmine ja uuenduslik Honda E-Clutch valmistavad ette Honda täieliku 2024. mudeliaasta tootevaliku avalikustamist EICMA-l
07.07.2023 Honda võtab uuendusliku Honda E-Clutch-tehnoloogia kaudu kasutusele uue vahendi
14.08.2022 Tim Gajser on viiekordne motokrossi maailmameister!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30. aastapäeva erimudel ja uus ADV350 on Honda 2021. aasta EICMA motomessi mudelivaliku staarid
01.09.2021 Honda A2 kategooria 500 cm3 mootorrataste trio 2022. aasta mudelid saavad olulised jõudlusele keskendunud uuendused.
06.01.2021 Honda täiendas oma mitmekülgset 2021. aasta mudelivalikut GL1800 Gold Wingi ja Gold Wing Touri uuendustega
01.12.2020 Uusi Honda kergeid kaheotstarbelisi mootorrattaid CRF300L ja CRF300 RALLY on märkimisväärselt uuendatud
24.11.2020 Tutvustame Honda uut suurt Rebel 1100
10.11.2020 Honda teatas veel seitsmest oma 2021. aasta Euroopa mootorrataste laialdasse valikusse lisandunud mudelist
15.10.2020 Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga
14.07.2020 2021. AASTA HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda tähistab 400 miljoni mootorratta tootmist
05.11.2019 Mudelid Honda CBR1000RR-R Fireblade'i ja Fireblade SP debüteerisid ning särasid Honda 2020 aasta EICMA motomessil
23.09.2019 Uued CRF1100L Africa Twin ja Africa Twin Adventure Sports saabuvad 2019. aastal Euroopasse
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Honda teatas veel seitsmest oma 2021. aasta Euroopa mootorrataste laialdasse valikusse lisandunud mudelist

10.11.2020

• Seitsme lisamudeli uuendused hõlmavad nii igapäevasõidu-, seiklus- kui ka rotstertooteid
• Lipulaevaks olev Neo Sports Café naked-ratas CB1000R on saanud uue kujunduse ja tehnoloogia
• CB1000R Black Edition toob Neo Sports Café valikusse uue suhtumise
• Samuti Neo Sports Café valikusse kuuluva CB125R uus mootor pakub suuremat võimsust ja pöördemomenti ning samal ajal on tegemist esimese 125 cm3 mootorrattaga, millel on Showa Big Pistoni esikahvlid
• Nii kaherattalise linnamaasturina tuntud X-ADV kui ka ülimalt mitmekülgse NC750X-i mootorit, šassiid, kujundust ja tehnoloogiat on põhjalikult uuendatud
• Mudelitel CB1000R, NC750X ja X-ADV on uued ühendusvõimalused, mida pakub Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem
• „Läbikäidava“ kerega ja pealeistutavate rollerite mudelivaliku muutmine uue SH350 ning uuendatud SH Mode'i ja PCX125-ga
• Kõik mudelid vastavad EURO5 nõuetele


Honda Motor Europe'il on hea meel teada anda oma 2021. aasta Euroopa rollerite ja mootorrataste mudelivaliku uusimatest uuendustest.

Kuue põhimudeli uuendused – ja üks uus mudelinimi – ulatuvad Honda igapäevasõidu-, seiklus- ja rotstertoodete maailma ning need on jätk juba teatatud üheteistkümne muu masina* uuendustele, sest Honda laiendab edasi oma erakordselt laia ja mitmekesist mudelivalikut, et pakkuda motoriseeritud kaherattalisi igas vanuses, igasuguse kogemuse ja sõidustiiliga sõitjatele.

Igapäevasõitudeks mõeldud toodete uuendused

Honda ökonoomsete, keskkonnasäästlike ja tipptehnoloogiliste rollerite ja väikemootorrataste laia valikusse kuuluvad populaarse SH-tootepere „läbikäidava“ kerega mudelite, sõidunaudingule keskendunud MSX125 Gromi, ülisäästliku CB125Fi ja endiselt menuka PCX125 kõrval stiilsed püstiistuva sõiduasendiga sport-/GT-mudelid, nagu Forza 350 ja Forza 125.

