PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Honda CBR1000RR-R Fireblade

 Fireblade’i neljasilindrilise kaheastmelise klapiajamiga reasmootori pöördemoment on 113 Nm ja tippvõimsus 160 kW. Ja kuigi põhinäitajad on juba tuttavad, on jõudlus HRC väga mahuka arendustöö ja oskusteabe tulemusena terves pöörete vahemikus täielikult muutunud ning tulemuseks on parem kiirendus kurvist väljudes ja tohutu võimsus kiiretel pööretel.

Kahemootorilise Throttle By Wire-süsteemi lisamine parandab osalist seguklapi juhtimist ja võimaldab vajaduse korral ka paremat mootorpidurdust. Surveastet on suurendatud, sissevõtuavasid reguleeritud ja klapiajastust muudetud, klapivedrud on uued, väntvõll kergem ja optimeeritud, titaanist kepsud on kergemad. Kõik ülekandesuhted on lühemad, et parandada tagaratta veojõudu.

4-2-1 väljalasketorud on ovaalsed ja toidavad Akrapoviči summutit, mis on nüüd veidi suurema mahuga, aga töötades 5 dB vaiksem.

Kolm vaikesõidurežiimi katavad erinevaid olusid ning pakuvad võimsuse, mootorpidurduse, Wheelie Controli ja HSTC täieliku reguleerimise võimalust. Kõik seadistused on uut võimsust arvestades üle vaadatud. Elektroonikapaketti kuulub reguleeritav käivitusrežiim.

Alumiiniumist teemant-tüüpi raam kasutab mootori tagaosa amortisaatori ülemise kinnitusena ja kiik põhineb RC213V-S konstruktsioonil. Jäikustasakaalu on hoolikalt optimeeritud ja paindlikumaks muudetud, et kasutada ära mootori võimalusi nii esi- ja tagaratta haarduvustaseme kui ka juhtimistäpsuse osas.

Kuueteljeline inertsituvastusplokk (IMU) pakub täpset 3D-võimalust sõidudünaamika hindamiseks ja annab sisendi kõikide elektroonikasüsteemide haldamiseks. Samuti juhib see plokk vardatüüpi kolmetasemelist süsteemi Honda Electronic Steering Damper (HESD).

Showa 43 mm Big Piston Fork (BPF) kahvel on seotud tagaamordiga Showa Balance Free Rear Cushion Lite (BFRC-L). Esipidurikettad töötavad Nissini neljakolviliste pidurisadulatega. Kurvis toimival ABS-il on nüüd ka võidusõidurežiim RACE, mis võimaldab ABS-i välja lülitada.

2024. mudeliaasta CBR1000RR-R Fireblade SP on maailma esimene mootorratas uue kolmanda põlvkonna Öhlins Smart Electronic Control (SE-C3.0) 43 mm NPX (SV) kahvlite ja TTX36 (SV) tagaamordiga, mis kasutavad nüüd liugventiile ja pakuvad võidusõiduomadustega vedrustust ning mille seadeid juhib Öhlins Object Based Tuning-liides (OBTi). Veel üks uus funktsioon on digitaalne vedru eelpingutamine näidikupaneelilt.
Esipiduriketastega teevad koostööd uued Brembo Stylema R neljakolvilised pidurikettad ja Brembo pidurihoob/peasilinder. Kurvis toimival ABS-il on nüüd ka võidusõidurežiim RACE, mis võimaldab ABS-i välja lülitada.

Uuendatud disainiga voolundi keskosas asuvad uued tiivakesed, mis tekitavad surujõudu pidurdusstabiilsuse parandamiseks ja tagaratta ühtlase haarduvuse tagamiseks 10% väiksema pingutusega suurel kiirusel kurvis sõites. Sõiduasendit on samuti kohandatud, et võimaldada paremat juhitavust kõrgemal asuva juhtraua ja madalamal asuvate jalatugede abil.

Täielikult kohandatav 5-tolline TFT näidikupaneel on vasakul juhtraual oleva neljasuunalise lüliti abil intuitiivselt juhitav. Külmalt käivitades liigub punane ala nüüd pöörete skaalal üles, kui töötemperatuur on saavutatud.

Honda Smart Key-süsteem parandab mugavust ja hädapeatumissüsteem Emergency Stop System (ESS) muudab mootorratta tagapool sõitjatele paremini nähtavaks.

Töölaua versioon