MX2 klass on pidev mees-mehe vastu võitlus. Ja Honda CRF250R on osutunud võitluses vääriliseks relvaks. See on arenenud järk-järgult platvormiks, millel nii MX amatöörharrastaja kui ka profisõitja saavad iga ringi igast meetrist võtta maksimumi.
Uus CRF250R on tugevam kui kunagi varem – sel on 2022. aasta CRF450R-i MXGP meistrivõistlustel võitnud raam ning põhjaliku uuenduskuuri läbinud silindripea, mis suurendab märkimisväärselt väändemomenti madalatel pööretel. Tõhusust parandavad uued radiaatorid, sidur on üheksa kettaga ja tugevdatud käigukastis on muudetud ülekandearvud.
Et lihtsamalt kiiresti edasi liikuda, on CRF450R-i viimastest täiustustest saadud õppetunnid keskendunud sõitja väsimuse vähendamisele, mis aitab nii maailmatasemel sõitjatel kui ka iga oskustasemega MX harrastajatel saada pidevalt parimaid ringiaegu.
See, mis on 450 puhul hea, on 250 korral veelgi parem. Uus 3 kg kergema CRF250R-i raami ja kiige jäikustasakaal – koos rangema raamigeomeetria ja kõrgema kliirensiga – aitab paremini kurve võtta ning lihtsustab juhtimist. Lisaks on Showa vedrustusel uuendatud klapid, mis parandavad löögisummutust, veojõudu ja juhitavust.
Sõitjad on alati armastanud CRF250R-i võimsust ülemises pöörete vahemikus. Jõulise keskmise pöörete vahemikuga kooskõla loomiseks on põhjalikult muudetud nii sisse- kui ka väljalaskesüsteemi tõhusust, mille tulemusena on sõit madalatel pööretel palju parem; kõvasti tööd on tehtud ka selleks, et parandada nukkvõlli ajastamise täpsust suurtel pööretel ja pikaaegset töökindlust. Tänu üheksa kettaga sidurile ja tugevdatud käigukasti optimeeritud ülekandearvudele ei lähe ükski mootori lisasärts raisku.