Täna teatavaks tehtud kolme mudeli uuenduste hulka kuulub uus mudelinimi:

SH350i

Uue võimsama 350 cm3 eSP+ mootoriga SH350i vahetab välja SH-tootepere eesotsas oleva SH300i. Suuremale töömahule lisaks tagab täiustatud hingamine ja jahutus veelgi äkilisema kiirendamise ning oma klassi suurima võimsuse.
Mudelil SH350i on uus LCD-näidikupaneel ja uued jõulised disainijooned; ohutuse ja praktilisuse suurendamiseks lisanduvad nüüd nutivõtmele Honda Smart Key ja veojõukontrollile Honda Selectable Torque Control avariipidurduse signaalid ja USB-laadimisport.

SH Mode

SH mudelivaliku teises otsas oleval stiilsel 2021. aasta põhimudelil SH Mode on uuel kergemal raamil uus võimsam eSP+-mootor, mis suudab pakkuda muljetavaldavat ökonoomsust 47,6 km/l.
Praktilisust suurendavad suurem põrand, USB-laadimisport, rohkem panipaiku (nt suurem istmealune panipaik ja uus kindalaegas) ning nutivõti Honda Smart Key, samal ajal parandavad selle välisilmet uus esiosa ja LED-esituli ning uued stiilsed veljed.

PCX125

Uuel 2021. aasta mudelil PCX125, mis on tänavu teine enim müüdud roller Euroopas, on võimsam ja säästlikum neljaklapiline vesijahutusega eSP+-mootor, mille varustusse kuulub nüüd veojõukontroll Honda Selectable Torque Control (HSTC). 
Uhiuus kere on uue futuristliku ilmega, voogates uue kujundusega LED-esitulest, mis sisaldab iseloomulikke päevatulesid, X-kujulisse tagaossa. 
Uus kergem terasraam muudab juhitavuse nobedamaks ning sellele on lisatud pikemad ja suuremad topelt-tagaamordid ja uued suuremate rehvidega veljed, et sõit oleks mugavam ja tasakaalukam. Praktilisust suurendavad suurem istmealune panipaik (kuni 2,4 liitri võrra suurem, kogumahutavusega 30,4 liitrit) ja USB-laadimisport.

Seiklusrataste mudelivaliku uuendused

Pärast selle aasta alguses mudelite CB500X ja CRF1000L Africa Twin uutest värvigammadest teadaandmist on 2021. aastaks põhjalikult muudetud veel kahte Euroopa kümne enim müüdud on-off-tüüpi mootorratta hulka kuuluvat Honda masinat – mudeleid NC750X ja X-ADV.

NC750X

Honda kütusesäästliku ja mitmekülgse mootorratta mootorit, šassiid, kujundust ja praktilisust on täiustatud.
Vedelikjahutusega 750 cm3 paralleelse kahesilindrilise mootori tippvõimsus suureneb 43 kW-ni ning pöörlemissagedust on suurendatud 600 p/min võrra maksimaalse pöörlemissageduseni. Kaalu vähendamine 6 kg võrra ja esimese kolme käigu suuremad ülekandearvud suurendavad sportlikumat tunnetust nagu ka teravamad disainijooned ja väiksemad voolundid.
Kolm vaikimisi valitavat sõidurežiimi (ja üks kasutaja programmeeritud sõidurežiim) töötavad elektroonilise gaasi süsteemi Throttle by Wire abil ning võimaldavad sõitjal mootori parameetreid ja reaktsioone kohandada; iga režiim (Sport, Rain ja Standard) on seotud asjaomaste topeltsiduriga käigukasti käiguvahetusmustritega.
Mudelile NC750X omast praktilisust on veelgi parandatud ainulaadse keskmise panipaiga mahu suurendamisega 23 liitrini ning uue ekraani, täisvärvilise LCD-näidikupaneeli, USB-laadimisport ja 30 mm madalama istme abil; veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control seadistused tagavad nüüd veelgi täpsema juhitavuse ning lisavarustusena on saadaval avariipidurduse signaalid, samas kütusekulu on meeldivalt väike – 28,3 km/l.

