11.07.2011 Honda tarbelaen hea%
02.11.2010 Täna avatud Milano EICMA külastajad saavad näha aasta suurimat Honda esitlust.
01.07.2010 Honda Uudiskiri nr.1| HONDAMEES
17.05.2010 Tanel Leok võitis Hispaanias MM-etapi!
22.01.2010 Honda Racing Motokrossi Karikas
17.09.2009 Honda Ohutusinstituut avas oma uksed
14.09.2009 Honda alustab Tais uue motorolleri PCX tootmist ja müümist. Uue üleilmse strateegilise mudeli eksport Taist Jaapanisse, Euroopasse ja USA-sse algab 2010. aastal.
08.09.2009 Honda hakkab kasutama uut topeltsiduriga käigukasti suure töömahuga sportmootorratastel ning CV-Matic automaatkäigukasti Cub-tüüpi motorolleritel
09.06.2009 Uus! Honda Mootorrataste Tehnoloogiate Pildiraamat webis
31.03.2009 Honda alustab Brasiilias flex-fuel-tüüpi mootoriga mootorrataste CG150 TITAN Mix müüki
03.11.2008 Honda avab ametlikud motokeskused Eestis
03.11.2008 Honda kumulatiivne globaalne mootorratta toodang jõudis 2008.a. 200-miljoni ühikuni
24.09.2008 8.–13. november 2011 EICMA
09.06.2008 Honda teavitab maailma esimesest supersport-mootorratastele mõeldud elektrooniliselt kontrollitavast „kombineeritud ABS-st”
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Honda 2018. aasta mudelivaliku uudised

16.11.2017

EICMA motomessil on Honda 2018. aasta valiku silmapaistvaimad mudelid uus CB1000R ja Africa Twin Adventure Sports

  • Neo Sports Café CB1000R annab Honda naked-rataste seeriale uudse rabava identiteedi.
  • Erinevad mootori töörežiimid ning eelmise CB1000R-iga võrreldes 15 kW suurem võimsus ja 12 kg kergem kaal tagavad täiesti uue sooritustaseme.
  • Uus CB300R ja CB125R on mõlemad minimalistliku välimuse ja tippklassi omadustega, mis on mõeldud noortele ja veel mitte nii kogenud mootorratturitele.
  • Africa Twin Adventure Sports versiooniga tähistatakse originaalmudeli 30. sünnipäeva ning uus mudel on veelgi rohkem seikluslikkusele orienteeritud.
  • Africa Twin pakub uue „Throttle by Wire“ süsteemi abil nelja sõidurežiimi ning ka sooritusvõimet on mitmel viisil täiustatud.
  • 2018 Gold Wing esitleb end Euroopas esimest korda, pakkudes uuel tasemel sõidunaudingut, mugavust, luksust ja tippklassi omadusi.
  • Turgu raputav 2017. aasta X-ADV – esimene „linnamaasturlik mootorratas“ – pakub tänu Honda valitava veojõu kontrollsüsteemile (Honda Selectable Torque Control) ja „G“ lülitiga varustatud topeltsiduriga käigukastile veelgi paremaid maastikusõiduomadusi.
  • Populaarne NC-seeria on läbinud tehnilised uuendused ning on nüüd saadaval ka 35 kW versioonina A2-kategooria juhiloa omanikele.
  • Kaks Honda legendi – Super Cub ja Monkey – teevad uue etteaste ideemudelitena.

Honda avalikustas Milanos toimuval EICMA messil oma täieliku 2018. aasta mootorrataste valiku, tutvustades viit uut ja kahte ulatuslikult uuendatud mudelit ning Honda kahe legendaarse mootorratta ideeversioone. Uus valik hõlmab kogu Honda tootevalikut alates 125 cm3 baastaseme mootorratastest kuni 2018. aasta „GL1800 Gold Wing´-ini“ välja, rikastades saadaolevatest kõige põhjalikumat ja laiemat mudelivalikut veelgi.

CB1000R, CB300R ja CB125R on uudse stiiliga naked-rataste mudelid

CB1000R oma ainulaadse uue ilmega juhib naked-rataste kolmikut, mida iseloomustab „Neo Sports Café“ disainiteema. Uus stiilikeel on moodne ja minimalistlik, ühendades sports naked'i ja café racer'i ratastelt saadud inspiratsiooni – ning tulemus on pilkupüüdev! Kuigi iga detaili valimisel peeti silmas esteetilist lõpptulemust, ei ole CB1000R-i sooritusvõime ja tehnilised näitajad selle all kannatanud: 12 kg kergem kaal ja 15 kW rohkem võimsust kui eelmise põlvkonna CB1000R-il tähendab 20% paremat võimsuse ja massi suhet. Mitu erinevat sõidurežiimi pakuvad erinevaid võimsuse, mootoripidurduse ja Honda valitava veojõu kontrollsüsteemi (HSTC) kombinatsioone, koostöös uue tipptasemel mootorijuhtimissüsteemiga „Throttle By Wire“.


