11.07.2011 Honda tarbelaen hea%
02.11.2010 Täna avatud Milano EICMA külastajad saavad näha aasta suurimat Honda esitlust.
01.07.2010 Honda Uudiskiri nr.1| HONDAMEES
17.05.2010 Tanel Leok võitis Hispaanias MM-etapi!
22.01.2010 Honda Racing Motokrossi Karikas
17.09.2009 Honda Ohutusinstituut avas oma uksed
14.09.2009 Honda alustab Tais uue motorolleri PCX tootmist ja müümist. Uue üleilmse strateegilise mudeli eksport Taist Jaapanisse, Euroopasse ja USA-sse algab 2010. aastal.
08.09.2009 Honda hakkab kasutama uut topeltsiduriga käigukasti suure töömahuga sportmootorratastel ning CV-Matic automaatkäigukasti Cub-tüüpi motorolleritel
09.06.2009 Uus! Honda Mootorrataste Tehnoloogiate Pildiraamat webis
31.03.2009 Honda alustab Brasiilias flex-fuel-tüüpi mootoriga mootorrataste CG150 TITAN Mix müüki
03.11.2008 Honda avab ametlikud motokeskused Eestis
03.11.2008 Honda kumulatiivne globaalne mootorratta toodang jõudis 2008.a. 200-miljoni ühikuni
24.09.2008 8.–13. november 2011 EICMA
09.06.2008 Honda teavitab maailma esimesest supersport-mootorratastele mõeldud elektrooniliselt kontrollitavast „kombineeritud ABS-st”
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Honda täiendas oma mitmekülgset 2021. aasta mudelivalikut GL1800 Gold Wingi ja Gold Wing Touri uuendustega

06.01.2021

• Apple CarPlay™ ja Android Auto™ võimaldavad kasutada nutitelefoni
• Parem helikvaliteet
• Saadaval on kaks USB-C pesa
• Touriga on pika vahemaa läbimine nüüd praktilisem ja mugavam
• Suur pagasiruumi maht nädalavahetusel seiklemiseks: sabakohver mahutab nüüd 61 l
• Uued seemis-/kunstnahast istmed ja mugavam tagaistme seljatoe nurk


Honda tervitab 2021. aastat matkamootorrataste lipulaeva GL1800 Gold Wing uuendustega.

Honda matkamootorrataste lipulaev Gold Wing sai uue kuue 2018. aastal märkimisväärse massivähenduse, topeltõõtshoobadega esihargi, uue lamav kuuesilindrilise mootori ja seitsmekäigulise topeltsiduriga käigukasti (DCT) võimalusega. Nüüd sõidab see 2021. aastasse parema heli ja kõlarite kvaliteediga. Selle staatus uue tehnoloogia eestvedajana on igati põhjendatud – mootorratas on varustatud tipptasemel funktsioonidega, nagu 7-tolline TFT-ekraan, gürokompassiga navigeerimine, Apple CarPlay™, Android Auto™, elektriline esiklaas, nutikas võti, neli sõidurežiimi, nõlvaltstardiabi ja HSTC (Honda valitav veojõu kontrollsüsteem Touri mudelitel), mis rõhutavad mudeli staatust uue tehnoloogia kasutuselevõtjana.

2021. aasta Gold Wing Tour on traditsioonilisematele ringreiside tegemise võimalustele lisanud pika vahemaa läbimise praktilisuse ja mugavuse. Sabakohvri maht on suurenenud 61 liitrini, mis on piisav kahe suure täiskiivri jaoks, ja mudelil on nüüd luksuslikud seemis-/kunstnahast istmekatted ning tagaistme seljatoe nurk on mugavam.

2021. aasta Gold Wing pakub Apple CarPlay™ ja Android Auto™ tuge, mis tähendab, et juht saab kasutada nutitelefonis olevat isikupärastatud teavet ja sisu, nagu telefoninumbrid ja muusika esitusloendid. Lisatud on Bluetooth-ühendus ja kaks USB-C pesa. Uued kerged kõlarid saavutavad suurepärase kvaliteediga ja kaasahaarava heli. Touri mudelitel on saadaval kaasreisija helilülitid, mis tagavad veelgi meeldivama sõidukogemuse. Lülitid asuvad parempoolse pakikorvi ülaosas ning võimaldavad reguleerida helitugevust, vahetada allikat ja valida järgmist lugu.

7-tolline täisvärviline TFT-vedelkristallekraan näitab heli- ja navigeerimissüsteemide teavet ning võimaldab valida sõidurežiime ja reguleerida vedrustust. Teavet näidatakse eri jaotistes ja funktsionaalses järjekorras, et juht näeks kogu vajalikku infot silmade minimaalse liigutamisega.

Navigeerimissüsteem kuvatakse näidikute keskel 7-tollisel täisvärvilisel TFT-vedelkristallekraanil ja see sisaldab gürokompassi, mis tähendab, et juhiseid näidatakse ka tunnelis. Samuti saab sõitmise ajal tühistada teekonnapunkte ja koju sõitmise juhiseid. Kaarte värskendatakse pidevalt ja need võimaldavad üksikasjaliku reisi kavandamiseks sisestada kuni 99 teekonnapunkti.

Gold Wingi kahel versioonil on erinevad silmapaistvad omadused, kuid mõlemad sobivad ideaalselt moodsale mootorratturile, kes soovib sõita sõidukiga, milles tehnoloogia ei tõuse esile, kuid on eksimatult olemas.