Mootorrattad
Supersport
Touring
Street
Custom
Adventure

CB750 HORNET

Horneti uus mootor mahutab väikesesse ruumi palju Honda tehnilist võimekust. Põhinäitajad: 755 cm³ kahe paralleelse silindriga mootor, tippvõimsus 67,5 kW ja pöördemoment 75 Nm. Märgmassiga 190 kg on sel klassi parim võimsuse ja massi suhe 0,36 kW/kg / 2,81 kg/kW.

Kompaktsed, võistlusmudelist CRF tuletatud universaalse nukkvõlliga kaheksaklapilised silindripead kasutavad allavooluõhu sisselaskeavasid ja õhukanalit Vortex Flow Duct, et tagada optimaalne põlemine. 270° faasinurgaga väntvõll lisab tunnetust ja iseloomu; põhiülekanne on ühtlasi ka tasakaaluvõlliks, samal ajal kui abi-/liugsidur haldab kuuekäigulist käigukasti. Elektroonilised juhiabisüsteemid hõlmavad tänu digigaasile Throttle By Wire (TBW) kolme sõidurežiimi (lisaks režiim USER), kolmeastmelist veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control (HSTC), tagarattal sõitmise abisüsteemi Wheelie Control ning kolmeastmelist mootori võimsuse ja mootorpiduri reguleerimist.

Uue mootori potentsiaali maksimeerimiseks on see paigutatud täiesti uude teemandikujulisse terasraami, mis on tänu torude paksuse ja jäikuse optimeerimisele äärmiselt kerge. Parima väleduse ja sõidumugavuse tagamiseks on vedrustus tippkvaliteediga: kasutatud on Showa 41 mm SFF-BPTM USD kahvleid ja Pro-Linki kaudu töötavat tagumist amortisaatorit. Kaks radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulat pidurdavad kindlalt ning rehvide suurus tagab täiusliku haarduvuse ja väleduse: 120 mm ristlõikega esirehvid on sobitatud 160 mm tagarehvidega.

Ulatusliku tehniliste andmete loendi eesotsas on 5-tolline värviline TFT-ekraan, mis pakub väljendusrikast teavet ja kõigi süsteemide juhtimist ning Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteemi ühenduvust nii Androidi kui ka IOS-i seadmetega. Kõik tuled on LED-lampidega, suunatuled lülituvad automaatselt välja ja neile on lisatud ka hädapidurduse süsteem (ESS).

Hornetile on saadaval lai valik lisatarvikuid, mida saab omaniku eelistuste ja kasutamise järgi isikupärastada.

Kiirkäiguvaheti pakub agressiivse sportliku sõidu või rahulikuma kulgemise korral kiireid täisgaasiga üleslülitusi ja sidurita allalülitusi koos automaatse gaasi vabastamise funktsiooniga. Hoova tundlikkust saab vastavalt eelistusele kohandada kolmes astmes.

Tagaistme kate lisab sportlikku stiili, samas kui õmblustega juhiiste (halli/mustaga uus kujundus) väljendab esmaklassilist atraktiivsust ja suurendab mugavust. Uued on ka alumiiniumist juhtraua otste raskused, juhtraua ülemise klambri hoidik, putukakaitse, veljetriibud, juhi jalatoed ja kukkumispunnid.

Samuti ei ole unustatud ka praktilisust. Kütusepaagi- ja istmekott pakuvad mugavust pehme pagasi jaoks, samas kui uue disainiga tagumine kandekott pakub turvalisust kõvale pagasile. Sõitja mugavuse tagamiseks on saadaval ka soojendusega käepidemed.

Et asi oleks omaniku jaoks lihtne, on saadaval kolm paketti, mis koondavad lisatarvikud kenasti kokku.
PAKETT SPORT Kiirkäiguvaheti, putukakaitse, tagaistmekate ja sõitja jalatoed.
PAKETT STYLE Juhtraua otste raskused, juhtraua ülemise klambri hoidik, kütusepaagi padi, veljetriibud ja kukkumispunnid.
PAKETT TOURING Tagumised pagasikotid, kütusepaagi kott ja istmekott.