08.05.2019 Honda avalikustab kogu 2019. aasta CRF-i mudelivaliku
08.11.2018 Honda 2019. aasta mudelivaliku uudised
24.05.2018 2019. AASTA HONDA CRF450L
30.01.2018 Uus Honda mootorrataste, Power Equipment ja Marine toodete edasimüüja
16.11.2017 Honda 2018. aasta mudelivaliku uudised
08.06.2017 Africa Twin Adventure Day 2017
14.11.2016 Honda 2017. aasta mootorrataste seeria
25.08.2016 Pressiteade: Honda CRF450R 2017
03.12.2015 Pressiteade: City Adventure ja CRF1000L Africa Twini ning kuut uuenduskuuri läbinud keskmise suurusega tsiklit.
24.07.2015 Uus 16YM Honda CRF1000L Africa Twin
13.05.2015 Africa Twin on tagasi! CRF1000L Africa Twin saabub 2015. aastal turule
18.11.2014 Honda tutvustas oma 2015. aasta mootorrataste valikut
02.09.2014 Pressiteade: Uus Honda mootorrataste ja ATV-de edasimüüja
09.12.2013 Honda uus mootorrataste valik 2014. aastaks
23.09.2011 Honda avalikustas ametlikult CBR1000RR Fireblade 2012.a mudeli
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Honda võtab uuendusliku Honda E-Clutch-tehnoloogia kaudu kasutusele uue vahendi

07.07.2023
  • Honda toob CB650R ja CBR650R mudelite 24. mudelihooajast alates lisavarustusena turule uue elektroonilise siduri Honda E-Clutch.
  • Honda E-Clutch võimaldab sujuvat käiguvahetust üles- ja allapoole ning lisaks ülisujuvat käivitamist ja seiskamist ilma sidurihooba kasutamata
  • See kerge ja kompaktne süsteem pakub suuremat sõidunaudingut ja paindlikkust mitmesuguste stsenaariumide puhul, et saavutada uuel tasemel sõidukogemus.

Uue Honda E-Clutch-tehnoloogia kasutuselevõtuga 24. aasta mudelite CBR650R ja CB650R lisavarustusena avab Honda mootorrattaelamuse täiesti uue aspekti igat tüüpi ja erisuguse kogemusega sõitjatele.

Honda E-Clutch-süsteem kasutab elemente kiirkäiguklappide, käsisidurite ja Honda kahe siduriga ülekandetehnoloogia ja funktsioonide vallast , et luua nende varem end hästi tõestanud elementide ainulaadne kooslus. Ülikompaktne süsteem kaalub vaid kaks kilogrammi ning siduri ja jõuülekande riistvara ei erine tavalisest mootorrattast, mis aitab kaasa tulevaste rakenduste kasutatavusele.

Honda E-Clutch-süsteem on oma olemuselt lihtne, sest enam ei ole vaja kasutada sidurihooba, et vahetada käiku kas üles või alla. Ülikiireks ja järjepidevaks käiguvahetuseks peab sõitja lihtsalt käiguvahetuspedaali kasutama, mis annab sportlikul sõidul täiendava naudingu. Sõidu alustamiseks või peatumiseks ei ole samuti sidurihooba vaja. Süsteem aktiveerub kohe pärast mootori sisselülitamist ja juhib sõidukit sujuvalt mõlema stsenaariumi puhul, kõrvaldades samal ajal mootori seiskumise võimaluse, lisades mugavust ja tagades meelerahu linnasõidul, mis hõlmab sagedast käivitamist ja seiskamist.

Lisaks nauditavusele ja mugavusele tagab Honda E-Clutch ülima paindlikkuse. Kui sõitja soovib, võib ta sidurihooba igal ajal tavapäraselt kasutada. Sidurihoova kasutamisel aktiveerub Honda E-clutch-süsteem uuesti vähem kui sekundi pärast, kui ületatakse mootori teatud pöörlemiskiirus; madalamatel pööretel 5 sekundi pärast. Kui sõitja soovib süsteemi konkreetse sõidu ajaks välja lülitada, on see võimalik ka vasakul juhtraual asuva lüliti abil. Käsitsirežiimile üleminekut tähistab täht „M“ armatuurlaual.

Honda E-Clutch võimaldab sõitjal valida ka käigutunnetuse, st määrata käiguvahetuse tegemiseks käigupedaalile rakendatava jõu tugevus. Saadaval on kolm seadistust: TUGEV, KESKMINE ja KERGE, millest igaüht saab valida käigu üles- või allalülitamiseks sõltumatult. Tehnoloogia annab ka juhile nõu. Kui mootorratas on teatud kiiruse juures liiga kõrgel käigul, soovitatakse asjakohase sümboliga armatuurlaual madalamale käigule ümber lülitada. 

Honda E-Clutch juhib siduri sisse- ja väljalülitamist teatavate näitude, sealhulgas sõidukiiruse, seguklapi avanemise nurga, mootori pöörete arvu, käiguvahetuspedaalile rakendatava surve, sidurimootori vähenduskäigu nurga, mootori vahevõlli kiiruse ja käiguasendi näitude põhjal. Sidurit käitatakse kahe mootoriga ajamiüksuse kaudu, mis asub parempoolse mootorikatte all. Siduri sisse- või väljalülitamisel kontrollib süsteem ka mootori süüte ajastust ja kütuse sissepritset, mille tulemuseks on sujuv ja löögivaba käiguvahetus igas olukorras.

Uus Honda E-clutch-süsteem pakub sõitjatele kogu Euroopas uuel tasemel sõidukogemust ja on järjekordne märk sellest, et Honda on 75 aastat pärast asutamist endiselt pühendunud sõitjale suunatud uuenduste rikkaliku ajaloo ülesehitamisele.

Junya Ono, Honda E-Clutchi projektijuht: „Honda E-Clutch on loodud selleks, et pakkuda mootorratturitele uutmoodi kogemust, mis võib muuta nende sõidu veelgi lõbusamaks ja põnevamaks. Samuti lisab see meelerahu ja mugavust linnasõidul või igapäevastel edasi-tagasi sõitudel. Loodame, et paljud ratturid proovivad meie uut süsteemi, et nautida selle ainulaadset kombinatsiooni sportlikkusest ja paindlikkusest.“