ATV
ATV

Argumendid

- Uhiuus, arvutiprogrammi põhiselt väljatöötatud topeltpesa moodustav terasraam on muudetud jäigemaks (kuni 20 protsenti) ja selle väiksem kaal tagab veelgi täpsema juhitavuse ning sujuvama liikumise.
- Uus esi- ja tagavedrustus on mõlemad 185 mm pikema käiguga ning nendega ühildatud uued amortisaatorid tagavad ühelt poolt mugavad sõiduomadused ja teiselt poolt täpse juhitavuse.
- Foremani TraxLok 2WD/4WD ümberlülitussüsteem on nüüdsest kolme töörežiimiga: 2WD; 4WD koos TraxLok väändemomenditundliku esidiferentsiaaliga; ja uus 4WD töörežiim koos ülima läbivuse tagava esisilla lukustusega.
- Uuel TraxLok süsteemil on ka lukustatud esisilla korral aktiveeritav Speed Override töörežiim, mis võimaldab rataste pöörlemiskiiruse tõstmise rasketes oludes nagu näiteks sügavas poris.
- Nii esi- kui ka tagaosa pakiraami kandevõimet on suurendatud, seda 40 kilo võrra eesmisel ja 80 kilo võrra tagumisel pakiraamil.
- Suure jõudlusega haakeseade 600-kilose veovõimsusega.
- Topelt esitulede süsteem on nüüdsest uues seades ja 35-vatiste pirnidega, mis moodustab tõhusama valgusvihu ning tagab parema nähtavuseks pimedaajal.
- Võimas, vesijahutusega 518-kuubikuline ühesilindriline OHV neljataktiline mootor on raamil pikisuunalise asetusega, mis võimaldab veovõlli vahetu joondatuse esi- ja tagaratastega ning tagab sildade tõhusama toime.
- Plokikaane uus konfiguratsioon muudab mootori väga kompaktseks ning võimaldab seeläbi mootorile väga hea kliirensi ning ulatusliku, kõikidel pööretel saadaval oleva võimsusressursi.
- Rasketes oludes kasutamiseks mõeldud madala rakenduspöörete punktiga automaatsidur tagab suurepärase juhitavuse ja hea koorma vedamise suutlikkuse.
- Elektroonilise sissepritsesüsteemi (PGM-FI) uus seadistus tagab ühtlasema jõujaotuse ja erksuse ning muudab mootori olenemata töörežiimist endisest kütusesäästlikumaks.
- Automaatne DCT käigukast koos tava ja madalate käikudega (Drive/Low). Lisaks sellele on masinal Honda oma käiguvahetussüsteem Electric Shift Program (ESP), mis muudab käiguvahetused lihtsaks vajutusest nupule juhtraual.
- Roostevabast terasest väljalaskesüsteem sisaldab USDA-kvaliteediga sädemepüüdurit/summutit, mis tagab masina vaikse töö ilma hooldusvajaduseta ka pikaajalise käitamise korral.
- Vedrustuse jäikuse eelseadistus kõikidel amortisaatoritel võimaldab vedrustuse reguleerimise vastavalt erinevatele koormatele ja sõidutingimustele.
-  Sõltumatu tagavedrustus
- Uued õõtshoova kummipuksid suurendavad sõidumugavust madalatel kiirustel ja on senistest vastupidavamad.
- Uhiuus, ühest tükist moodustuv paagi/küljekatte plokk tagab lihtsa ligipääsetavuse (puudub vajadus tööriistade kasutamiseks) hooldustoimingute teostamiseks.
- Uued, tegija väljanägemise andvad stiilielemendid toimivad ühtlasi ka parema kaitsena pori ja vee eest.
- Uuenduslik elektriline roolisüsteemi võimendus Electric Power Steering (EPS) — saadaval üksnes EPS-mudelitel.
- Uus, kolmepunktiseadistusega EPS-süsteem muudab kogu roolisüsteemi käigult ühtlasemaks ja tagab endisest täpsema juhtimise.
- Vahelduvvoolu generaatori 481 vatini suurendatud väljundvõimsus võimaldab toite rohkematele elektrilistele tarvikutele.
- Uus mõõdikuteplokk sisaldab täiendavaid funktsioone nagu näiteks meeldetuletust hooldusvajadusest, mille abil saab hooldused alati tehtud õigel ajal.
- Ülemine kohtvalgusti on nüüdsest esituledest autonoomse toimega ning on koorma paigutamiseks eesmisele pakiraamile väljalülitatav.
- Uus kütusepump on inspireeritud Honda autotööstusest. Kütusepump on parema soojusisolatsiooni saavutamiseks ning filtri pikema käitusressursi saavutamiseks paigaldatud paagisiseselt.
- Uued, plastikust veovõlliotsade katted kestavad kauem ja on vastupidavamad rebenemisele.
- Uued, kinnise ehitusega käändmiku laagrid on pikema käitusressursiga.
- Juhi asendi „kolmnurk“ on suurema mugavuse tagamiseks endisest ergonoomilisemaks muudetud.
- Juhi sõidumugavust lisavad 20 mm võrra paksem ja pehmem sadula polster .
- Hüdraulilised kaksikketaspidurid ja kinnise ehitusega tagumine trummelpidur tagavad suure tõhususe pidurdamisel.
- Sünteetilisest materjalist, täispikkusega põhjakate moodustab ühtse terviku koos eesmiste kaitseraudadega.
- Kuni 190 mm suurem kliirens.