06.01.2021 Honda täiendas oma mitmekülgset 2021. aasta mudelivalikut GL1800 Gold Wingi ja Gold Wing Touri uuendustega
01.12.2020 Uusi Honda kergeid kaheotstarbelisi mootorrattaid CRF300L ja CRF300 RALLY on märkimisväärselt uuendatud
24.11.2020 Tutvustame Honda uut suurt Rebel 1100
10.11.2020 Honda teatas veel seitsmest oma 2021. aasta Euroopa mootorrataste laialdasse valikusse lisandunud mudelist
15.10.2020 Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga
01.10.2020 KAMPAANIA!
14.07.2020 2021. AASTA HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda tähistab 400 miljoni mootorratta tootmist
05.11.2019 Mudelid Honda CBR1000RR-R Fireblade'i ja Fireblade SP debüteerisid ning särasid Honda 2020 aasta EICMA motomessil
23.09.2019 Uued CRF1100L Africa Twin ja Africa Twin Adventure Sports saabuvad 2019. aastal Euroopasse
08.05.2019 Honda avalikustab kogu 2019. aasta CRF-i mudelivaliku
08.11.2018 Honda 2019. aasta mudelivaliku uudised
24.05.2018 2019. AASTA HONDA CRF450L
30.01.2018 Uus Honda mootorrataste, Power Equipment ja Marine toodete edasimüüja
16.11.2017 Honda 2018. aasta mudelivaliku uudised
« Eelmine 1 2 3 Järgmine »

Honda täiendas oma mitmekülgset 2021. aasta mudelivalikut GL1800 Gold Wingi ja Gold Wing Touri uuendustega

06.01.2021

• Apple CarPlay™ ja Android Auto™ võimaldavad kasutada nutitelefoni
• Parem helikvaliteet
• Saadaval on kaks USB-C pesa
• Touriga on pika vahemaa läbimine nüüd praktilisem ja mugavam
• Suur pagasiruumi maht nädalavahetusel seiklemiseks: sabakohver mahutab nüüd 61 l
• Uued seemis-/kunstnahast istmed ja mugavam tagaistme seljatoe nurk


Honda tervitab 2021. aastat matkamootorrataste lipulaeva GL1800 Gold Wing uuendustega.

Honda matkamootorrataste lipulaev Gold Wing sai uue kuue 2018. aastal märkimisväärse massivähenduse, topeltõõtshoobadega esihargi, uue lamav kuuesilindrilise mootori ja seitsmekäigulise topeltsiduriga käigukasti (DCT) võimalusega. Nüüd sõidab see 2021. aastasse parema heli ja kõlarite kvaliteediga. Selle staatus uue tehnoloogia eestvedajana on igati põhjendatud – mootorratas on varustatud tipptasemel funktsioonidega, nagu 7-tolline TFT-ekraan, gürokompassiga navigeerimine, Apple CarPlay™, Android Auto™, elektriline esiklaas, nutikas võti, neli sõidurežiimi, nõlvaltstardiabi ja HSTC (Honda valitav veojõu kontrollsüsteem Touri mudelitel), mis rõhutavad mudeli staatust uue tehnoloogia kasutuselevõtjana.

2021. aasta Gold Wing Tour on traditsioonilisematele ringreiside tegemise võimalustele lisanud pika vahemaa läbimise praktilisuse ja mugavuse. Sabakohvri maht on suurenenud 61 liitrini, mis on piisav kahe suure täiskiivri jaoks, ja mudelil on nüüd luksuslikud seemis-/kunstnahast istmekatted ning tagaistme seljatoe nurk on mugavam.

2021. aasta Gold Wing pakub Apple CarPlay™ ja Android Auto™ tuge, mis tähendab, et juht saab kasutada nutitelefonis olevat isikupärastatud teavet ja sisu, nagu telefoninumbrid ja muusika esitusloendid. Lisatud on Bluetooth-ühendus ja kaks USB-C pesa. Uued kerged kõlarid saavutavad suurepärase kvaliteediga ja kaasahaarava heli. Touri mudelitel on saadaval kaasreisija helilülitid, mis tagavad veelgi meeldivama sõidukogemuse. Lülitid asuvad parempoolse pakikorvi ülaosas ning võimaldavad reguleerida helitugevust, vahetada allikat ja valida järgmist lugu.

7-tolline täisvärviline TFT-vedelkristallekraan näitab heli- ja navigeerimissüsteemide teavet ning võimaldab valida sõidurežiime ja reguleerida vedrustust. Teavet näidatakse eri jaotistes ja funktsionaalses järjekorras, et juht näeks kogu vajalikku infot silmade minimaalse liigutamisega.

Navigeerimissüsteem kuvatakse näidikute keskel 7-tollisel täisvärvilisel TFT-vedelkristallekraanil ja see sisaldab gürokompassi, mis tähendab, et juhiseid näidatakse ka tunnelis. Samuti saab sõitmise ajal tühistada teekonnapunkte ja koju sõitmise juhiseid. Kaarte värskendatakse pidevalt ja need võimaldavad üksikasjaliku reisi kavandamiseks sisestada kuni 99 teekonnapunkti.

Gold Wingi kahel versioonil on erinevad silmapaistvad omadused, kuid mõlemad sobivad ideaalselt moodsale mootorratturile, kes soovib sõita sõidukiga, milles tehnoloogia ei tõuse esile, kuid on eksimatult olemas.