Uut välimust jagavad omavahel kaks mootorratast, mis on mõeldud pigem mootorratturikarjääri alguses olevatele sõitjatele. Kaalult kerged ja kiirelt pöördeid koguvate mootoritega CB300R ja CB125R pakuvad tõelist sõidunaudingut. Lisaks on neil mudelitel üliheade omadustega 41 mm USD (Upside Down) esihargid, reguleeritav tagavedrustus, neljakolvilised radiaalpaigaldusega pidurid ja palju muid omadusi, mida tavaliselt kohtab palju suuremate mootorrataste juures, nagu näiteks LCD-näidikuplokk, LED-tuled ja IMU-l põhinev ABS-süsteem.

Neo Sports Cafe USP film

Neo Sports Cafe film

Uuendatud Africa Twin saab enda kõrvale uue Adventure Sports´-i

 

 

 

 

 

CRF1000L „Africa Twin“´-i uus „Adventure Sports“ versioon tähistab ühe kõige tuntuma mootorratta Euroopasse saabumise 30. aastapäeva. Originaaliga sarnase kolmevärvilise uue mudeli võimed nii maanteel kui ka maastikul on endisest veelgi paremad. Uuel mudelil on CRF1000L Africa Twini´-ga võrreldes 5,4 liitrit mahukam kütusepaak, suurema käigu-ulatusega vedrustus, kõrgem sõiduasend ja kliirens, soojendusega käepidemed, ülisuur põhjakaitse, kõrge tuuleklaas ja kaitseraam. Samuti pakub see mudel Africa Twini juures tehtud ulatuslikke uuendusi, nagu „Throttle by Wire“ süsteemiga kaasnevad neli erinevat sõidureziimi, Honda valitav veojõu kontrollsüsteem (HSTC), mille parameetreid on laiendatud, ning uuendatud sisse- ja väljalaskesüsteem - kiirema reaktsiooni tagamiseks keskmistel pööretel.

Africa Twin USP film

Africa Twin film


X-ADV on maastikusõiduks valmis rohkem kui kunagi varem

Honda „linnamaasturlik mootorratas“, mida müüdi esimese kaheksa kuuga ligi 10 000 eksemplari ja mis vallutas 2017. aastal turu tormijooksuga, ühendab endas rolleri mugavust ja seiklusratta dünaamilisust ning pakub aastal 2018 veelgi rohkem maastikusõiduomadusi. Lisatud mitmetasemeline Honda valitava veojõu kontrollsüsteem (HSTS) ja vahetumat käiguvahetust võimaldav „G“-lüliti pakuvad ulatuslikumat sooritusvõimet seal, kus asfalt lõppeb. Uus 35 kW versioon teeb X-ADV kättesaadavaks ka A2-kategooria juhiloa omanikele.

X-ADV film

X-ADV USP film


GL1800 Gold Wing jõuab Euroopasse
2017. aasta EICMA motomessil teeb oma Euroopa debüüdi uus GL1800 Gold Wing. Juba üle 40 aasta mugavaid pikamaasõite, luksust ja kvaliteeti sümboliseerinud Gold Wing pakub uuenenud disaini kõiges, mis ratastest ülespoole jääb, on endisest teravam, kergem ja kompaktsem. Monumentaalsel kuuesilindrilisel lamamootoril on nüüd neli klappi silindri kohta ning süsteem „Throttle By Wire“, neli sõidurežiimi, Honda valitava veojõu kontrollsüsteem (HSTC) ja nõlvastardifunktsioon „Hill Start Assist“. Uuel mudelil on alumiiniumist raam, topeltõõtshoobadega esivedrustus ja „Pro-Arm“ ühepoolne tagakiige.
Gold Wing on ainus mootorratas, mille lisavarustusena pakutakse ka turvapatja, ning esimest korda kuulub mootorratta standardvarustusse „Apple CarPlay“ süsteem. Lisaks on saadaval Honda uhiuus topeltsiduriga 7-käiguline kolmanda põlvkonna käigukast, mis sobib täiuslikult Gold Wingi matkaomadustega.


Goldwing film

Goldwing USP film


Populaarse NC-seeria areng jätkub

Tänu 35 kW võimsusega versiooni lisamisele on mudelid NC750X, NC750S ja Integra 2018. aastal kättesaadavad ka A2-kategooria juhiloa omanikele. Nende kolme mudeli mootorite maksimumpöördeid on 900 p/min võrra suurendatud ehk kuni 7500 p/min, võimaldades mootori sooritusvõimet laiemalt ära kasutada; samuti on nii NC750X kui ka Integra nüüd saadaval Honda valitava veojõu kontrollsüsteemiga (HSTC).

Kahe väikese, ent rikkaliku ajalooga mudeli ideeversioonid

Uute mudelite kõrval täiendavad Honda 2017. aasta EICMA väljapanekut veel kaks algupärast Honda tiivalogo kandvat ideemudelit. Lisaks 125 cm3 ühesilindrilisele horisontaalmootorile toob Monkey 125 ideemudel populaarsele Monkey platvormile rohkelt moodsat varustust, nagu LED-tuled, Smart Key, USD esihark ja digitaalsed näidikud.
Ja lõpuks ideemudel Super Cub 125C, mis kujutab endast uut vaatenurka kohe äratuntavale klassikule. Ülimoodne ideeversioon kirjutab uue peatüki eelmisel kuul 100 miljoni müüdud mootorratta verstapostini jõudnud ja endiselt atraktiivse Super Cubi 59 aasta pikkusesse ajalukku.