CB500X on tunduvalt agressiivsema stiiliga, mis näitab, et see on valmis pöörasteks seiklusteks.
Tänu paremale aerodünaamilisele jõudlusele ei teki voolundi ja ekraani ümber enam nii palju kõrgsurveõhku ja tänu sellele on juht kiirteedel tuule eest paremini kaitstud.
Ka istme profiili on kahandatud, selle esiosa on tehtud pisut kitsamaks – nii on masinal liikumine lihtsam ja maapinnale toetumine mugavam.
CB500Xi manööverdusvõime parandamiseks on roolimisnurk keskpunktist kuni täislukustuseni suurenenud 3°kuni 38°. Samuti parandab juhitavust uus metallikarva koonusjas terasest juhtraud.
Uus LCD näidik sisaldab käigu ülesvahetuse ja käigu asendi märguande funktsiooni ning LED suunatuled harmoneeruvad ülejäänud valgustusega. Esiklaasi toruraamile saab paigaldada GPS-i otse näidikute kohale.
Ehkki CB500Xi mootor ei ületa A2-kategooria juhiloa omanikele lubatud 35kW tippvõimsust, on selle võimsus ja väändemoment vahemikus 3-7 000 p/min nüüd 4% suurem, seda tänu sisselaske, väljalaske ja klapi muudetud ajastusele. Uuel kahe väljalaskeavaga heitgaasisummutil on täiustatud heitgaasitähis ja mootoril on nüüd ka assisteeriv- / läbilibisev sidur.
17-tolline esivelg on asendatud 19-tollisega, millega kaasneb ka pikem vedrustus. See tagab enesekindla ja ülimalt stabiilse juhitavuse ebatasasel maastikul.
Kütusepaak mahutab 17,5 liitrit koos reserviga ja tänu mootori supersoodsale kütusekulule 27,8 km/l (WMTC režiimis) saab paagitäiega sõita 500 km. |