11.07.2011 Honda tarbelaen hea%
02.11.2010 Täna avatud Milano EICMA külastajad saavad näha aasta suurimat Honda esitlust.
01.07.2010 Honda Uudiskiri nr.1| HONDAMEES
17.05.2010 Tanel Leok võitis Hispaanias MM-etapi!
22.01.2010 Honda Racing Motokrossi Karikas
17.09.2009 Honda Ohutusinstituut avas oma uksed
14.09.2009 Honda alustab Tais uue motorolleri PCX tootmist ja müümist. Uue üleilmse strateegilise mudeli eksport Taist Jaapanisse, Euroopasse ja USA-sse algab 2010. aastal.
08.09.2009 Honda hakkab kasutama uut topeltsiduriga käigukasti suure töömahuga sportmootorratastel ning CV-Matic automaatkäigukasti Cub-tüüpi motorolleritel
09.06.2009 Uus! Honda Mootorrataste Tehnoloogiate Pildiraamat webis
31.03.2009 Honda alustab Brasiilias flex-fuel-tüüpi mootoriga mootorrataste CG150 TITAN Mix müüki
03.11.2008 Honda avab ametlikud motokeskused Eestis
03.11.2008 Honda kumulatiivne globaalne mootorratta toodang jõudis 2008.a. 200-miljoni ühikuni
24.09.2008 8.–13. november 2011 EICMA
09.06.2008 Honda teavitab maailma esimesest supersport-mootorratastele mõeldud elektrooniliselt kontrollitavast „kombineeritud ABS-st”
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Uusi Honda kergeid kaheotstarbelisi mootorrattaid CRF300L ja CRF300 RALLY on märkimisväärselt uuendatud

01.12.2020

• Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
• 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
• Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
• Mõlemal mudelil on uus terav LCD-ekraan
• 2,7 liitrit suurem kütusepaagi maht CRF300 RALLY puhul ning suurendatud mugavus pikamaasõiduks ja madalamale viidud iste


2012. aastal kogu Euroopas turule tulnud CRF250L on vaikselt ja järjekindlalt tõestanud kerge kaheotstarbelise mudeli igakülgset väärtust ja meeldivust. 2017. aastal liitus sellega otse Dakari rallilt saabunu välimusega CRF250 RALLY, mis keskendus kaugematele seiklustele.  2021. mudeliaastal tehakse mõlemale mootorrattale olulisi uuendusi, mille aluseks on uus võimsam jõuallikas, mis on paigutatud tunduvalt kergemale raamile, parandades võimsuse ja massi suhet märkimisväärselt 13%.

Nüüd 286 cm3, EURO 5 nõuetele vastav, vesijahutusega, DOHC, neljaklapiline, ühesilindriline mootor arendab tippvõimsust 20,1 kW 8500 p/min juures ja tänu pikemale kolvikäigule 18% suuremat ehk 26,6 Nm pöördemomenti 6500 p/min juures (kuni 18,2 kW 8500 p/min juures / 22,6 Nm 6750 p/min juures). Mootori „hingamist“ on parandatud tänu uuele sisselaskenukkvõlli ajastusele ning uuendatud sisse- ja väljalaskesüsteemidele. Lühemad ülekandearvud esimese viie käigu puhul suurendavad suurema pöördemomendi ja võimsuse pakutavaid hüvesid, samas kui 6. käik on pikem, et suurel kiirusel sõitmine oleks pingevabam. Assisteeriv- / läbilibisev sidur juhib nüüd tagaratast ja pakub 20% väiksemat koormust sidurilingile.

Uue konstruktsiooniga terasest pooltopelt-toruraam, alumiinumist kiige ja alumine link on aidanud üldmassi 4 kg võrra vähendada ning on reaktsiooni ja tunnetuse parandamiseks uuendatud jäikustasakaaluga – külgsuunas painduvam. Suurema käigupikkusega vedrustusele (10 mm ees / 20 mm taga CRF300L-i puhul ja 10 mm ees CRF300 RALLY puhul) ja suuremale kliirensile lisaks on juhitavuse geomeetriat üksikasjalikult sobivaks reguleeritud.

CRF300L-i värskele konkreetsele kerele on iseloomulik kitsam 7,8-liitrine kütusepaak ja õhem iste ning uus kergemini loetav püstine LCD-näidikupaneel. Ka sõiduasendit on täiustatud, et juhtimine oleks kergem – juhtrauda on veidi tahapoole tõmmatud ning jalatoed paiknevad madalamal ja tagapool. Istme kõrgus on suurenenud 5 mm võrra 880 mm-ni.

CRF300 RALLY 885 mm kõrgune laiem kummipatjadel iste on nüüd 10 mm madalamal; kütusepaak on 2,7 liitrit suurem ehk 12,8 liitrit. Juhtraua sees on raskused vibratsiooni vähendamiseks ja jalatoed on kaetud kummiga, peale selle on LED-märgutuled nüüd vastupidavuse tagamiseks paindlikult kinnitatud.

CRF300L ja CRF300 RALLY on endiselt ülimalt praktilised, universaalsed ja kaheotstarbelised mootorrattad, mis põhinevad algsel valemil. Tänu 2021. aasta täiustustele on need rohkem kui kunagi varem valmis toime tulema kõiksugu katsumustega – nii linnas kui ka üle kogu maailma.