19.01.2024 Ameeriklane Ricky Brabec võidab teist korda Dakari ralli
07.11.2023 Uus CB1000 Hornet, CBR600RR naasmine ja uuenduslik Honda E-Clutch valmistavad ette Honda täieliku 2024. mudeliaasta tootevaliku avalikustamist EICMA-l
07.07.2023 Honda võtab uuendusliku Honda E-Clutch-tehnoloogia kaudu kasutusele uue vahendi
14.08.2022 Tim Gajser on viiekordne motokrossi maailmameister!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30. aastapäeva erimudel ja uus ADV350 on Honda 2021. aasta EICMA motomessi mudelivaliku staarid
01.09.2021 Honda A2 kategooria 500 cm3 mootorrataste trio 2022. aasta mudelid saavad olulised jõudlusele keskendunud uuendused.
06.01.2021 Honda täiendas oma mitmekülgset 2021. aasta mudelivalikut GL1800 Gold Wingi ja Gold Wing Touri uuendustega
01.12.2020 Uusi Honda kergeid kaheotstarbelisi mootorrattaid CRF300L ja CRF300 RALLY on märkimisväärselt uuendatud
24.11.2020 Tutvustame Honda uut suurt Rebel 1100
10.11.2020 Honda teatas veel seitsmest oma 2021. aasta Euroopa mootorrataste laialdasse valikusse lisandunud mudelist
15.10.2020 Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga
14.07.2020 2021. AASTA HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda tähistab 400 miljoni mootorratta tootmist
05.11.2019 Mudelid Honda CBR1000RR-R Fireblade'i ja Fireblade SP debüteerisid ning särasid Honda 2020 aasta EICMA motomessil
23.09.2019 Uued CRF1100L Africa Twin ja Africa Twin Adventure Sports saabuvad 2019. aastal Euroopasse
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Uusi Honda kergeid kaheotstarbelisi mootorrattaid CRF300L ja CRF300 RALLY on märkimisväärselt uuendatud

01.12.2020

• Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
• 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
• Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
• Mõlemal mudelil on uus terav LCD-ekraan
• 2,7 liitrit suurem kütusepaagi maht CRF300 RALLY puhul ning suurendatud mugavus pikamaasõiduks ja madalamale viidud iste


2012. aastal kogu Euroopas turule tulnud CRF250L on vaikselt ja järjekindlalt tõestanud kerge kaheotstarbelise mudeli igakülgset väärtust ja meeldivust. 2017. aastal liitus sellega otse Dakari rallilt saabunu välimusega CRF250 RALLY, mis keskendus kaugematele seiklustele.  2021. mudeliaastal tehakse mõlemale mootorrattale olulisi uuendusi, mille aluseks on uus võimsam jõuallikas, mis on paigutatud tunduvalt kergemale raamile, parandades võimsuse ja massi suhet märkimisväärselt 13%.

Nüüd 286 cm3, EURO 5 nõuetele vastav, vesijahutusega, DOHC, neljaklapiline, ühesilindriline mootor arendab tippvõimsust 20,1 kW 8500 p/min juures ja tänu pikemale kolvikäigule 18% suuremat ehk 26,6 Nm pöördemomenti 6500 p/min juures (kuni 18,2 kW 8500 p/min juures / 22,6 Nm 6750 p/min juures). Mootori „hingamist“ on parandatud tänu uuele sisselaskenukkvõlli ajastusele ning uuendatud sisse- ja väljalaskesüsteemidele. Lühemad ülekandearvud esimese viie käigu puhul suurendavad suurema pöördemomendi ja võimsuse pakutavaid hüvesid, samas kui 6. käik on pikem, et suurel kiirusel sõitmine oleks pingevabam. Assisteeriv- / läbilibisev sidur juhib nüüd tagaratast ja pakub 20% väiksemat koormust sidurilingile.

Uue konstruktsiooniga terasest pooltopelt-toruraam, alumiinumist kiige ja alumine link on aidanud üldmassi 4 kg võrra vähendada ning on reaktsiooni ja tunnetuse parandamiseks uuendatud jäikustasakaaluga – külgsuunas painduvam. Suurema käigupikkusega vedrustusele (10 mm ees / 20 mm taga CRF300L-i puhul ja 10 mm ees CRF300 RALLY puhul) ja suuremale kliirensile lisaks on juhitavuse geomeetriat üksikasjalikult sobivaks reguleeritud.

CRF300L-i värskele konkreetsele kerele on iseloomulik kitsam 7,8-liitrine kütusepaak ja õhem iste ning uus kergemini loetav püstine LCD-näidikupaneel. Ka sõiduasendit on täiustatud, et juhtimine oleks kergem – juhtrauda on veidi tahapoole tõmmatud ning jalatoed paiknevad madalamal ja tagapool. Istme kõrgus on suurenenud 5 mm võrra 880 mm-ni.

CRF300 RALLY 885 mm kõrgune laiem kummipatjadel iste on nüüd 10 mm madalamal; kütusepaak on 2,7 liitrit suurem ehk 12,8 liitrit. Juhtraua sees on raskused vibratsiooni vähendamiseks ja jalatoed on kaetud kummiga, peale selle on LED-märgutuled nüüd vastupidavuse tagamiseks paindlikult kinnitatud.

CRF300L ja CRF300 RALLY on endiselt ülimalt praktilised, universaalsed ja kaheotstarbelised mootorrattad, mis põhinevad algsel valemil. Tänu 2021. aasta täiustustele on need rohkem kui kunagi varem valmis toime tulema kõiksugu katsumustega – nii linnas kui ka üle kogu maailma.