Mudeliuuendused.
CBR1000RR-R Fireblade astub oma arengus suure sammu edasi oma 1000 cc neljasilindrilise ja kaheastmelise klapiajamiga reasmootoriga, mille uus häälestus võimaldab veelgi paremat kiirendust keskmistel pööretel ja tohutut võimsust kiiretel pööretel. Silindripea, surveaste, klapiajastus ja vedrud on üle vaadatud. Väntvõll ja kepsud on kergemad ning uued ülekandearvud on lühemad. Kahemootoriline Throttle By Wire muudab juhtimise ja tunnetuse aeglasematel pööretel täpsemaks ning parandab vajaduse korral mootorpidurdust. Alumiiniumist teemant-stiilis raam on paindlikum, parandades juhtimise täpsust ja veojõudu. Spetsifikatsioonid sisaldavad ka RC213V-S-lt pärit kiiget, kuueteljelist inertsituvastusplokki (IMU), kolmetasemelist süsteemi Honda Electronic Steering Damper (HESD), Showa 43 mm Big Piston Fork (BPF) kahvlit, tagaamorti Balance Free Rear Cushion Light (BFRC-Lite) ja Nissini neljakolvilisi esipidurisadulaid. Uued tiivakesed säilitavad surujõudu, aga 10% väiksema segamismomendiga kurvis. Sõiduasend pakub juhile paremat kontrolli mootorratta üle. Värviline TFT näidikupaneel võimaldab intuitiivselt sõidurežiime juhtida ning võimsust, mootorpidurdust, HSTC-d ja tagarattal sõitmise abisüsteemi Wheelie Control reguleerida. Kõik seadistused on uut võimsust ja käike arvestades üle vaadatud. Kurvis toimiv ABS sisaldab nüüd uut VÕIDUSÕIDU-seadistust. Täpiks i-l on Smart Key.