19.01.2024 Ameeriklane Ricky Brabec võidab teist korda Dakari ralli
07.11.2023 Uus CB1000 Hornet, CBR600RR naasmine ja uuenduslik Honda E-Clutch valmistavad ette Honda täieliku 2024. mudeliaasta tootevaliku avalikustamist EICMA-l
07.07.2023 Honda võtab uuendusliku Honda E-Clutch-tehnoloogia kaudu kasutusele uue vahendi
14.08.2022 Tim Gajser on viiekordne motokrossi maailmameister!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30. aastapäeva erimudel ja uus ADV350 on Honda 2021. aasta EICMA motomessi mudelivaliku staarid
01.09.2021 Honda A2 kategooria 500 cm3 mootorrataste trio 2022. aasta mudelid saavad olulised jõudlusele keskendunud uuendused.
06.01.2021 Honda täiendas oma mitmekülgset 2021. aasta mudelivalikut GL1800 Gold Wingi ja Gold Wing Touri uuendustega
01.12.2020 Uusi Honda kergeid kaheotstarbelisi mootorrattaid CRF300L ja CRF300 RALLY on märkimisväärselt uuendatud
24.11.2020 Tutvustame Honda uut suurt Rebel 1100
10.11.2020 Honda teatas veel seitsmest oma 2021. aasta Euroopa mootorrataste laialdasse valikusse lisandunud mudelist
15.10.2020 Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga
14.07.2020 2021. AASTA HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda tähistab 400 miljoni mootorratta tootmist
05.11.2019 Mudelid Honda CBR1000RR-R Fireblade'i ja Fireblade SP debüteerisid ning särasid Honda 2020 aasta EICMA motomessil
23.09.2019 Uued CRF1100L Africa Twin ja Africa Twin Adventure Sports saabuvad 2019. aastal Euroopasse
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Honda 2019. aasta mudelivaliku uudised

08.11.2018

Honda toob keskkaalu kuuluvate mootorrataste mudelivalikusse uut energiat viie toote esitlusega 2018. aasta EICMA motomessil
 
• CB650R täiendab Neo Sports Café mudelisarja; toob ainulaadse stiili keskkaalu kuuluvate naked-mootorrataste sektorisse  
• Täiskondlis CBR650R põhineb CBR1000RR Fireblade’i kujundusel; pakub võimsat neljasilindrilist 70 kW mootorit kergel raamil
• Kolm 500 cm3 töömahuga masinat saavad tehnilisi täiendusi ning tugevama rotsteri-, spordi- ja matkamise indentiteedi 
• Uued värvigammad ja rafineeritud täieliku kontrolli järgmine etapp mudelitel CBR1000RR Fireblade ja CBR1000RR Fireblade SP
• Uued värvitoonid mudelitel GL1800 Gold Wing ja X-ADV
• SH300i uued omadused


Honda esitles Milanos toimuval EICMA motomessil oma täielikku 2019. aasta Euroopa mootorrataste valikut, tutvustades kaht uut mudelinime ja kolme ulatuslikult uuendatud mudelit, mis toovad uut energiat Honda erakordselt laia ja põhjaliku tootevaliku keskkaalu mootorrataste segmenti.

CB650R

Olles tutvustanud 2018. aastaks naked-mudelite CB1000R, CB300R ja CB125R kolmikut, toob Honda nüüd keskkaaluareenile ainulaadse Neo Sports Café stiili. Stiilikeel on moodne ja minimalistlik, ühendades café racer’i ratastelt saadud inspiratsiooni ja ülikompaktse trapetsivormi – ning tulemus on pilkupüüdev! Neljasilindriline ridamootor on täielikult nähtaval ning iseloomulik ümar esituli ja vormitud kütusepaak rõhutavad Neo Sports Café sarja tunnet.
Esmaklassilise välimusega käivad kaasas esmaklassilised omadused: 41 mm Showa pööratud Separate Functioni esihargid, neljakolvilised radiaalpaigaldusega eesmised pidurisadulad, Honda Selectable Torque Control ehk HSTC (valitava veojõu kontrollsüsteem), assisteeriv läbilibisev sidur ja ülimoodsad näidikud.
Tulemuseks on ihaldusväärne keskkaalu kuuluv naked-mootorratas välimuse, jõudluse ja parimate omaduste ainulaadse kombinatsiooniga.

CBR650R

Veel üks mudelinimi Honda mudelivalikus on keskkaalu kuuluv sportmootorratas CBR650R.
Selle uus kujundus toetub kindlalt CBR1000RR Fireblade’ile oma teravate jõuliste joonte ja pikendatud küljevoolundite ning ülilühikese tagaosa ja kitsaste LED-topeltesitulede poolest. CBR650R on 6 kg kergem kui CBR650F (mille see välja vahetab), sel on sportlikum sõiduasend tänu 30 mm ettepoole paigutatud juhtrauale ning tahapoole ja kõrgemale viidud jalatugedele.
Selle klassikaliselt hondalik neljasilindriline ridamootor pöörleb 1000 p/min kiiremini, pakkudes 5% suuremat võimsust kõrgetel pööretel ning tippvõimsust 70 kW pööretel 12 000 p/min, tagades, et uue masina uus R-tähis – koos vormitud välimuse ja täiustatud raamiga – on igati ära teenitud.
35 kW kohandused on saadaval nii mudelile CB650R kui ka CBR650R.

