31.03.2009 Honda alustab Brasiilias flex-fuel-tüüpi mootoriga mootorrataste CG150 TITAN Mix müüki
03.11.2008 Honda avab ametlikud motokeskused Eestis
03.11.2008 Honda kumulatiivne globaalne mootorratta toodang jõudis 2008.a. 200-miljoni ühikuni
24.09.2008 8.–13. november 2011 EICMA
09.06.2008 Honda teavitab maailma esimesest supersport-mootorratastele mõeldud elektrooniliselt kontrollitavast „kombineeritud ABS-st”
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Honda avalikustab kogu 2019. aasta CRF-i mudelivaliku

08.05.2019

Honda Motor Europe’il on hea meel esitleda kogu oma 2019. aasta maastiku- ja kaheotstarbeliste mootorrataste mudelivalikut, mille keskpunktis on täiustatud CRF250R.

CRF250R-il on tehtud jõudluse ja šassii täiustusi. Need pärinevad lipulaevaks olevalt CRF450R-i krossirattalt, millel on nüüd esimest korda Honda Selectable Torque Control ehk HSTC (valitava veojõu kontrollsüsteem).

CRF450L-i, CRF250L-i ja CRF250 RALLY puhul on täiustatud värve ja kujundust.

CRF250R ja CRF250RX

Selleks et viia 2020. aasta CRF250R-i mudel kooskõlla lipulaeva CRF450R-iga, on sellele tehtud šassii- ja mootoritäiustusi, mis parandavad nii jõudlust kui ka juhitavust.

Mootori muudatused koos plokikaane ja kolvi täiustatud kujunduse ning optimeeritud sisse- ja väljalaskeakendega, mis kasutavad täielikult ära uusi nuki profiile, suurendavad tippvõimsust ja pöördemomenti vastavalt 4% ja 8%, parandades samal ajal üliolulist pöördemomenti madalatel kuni keskmistel pööretel. Suurema võimsuse täielikult ärakasutamiseks võeti kasutusele teise käigu parendatud ülekandearv ning kolmandal ja neljandal käigul on nüüd madala hõõrdeteguriga pinnakate sujuvamaks käiguvahetuseks. Lisaks mootori täiustustele on CRF250R-il uued sissepritsekaardid, mis põhinevad 450R-ilt saadud teadmistel, võimsuse kohandatud edastamiseks sõltuvalt valitud käigust.

Raami ja kiige massi vähendamine parandavad šassii painduvust; koos jäigema kiigega paraneb stabiilsus ja juhitavus. Vedrustust muudeti summutuse parandamiseks väikesel kiirusel.

CRF250R on nüüd saadaval uute tagumiste piduriklotsidega, mis on spetsiaalselt välja töötatud pikaealisuse tagamiseks ja jõudluse suurendamiseks, mistõttu puudub vajadus tagumise ketta katte järele. Mootorratas on saadaval uue 2020. aastaks loodud kujundusega. Ka 2020. aasta mudelil CRF250RX on kõik CRF250R-i täiustused.

CRF450R ja CRF450RX

Pärast jõudluse märkimisväärset täiustamist 2019. aastal on 2020. aasta mudelitel CRF450R ja CRF450RX nüüd kasutusel Honda Selectable Torque Control, mis töötab koos parandatud HRC Launch Controli ja mootori juhtploki (ECU) sissepritsekaartide seadistustega.

Kolme režiimiga HSTC vähendab tagaratta „tühjalt“ pöörlemist (ja seega asjatult raisku läinud edasiliikumist) ning suurendab haarduvust nii palju kui võimalik. See ei kasuta rattakiiruse andurit ning säilitab olulisel määral tunnetuse gaasikäepidemel, hallates samal ajal võimsust; süüteajastus on hilisem ja PGM-FI kontrollitud, kui tuvastatakse, et pöörete muutumise kiirus ületab seadistatud väärtust. Mootori seiskamisel säilitab HSTC viimati valitud seadistuse järgmiseks sõiduks. Süsteemi saab ka välja lülitada.

Nii nagu 250 cm3 sõsarmudelitel on CRF450R-il ja CRF450RX-il uued tagumised piduriklotsid, mis on välja töötatud pikaealisuse tagamiseks ja jõudluse suurendamiseks, ning parandatud esi- ja tagavedrustus, et suurendada väikesel kiirusel kokkusurumise summutust järsul pidurdamisel ja kiirendamisel. Tänu uuendatud kujundusele on see kooskõlas täiustatud CRF250R-iga.

CRF450L, CRF250L ja CRF250 Rally

Eelmisel aastal turule tulnud tänavakõlblikul kaheotstarbelisel CRF450L-il, mis kasutab sama raami ja mootorit nagu krossimootorratas CRF450R, on samasugune täiustatud kujundus nagu mudelitel CRF250R ja CRF450R. CFR250L ja CRF250 RALLY on nüüd saadaval uue pilkupüüdva musta (Stealth Black) värvigammaga.