Honda Touring GL1800 GOLD WING TOUR

Mootorrattad
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

Gold Wing Tour

Honda võrreldamatu matkamootorratas on legendaarse Gold Wing'i viimase evolutsiooni käigus saanud veelgi mitmekülgsemaks, seda mitte ainult seoses uute jõudluspiirangute edasinihutamisega matkarataste puhul, vaid tänu kogu matkamootorratta kontseptsiooni ümber loomisele. 2018. a Honda Gold Wing on ehituselt kompaktsem, kergem ja tehnoloogiliselt arenenum kui ükski varasem mudel, nõnda juhatab see sisse uue sõiduajastu koos pika nimekirjaga silmapaistvatest uuendustest, mis on mõeldud mugavuse ja soorituse parandamiseks nii juhi kui kaassõitja jaoks. Järgmine suurepärane seiklus algab siit.
Sama mootori ja kerega on uus Gold Wing saadaval nii põhimudelina GL1800 Gold Wing kui ka ‘Tour’-variandina koos pealiskohvriga, mis pakub ka topeltsiduriga automaatkäigukasti ja turvapadjaga varustatud versiooni. Olenevalt variandist võib ratas olla eelmise mudeliga võrreldes kuni 48 kg kergem.

Mootor ja kere on loodud kokku, nii et sõiduasend nihkuks ettepoole, mille tulemuseks on kompaktsem mootorratas. Alumiiniumist toruraam on ehitatud topeltõõtshoobadega esihargi ümber, mis toob mootori ettepoole – võimaldab esirattal vertikaalsemalt üles-alla liikuda – samas pakub jäikus ja väiksem hõõrdumine kõrgkvaliteetset vedrustuskontrolli ja esiotsa stabiilsust. Amortisaatoreid saab ka elektriliselt reguleerida. Optimeeritud suurusega uus 6-silindriline lamamootor ei ole kaotanud kübetki jõudu, väänet ega sõltuvusttekitavat tootlust. Lisatud on "Throttle By Wire"-funktsioon 4 sõidurežiimiga: TOUR, SPORT, ECON ja RAIN. Honda Valitav Veojõu Kontrollsüsteem HSTC (Honda Selectable Torque Control) säilitab tagaratta haardumise, samal ajal kui amortisaatorid ja kombineeritud pidurisüsteem CBS (Combined Braking System) vahelduvad vastavalt valitud režiimile. Tõusul paigaltvõtuabi HSA (Hill Start Assist) ja  tühikäigul seiskumine (Idling Stop) hõlbustavad kasutust ja vähendavad kütusekulu.
Kui manuaalkäigukast on nüüdsest 6-käiguline, siis topeltsiduriga automaatkäigukastil on 7 käiku, mille siduritunnetus, käiguvahetuse kiirus ja pöördevahemik on kohaldatud spetsiaalselt igale sõidurežiimile vastavalt. Sellel on ka edaspidi ja tagurpidi  manööverdamise funktsioon. Manuaalkäigukast kasutab samasugust tagurdamissüsteemi nagu  oli eelnenud mudelil.
Eelkõige on aga 2018. a Gold Wing'il puhul tunda täiesti uutlaadset vabadust, seda puhtalt uuetasemelise sõidunaudingu tõttu. Tehniline täiustus on võrdväärne veelgi kõrgetasemelisema mugavusega: stiilne, aerodünaamiliselt efektiivne gondel suunab õhu ümber sõitja ning  tuuleklaas on elektriliselt reguleeritav vastavalt soovile; istmed pakuvad mugavat sõiduelamust terveks päevaks. Uued funktsioonid nagu nutivõtme süsteem, Apple CarPlay’ ja Bluetooth’i ühilduvus muudavad sõidu veelgi mõnusamaks. Palju on mõeldud ka Gold Wing’i värviviimistluse peale. Kere ülemine osa on viimistletud tumedamates toonides ja  kõrgläikelise lakikihiga, mida täiendab kõrgkvaliteetsest ja silmapaistva tekstuuriga materjalist sadul. Kere alumise osa toob esile selle ergas tekstuur, mis loob ilmeka väljanägemise.