19.01.2024 Ameeriklane Ricky Brabec võidab teist korda Dakari ralli
07.11.2023 Uus CB1000 Hornet, CBR600RR naasmine ja uuenduslik Honda E-Clutch valmistavad ette Honda täieliku 2024. mudeliaasta tootevaliku avalikustamist EICMA-l
07.07.2023 Honda võtab uuendusliku Honda E-Clutch-tehnoloogia kaudu kasutusele uue vahendi
14.08.2022 Tim Gajser on viiekordne motokrossi maailmameister!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30. aastapäeva erimudel ja uus ADV350 on Honda 2021. aasta EICMA motomessi mudelivaliku staarid
01.09.2021 Honda A2 kategooria 500 cm3 mootorrataste trio 2022. aasta mudelid saavad olulised jõudlusele keskendunud uuendused.
06.01.2021 Honda täiendas oma mitmekülgset 2021. aasta mudelivalikut GL1800 Gold Wingi ja Gold Wing Touri uuendustega
01.12.2020 Uusi Honda kergeid kaheotstarbelisi mootorrattaid CRF300L ja CRF300 RALLY on märkimisväärselt uuendatud
24.11.2020 Tutvustame Honda uut suurt Rebel 1100
10.11.2020 Honda teatas veel seitsmest oma 2021. aasta Euroopa mootorrataste laialdasse valikusse lisandunud mudelist
15.10.2020 Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga
14.07.2020 2021. AASTA HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda tähistab 400 miljoni mootorratta tootmist
05.11.2019 Mudelid Honda CBR1000RR-R Fireblade'i ja Fireblade SP debüteerisid ning särasid Honda 2020 aasta EICMA motomessil
23.09.2019 Uued CRF1100L Africa Twin ja Africa Twin Adventure Sports saabuvad 2019. aastal Euroopasse
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Mudelid Honda CBR1000RR-R Fireblade'i ja Fireblade SP debüteerisid ning särasid Honda 2020 aasta EICMA motomessil

05.11.2019

• Honda esitleb täiesti uusi mudeleid CBR1000RR-R Fireblade ja Fireblade SP, pakkudes pretsedenditult parimat võidusõidurajale omast sooritust.
· Uus raamikonstruktsioon ja mootor baseeruvad suuresti Honda RC213V MotoGP tehnoloogial; tippvõimsust on  suurendatud 13%, saavutades kokku 160 kW.
· Püsivalt populaarsed mudelid SH125i ja SH150i on saanud täieliku uuenduskuuri – muudetud on disaini ja lisatud võimsust. Suurendatud on ka panipaiga mahutavust ning ratas on muudetud kütusesäästlikumaks.
· CMX500 Rebeli kompaktne cruiser-tüüpi mudel on saanud uuenduste käigus: LED-tuled, läbilibiseva siduri, käigu indikaatori ja uue tehases paigaldatud lisatarvikute komplekti.
· Uued CRF1100L Africa Twin ja CRF1100L Africa Twin Adventure Sports on Euroopa motonäitusel esimest korda.
· Uued värvitoonid ja disainiuuendused CB1000R Neo Sports Café tippmudelile.

Honda avalikustas oma 2020 aasta Euroopa mudelivaliku EICMA Milanos toimuval motonäitusel. Peale täiesti uue tippmudeli on Honda tootevalikusse lisatud 2020. aastast nii võidusõidu- seiklus- reisi- kui ka igapäevakasutuseks sobivaid mudelid.

CBR1000RR-R Fireblade ja CBR1000RR-R Fireblade SP

28 aasta vältel on sõnaühend ‘Honda Fireblade’ olnud sünonüümiks perfektsele juhitavusele, tasakaalule ning puhtale sõidumõnule. Aastal 2020 alustab Honda uue peatükiga Fireblade’i mainekas ajaloos, milleks on ‘’ Born to Race’’ ratas. Tugevalt inspireerituna mudelist RC213V MotoGP ja selle tänavalegaalsest versioonist RC213V-S, on uue, 2020. aasta mudeli CBR1000RR-R Fireblade jõuallikaks Honda seni kõige võimsam neljasilindriline ridamootor. Ehkki nii silindri läbimõõt kui ka kolvikäik on samad nagu mudelil RC213V-S, arendab 2020 CBR1000RR-R Fireblade 14 500 p/min juures maksimaalvõimsust 160 kW ning pööretel 12 500 p/min väändemomenti 113 Nm, kaaludes seejuures vaid 201 kg. Mudelil CBR1000RR-R on ka saadaval SP-variant: viimistletud teise põlvkonna poolaktiivse vedrustusega, mis koosneb Öhlins Electronic Controli 43 mm NPX-esiamordist ja Öhlins TTX36 Smart-EC-tagaamordist, uuest neljakolvilisest Brembo Stylema radiaalkinnitusega esipidurisadulast ning samasugusest Brembo tagapidurisadulast, mida kasutatakse mudelil RC213V-S. Mõlema variandi puhul on esindatud tipp-tasemel aerodünaamika - mis on samuti saanud mõjutusi HRC mitmeid auhindu võitnud RC213V’st, mis teeb laitmatut koostööd uue Bochi kuueteljelise IMU-ga, asendades varasemat viieteljelist plokki, andes erakordselt täpseid risti-. piki- ja pöördliikumisarvutusi, kõike seda selleks, et pakkuda senisest veelgi täpsemat kontrolli mootorratta üle ning, et hõlbustada mootorratta juhuitavust ja käsitletavust. Kooskõlas Honda raskuskeskme-filosoofiaga on nii CBR1000RR-R Fireblade kui ka CBR1000RR-R Fireblade SP-l varustatud ülikerge titaaniumist Akrapovic summutiga. Mõlemad on saadaval kahes värvitoonis: HRC-temaatiline Grand Prix Red ja Matte Pearl Black.

