08.05.2019 Honda avalikustab kogu 2019. aasta CRF-i mudelivaliku
08.11.2018 Honda 2019. aasta mudelivaliku uudised
24.05.2018 2019. AASTA HONDA CRF450L
30.01.2018 Uus Honda mootorrataste, Power Equipment ja Marine toodete edasimüüja
16.11.2017 Honda 2018. aasta mudelivaliku uudised
08.06.2017 Africa Twin Adventure Day 2017
14.11.2016 Honda 2017. aasta mootorrataste seeria
25.08.2016 Pressiteade: Honda CRF450R 2017
03.12.2015 Pressiteade: City Adventure ja CRF1000L Africa Twini ning kuut uuenduskuuri läbinud keskmise suurusega tsiklit.
24.07.2015 Uus 16YM Honda CRF1000L Africa Twin
13.05.2015 Africa Twin on tagasi! CRF1000L Africa Twin saabub 2015. aastal turule
18.11.2014 Honda tutvustas oma 2015. aasta mootorrataste valikut
02.09.2014 Pressiteade: Uus Honda mootorrataste ja ATV-de edasimüüja
09.12.2013 Honda uus mootorrataste valik 2014. aastaks
23.09.2011 Honda avalikustas ametlikult CBR1000RR Fireblade 2012.a mudeli
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Ameeriklane Ricky Brabec võidab teist korda Dakari ralli

19.01.2024

Teist korda nelja aasta jooksul on Monster Energy Honda võidusõitja Ricky Brabec saavutanud võidu prestiižsel Dakari rallil, mis lõppes täna Punase mere Saudi Araabia kallastel. 2020. aastal sai Californias sündinud sõitja esimesena ameeriklasena raske võistluse mootorrataste klassis võidu ja nüüd, neli aastat ja kaks päeva hiljem, lisab ta selle võidu oma võidunimekirja 46. väljaandena.Dakari ralli algas 1979. aastal Euroopas ja Aafrikas ning Honda saavutas esimese võidu 1982. aastal, kui XR550-ga sõitnud Cyril Neveu võitis. Nelja aasta pärast lisas prantslane teise võidu NXR750V-l ja kordas seda järgmisel aastal. Itaallane Edi Orioli tõi Hondale kolmanda järjestikuse võidu 1988. aastal NXR800V-ga, mida prantslane Gilles Lalay juhtis võidule järgmisel aastal. Honda jaoks järgnes kuiv periood, kuid Brabec tõi kaubamärgi CRF450 RALLY-ga tagasi esikohale 2020. aastal, mil võistlus toimus juba Saudi Araabias. Brabecu siis tiimikaaslane Kevin Benavides võitis järgmisel aastal ning tänavune edu tähistab Honda kaheksandat võitu (ja esimest uue põlvkonna CRF450 RALLY jaoks, tema debüüdil).Viies Dakari ralli väljaanne Saudi Araabias algas 5. jaanuaril proloogiga AlUla loodenurgas ja kulges 7670 km ida poole ja tagasi enne Yanbu lõpetamist 19. jaanuaril. Teel läbisid võistlejad 4632 km "erietappidel" (ajatud osad, mis määravad võitjad), sealhulgas uus kahepäevane "48-tunnine Chrono" etapp Saudi Araabia tühjas Kvartalis, kus võidusõitjad veetsid kaugel öö, ilma tehnilise toe ja minimaalse suhtlemiseta välismaailmaga. Võistlejad lahkusid regulaarselt öistest laagritest enne koidiku tunde ja veetsid pikki külmi tunde ühendustes (ajatu ülekandeetappides, mille lõpetamine oli siiski kohustuslik). Ainsana pakkus leevendust karmidest tingimustest vaid üks puhkepäev.Monster Energy Honda kontrollis suurema osa võistlusest, kus hispaanlane Tosha Schareina juhtis proloogi ja tšiillane José Ignacio "Nacho" Cornejo võttis pärast neljandat täispikka etappi ühepäevase juhtpositsiooni üle. Brabec haaras üldjuhtimise peale olulise 48-tunnise Chrono etapi lõpetamist, mida ta enam kunagi ei loovutanud. Meeskond oli nii kiire (juhtides seitset etappi ja proloogi ning pühkides lavaplaate kahel korral) kui ka tasakaalustatud (viiest kuuest sõitjast viis võitsid); neli sõitjat jõudsid finišisse. Lisaks Brabeci üldvõidule võttis tema prantslasest tiimikaaslane Adrien Van Beveren kolmanda koha üldkokkuvõttes, Cornejo lõpetades kuuendana.