17.09.2009 Honda Ohutusinstituut avas oma uksed
14.09.2009 Honda alustab Tais uue motorolleri PCX tootmist ja müümist. Uue üleilmse strateegilise mudeli eksport Taist Jaapanisse, Euroopasse ja USA-sse algab 2010. aastal.
08.09.2009 Honda hakkab kasutama uut topeltsiduriga käigukasti suure töömahuga sportmootorratastel ning CV-Matic automaatkäigukasti Cub-tüüpi motorolleritel
09.06.2009 Uus! Honda Mootorrataste Tehnoloogiate Pildiraamat webis
31.03.2009 Honda alustab Brasiilias flex-fuel-tüüpi mootoriga mootorrataste CG150 TITAN Mix müüki
03.11.2008 Honda avab ametlikud motokeskused Eestis
03.11.2008 Honda kumulatiivne globaalne mootorratta toodang jõudis 2008.a. 200-miljoni ühikuni
24.09.2008 8.–13. november 2011 EICMA
09.06.2008 Honda teavitab maailma esimesest supersport-mootorratastele mõeldud elektrooniliselt kontrollitavast „kombineeritud ABS-st”
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Tutvustame Honda uut suurt Rebel 1100

24.11.2020

• Uhiuues CMX1100 Rebelis segunevad klassikaline esteetika ja tipptasemel tehnoloogia
• Muretuks sõiduks ja kiireks elevuseks valmis
• 98 Nm pöördemomenti ja 64 kW võimsust pakkuv iseloomulik paralleelne kahesilindriline mootor
• Hea juhitavusega veermik hõlmab kvaliteetset vedrustust ja kvaliteetseid pidureid
• Neli sõidurežiimi, kolmeastmeline Honda Selectable Torque Control (valitava veojõu kontrollsüsteem) ja Wheelie Control (tagarattal sõitmise abisüsteem)
• Lisavarustusena saadaval ainulaadne topeltsiduriga käigukast


Honda Motor Europe'il on hea meel teatada oma mudelivaliku uuest täiendusest saabuval 2021. hooajal – CMX1100 Rebelist.  

2017. aastal turule tulnud A2-kategooria juhiloa omanikele mõeldud 500-kuubikuline CMX500 Rebel oli ainulaadne custom-mootorratas, mis ühendas bobber'i traditsiooni murranguliste uute ideedega. Pilkupüüdva ja sõidurõõmu pakkuva mootorrattana, millega oli lihtne koos elada, leidis see koha kogu Euroopa mootorratturite südames ning 2019. aastal oli see kontinendi kolmas enim müüdud custom-stiilis masin. 

2021. aastal saab CMX500 Rebel suurema ja julgema sõsara: CMX1100 Rebeli. Võttes põhiolemuse, tänu millele see väiksem mootorratas on nii eriline, ning lisades rohkem jõudlust, iseloomu ja rikkalikult Honda tipptasemel tehnoloogiat, pakub see täiustust – või midagi hoopis teisest segmendist – paljudele sõitjatele, kes otsivad midagi pisut erilisemat. See on tahtlikult kujundatud kahestunud isiksusega mootorrattana, mis tunneb end koduselt rahulikul muretul sõidul, kuid samas pakub põnevaid elamusi ka käänulistel teedel.

Juhid, kes vahetavad väiksema mootorratta suurema vastu, oskavad hinnata Rebeli mõistlikke mõõtmeid ja kaalu (istme kõrgus on vaid 700 mm ja tühimass 221 kg), samal ajal kui kogenumatele juhtidele pakub veermiku juhitavusvõime kohest naudingut tänu jäigale torukujulisele terasraamile, 43 mm padruni tüüpi esiharkidele, Piggyback-tüüpi tagumisele amortisaatorile ja neljakolvilisele radiaalpaigaldusega esipidurile. Ja kõik juhid naudivad ühtemoodi (CRF1100L Africa Twinilt pärit) 1084 cm3 paralleelse kahesilindrilise mootori pakutavat iseloomu ja jõudlust; sellel 64 kW tippvõimsuse ja 98 Nm suurima pöördemomendiga mootoril on väga tugev alumiste ja keskmiste pöörete jõud ning iseloomulik tunnetus ja väljalaskeheli.

Suure Rebeli lihtsustatud stiil on minimalistlik. Ees ja taga on paksude rehvide peal terasest porilauad; ümmarguses esitules segunevad vana kooli välimus ja uue kooli LED-tuled ning see sobib kokku ümmarguse negatiivse LCD-näidikupaneeliga. Tagumise istmepadja saab samuti kiiresti ja hõlpsalt eemaldada. Pinna all on palju tipptasemel elektroonikat: mootorijuhtimissüsteem Throttle By Wire (TBW), mis pakub kolme vaikesõidurežiimi ning lisaks neljandat, kasutaja kohandatavat varianti, kolmeastmeline Honda Selectable Torque Control (HSTC), Wheelie Control, kiirushoidik ja lisavarustusse kuuluv Hondale iseloomulik topeltsiduriga ülekanne kuuekäigulise käigukasti jaoks.

See klassikalise välimuse ja moodsaima tehnoloogia eriline kombinatsioon tähendab seda, et uus CMX1100 Rebel pakub midagi värskendavalt ainulaadset turule, kus tõelist uuenduslikkust on raske leida.