SH125i

Turuliidrist SH125i on saanud aastal 2020 praktiliselt uus masin. Alates 1984. aastast tänaseks miljonimüügiartikliks kujunenud mudeli SH50 edasiarendusena on 2020. aastaks esitletaval mudelil SH125i võimas ja efektiivne mootor, mis koos senisest saledama ümberkujundatud raamiga, mis võimaldab üle 50% enam panipaigaruumi. 2020 SH125i jõuallikas on uus neljaklapiline eSP+ Euro 5 nõuetega ühilduv mootor. Pakkudes suuremat lõppvõimsust ja erksamat kiirendust, on mootor ka senistega võrreldes säästlikum. Põhivarustusse kuuluvad ka veojõukontroll Honda Selectable Torque Control (HSTC) koos tühikäigus seiskamise funtsiooniga - Idling Stop. Uus, ümberkujundatud raam ei paranda mitte üknes juhitavust vaid tänu uuele raamile tekib ka lisaruumi panipaigale – uus SH mahutavus istme all on kuni 28 L. Lisatud on USB-laadija ja nutivõti Honda Smart Key, mis nüüdsest töötab koos uue nutikohvriga Smart , ning tagavedrustuse geomeetria optimeerimine on suurendanud nii praktilisust kui ka mugavust. Aastast 2020 on mudeliga SH125i samasse tooteliini kaasatud ka SH150i, millelt leiab kõik eelkirjeldatud lisad ja täiendused. 

CRF1100L Africa Twin ja CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Hiljuti avaldatud mudelid CRF1100L Africa Twin ja CRF1100L Africa Twin Adventure Sports teevad Euroopa EICMA motonäitusel oma debüüdi. Senisest kergema, ent võimsama 1100cc mootoriga – suurendades nii võimsust kui ka vastates Euro 5 nõuetele – on mõlemad Africa Twin-versioonid kergema ja kitsama raamiga, parendades nii erksust kui ka sõidumugavust. Esimest korda on Honda lisanud mudeli Africa Twin armatuurlauale uue 6,5-tollise TFT- värvilise puuteekraani. Iga ratta keskmes on tipptasemel elektroonikakomplekt, milles sisaldub kuueteljeline IMU (Inertia Measurement Unit), millest juhildub Honda veojõukontroll „Honda Selectable Torque Control“ ja esiratta ja tagaosa ülestõusmise kontrollsüsteem „Wheelie and Rear Lift Control“ ning kurvi ABS-pidurisüsteem „Cornering ABS”, lubades samaaegselt muganduvat käiguvahetust topeltsiduriga käigukasti (Dual Clutch Transmission) poolt. Mudel CRF1100L Africa Twin, mis on saadaval värvitoonides Grand Prix Red ja Matte Ballistic Black, on standardina kohandatud seikluslikuks maastikusõiduks ning sel on krossistiilis raam, sale 18,8-liitrine kütusepaak, madal tuuleklaas ja siselohviga rehvid. Mudel CRF1100L Africa Twin Adventure Sports on võrreldes baasmudeliga Africa Twin kohandatud pikemateks sõitudeks, mistõttu on sel viie erineva nurga alla kinnitatav tuuleklaas, kolmeastmelised kurvituled, lohvita rehvid ja 24,8 l mahutavusega kütusepaak. Aastast 2020 saab mudelile Adventure Sports tellida valikuna Showa EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) vedrustuse, mis tagab suurepärase sõidukogemuse olenemata teeoludest. Adventure Sportsi versioon on saadaval värvitoonides Pearl Glare White Tricolour ja Darkness Black Metallic.

CMX500 Rebel

Honda A2-kategooria juhiloa omanikele mõeldud 500-kuubikuline paralleel-kaksikmootoriga kompaktne cruiser-tüüpi mootorratas saab alates 2020. aasta väljalaskest hulga uuendusi. Täiustatud vedrustuse, täieliku LED-tulede komplekti (sh märgatavalt ümberkujundatud ümmargune esituli), uue käigunäidiku, kontrollitult läbilibiseva siduri, senisest mugavama istme ja uue summuti toel vastab ka CMX500 Rebel nüüd Euro 5 nõuetele. CMX500 Rebel S Edition on saadaval mati värvitooniga Matte Axis Grey Metallic ja uude põhivarustusse kuulub: esitule korpus, üleni mustad ammortisaatori putked ja mustad torukaitsed, lisaks teemantstiilis õmblusega iste.

CB1000R

Honda lipulaev, naked-tüüpi mootorratas Neo Sports Café – CB1000R – ühildab omavahel modernsuse ning suurepärase võimekuse. Alates 2018. aastal esmaesitletud versioonist on sel mudelil tehtud hulk uuendusi, 2020. aasta versioon toob endaga kaasa kergeid kosmeetilisi uuendusi, suurendamaks ratta premium-välimust ja jõulist olekut maanteel.

Hõbedaste detailide asendamiseks on täiesti mustale traaversile ja lenksukinnitusele lisatud uues värvitoonis Metallic Matte Ballistic Black esitulekate. Värvimuutus tagavedrul ja eesmisel pidurikettal on piiritletud silmatorkava hõbedase võidusõidutriibuga, mis jookseb üle kütusepaagi.