CB500F, CBR500R ja CB500X

Honda 500 cm3 töömahuga erksat paralleelset kahesilindrilist mootorit on müüdud alates selle saabumisest 2013. aastal Euroopas rohkem kui 75 000 mootorrattaga.
Esimest korda A2-kategooria mudelitega CB500F, CBR500R ja CB500X saabunud mootoril on 2019. aastal suurem võimsus ja väändemoment vahemikus 3000–7000 p/min ning see viib edasi kerget keskkaalu kuuluvat kolmikut, millel on kõrgema spetsifikatsiooniga täiustatud pakett ning tugevama rotsteri-, spordi- ja seiklusidentiteediga täiustatud pakett.
Kõigil kolmel mudelil on nüüd uus tagavedrustus, assisteeriv läbilibisev sidur, täis-LED-tuled, moodsad LCD-näidikud käigu näidiku ja käigu üles vahetamise märguandega ning uus kahe otsaga summuti kõlavama mootorihääle tagamiseks.

CB500F-i rotsteril on uus teravam kujundus eest taha, rohkem kaldus esivoolund ja külgkatted, mis põimuvad selgelt kütusepaagiga. 
Samuti on läbinud uuenduskuuri CBR500R: see on kitsam ja teravam, saanud tugevat inspiratsiooni Fireblade’i kujundusest ja sel on sportlikum sõiduasend.
Samal ajal on CB500X-i kompaktsel seiklusrattal palju tugevam X-faktor tänu uuele 19-tollisele esirattale, esi- ja tagavedrustuse pikemale liikumisteekonnale, kitsamale istmele, laiemale pöördenurgale ja tugevamale jõulisemale voolundile, mis parandab ka tuulekaitset.

500 ja 650 cm3 töömahuga mootoriplatvormid moodustavad 35% Honda suurte mootorrataste müügist Euroopas. Need viis uut 2019. aasta toodet pakuvad igasuguse kogemusega sõitjatele keskkaalu kuuluvate mootorrataste põnevate sõiduomaduste igakülgset tasakaalu, olles samal ajal võimalikuks hüppelauaks Honda lipulaevaks olevatele rotsteri-, seiklus- ja sportmudelitele.

EICMA motomessil esitletakse ka mitut muud tooteuuendust:

CBR1000RR Fireblade ja CBR1000RR Fireblade SP

Pärast 2017. aastal täielikult ümber tehtud mudelit täiustatakse 2019. aastaks Fireblade’i täieliku kontrolli järgmist etappi, muutes elektroonikapaketti, mille eesmärk on tagada optimaalsed ringrajaomadused. Seega muudeti HSTC-d ja ABS-i ning suurendati tippvõimsuse seadistust HRC MotoGP programmi andmete põhjal. Honda Selectable Torque Control (valitava veojõu kontrollsüsteem) ja Wheelie Control (tagarattal sõitmise abisüsteem) on nüüd eraldi ning näidikupaneelil on uus W-märgutuli.  
Värvitoonil Grand Prix Red on paksem valge triip veidi kolmevärvilisema efekti loomiseks ning värvitoon Matt Ballistic Black Metallic on nüüd täiesti must, v.a selle punane CBR-logo.     

X-ADV

Honda „linnamaasturlikku mootorratast“, millest sai 2017. aastal turule saabudes kohe hitt ja mida uuendati 2018. aastal mitmetasemelise Honda valitava veojõu kontrollsüsteemi (HSTC) ning topeltsiduriga käigukasti kaudu maastikusõbralikumat käiguvahetust võimaldava G-lülitiga, pakutakse 2019. aastal uutes värvitoonides, kaasa arvatud pilkupüüdva kamuflaaž-rohelisena.

GL1800 Gold Wing   

Juba üle 40 aasta mugavaid pikamaasõite, luksust ja kvaliteeti sümboliseerinud Gold Wing pakkus 2018. aastal uuenenud disaini kõiges, mis ratastest ülespoole jäi, et olla endisest teravam, kergem ja kompaktsem, säilitades samal ajal oma maine tehnoloogilise lipulaevana tänu mitmele uuele omadusele, sh Apple CarPlay esmakordsele kasutuselevõtule mootorrattal.
2019. aastal on nii GL1800 Gold Wing kui ka Gold Wing Touri käsikäigukastiga versioon saadaval uues „meeleolukas“ värvitoonis Darkness Black Metallic. Oma sarja parim Gold Wing Tour, millel on topeltsiduriga käigukast, on saadaval uues värvitoonis Pearl Hawkseye Blue.

SH300i

2019. aastal on püsivalt populaarne võimas keskmise suurusega roller varustatud Honda valitava veojõu kontrollsüsteemi ja nutika Top Boxiga, mis on ühendatud kaugjuhitava võtmesüsteemiga.