X-ADV

Jõulise kujunduse ja seiklusliku vaimuga X-ADV on loonud endale ainulaadse koha mootorrataste hulgas alates selle saabumisest 2017. aastal. 2021. aastaks on X-ADV mudeli mootorit ja šassiid märgatavalt täiustatud ning see on saanud ka uue silmatorkavama välimuse ja tehnoloogia.
Mitmed X-ADV mudeli uuendused on samad nagu mudelil NC750X, näiteks sportlikum sõit tänu võimsuse suurendamisele 3 kW võrra (kuni 43 kW-ni), optimeeritud ülekandearvud, uue kujundusega raam ja kaalu vähendamine 3 kg võrra, lisaks ka täiustatud tehnoloogia uute sõidurežiimide kujul, mis töötavad elektroonilise gaasi süsteemi Throttle by Wire abil, ning topeltsiduriga käigukasti ja veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control seadistuste täiustused.
Värskendatud disain loob veelgi jõulisema üldilme koos uute iseloomulike topelt-LED-päevatuledega; praktilisust suurendavad uue tuuleklaasi pakutav suurem ilmastikukaitse, uus 1,2-liitrine kindalaegas ja suurem (22-liitrine) istmealune panipaik, kust leiab nüüd USB-laadimispordi.
X-ADV põhivarustusse kuulub ka uus Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem. Tehnoloogia, mida võis esimest korda näha uuel Forza 750-l, võimaldab sõitjatel spetsiaalse rakenduse abil kasutada oma nutitelefoni oluliste funktsioonide, sh kõnede, navigatsioonisüsteemi, muusika ja sõnumiedastuse juhtimiseks juhtraual olevaid lüliteid ja (peakomplekti kaudu) häälkäsklusi. Kogu teave kuvatakse uuele 5-tollisele TFT-ekraanile.

Naked-mootorrataste mudelivalik – Neo Sports Café seeria täiustub

Neo Sports Café seeria tõi 2017. aastal Honda naked-mootorrataste valikusse värskust café racer'i ratastelt saadud inspiratsiooni ja progressiivse üliminimalistliku välimuse ainulaadse kombinatsiooniga.
Pärast keskkaalu kuuluva mootorratta CB650R-i juba teadaolevaid värskendusi on nüüd 2021. aastaks muudetud märgatavalt veel kaht selle pere liiget.

CB1000R ja CB1000R Black Edition

Neo Sports Café seeria lipulaev CB1000R on saanud uue, veelgi minimalistlikuma ja sihikindla ettesirutuva kujunduse. Tilgakujulise raamiga iseloomulik ümar esituli on nüüd tahapoole kaldu, heites pilgu taha väiksematest külgkatetest mööda kuni ümberkujundatud ülespoole kaldus tagumise alusraamini. Uued detailselt viimistletud seitsme kodaraga veljed suurendavad esteetilist sügavust. 
Uus CB1000R Black Edition võimendab veelgi agressiivsemat välimust, täiendades uusi jooni käsitsi loodud kohandatud ilmega tänu värvigammale Deep Graphite Black ning mustale esituleraamile, tuuleklaasile, kahvlitorudele, radiaatorivõredele, õhukarbi katetele, väljalasketoru ja summuti detailidele.
CBR1000RR Fireblade'ilt pärit neljasilindriline ridamootor pakub sujuvamat võimsust ja reaktsiooni tänu muudetud sissepritseseadistustele ning nii mudelitel CB1000R kui ka CB1000R Black Edition on Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem, mis on ühendatud uue tipptasemel täisvärvilise 5-tollise TFT-ekraaniga.

CB125R

2021. aasta mudelil CB125R on uus neljaklapiline vedelikjahutusega mootor, mis arendab nüüd võimsust kuni 11 kW A1-kategoorias ja pakub lisapöördemomenti 1,2 Nm. 125 cm3 mootorratta puhul maailmas esimest korda kuuluvad nüüd CB125R-i põhivarustusse Showa SFF-BP (Separate Function Front Fork Big Piston) USD-kahvlid ning tipptasemel varustust täiendavad LED-tuled, LCD-näidik ja ABS-süsteem, mis töötab IMU abil ning mille juurde kuulub 296 mm ujuv esiketas, mida hoiab radiaalse kinnitusega neljakolviline pidurisadul.

* CRF450R, CRF450RX, CB500F, CB500X, CBR500R, CB125F, CRF1000L Africa Twin, Forza 750, Forza 350, Forza 125 ja MSX125 Grom.