Asi pole vaid selles, kust te tulete, vaid selles, kuhu te lähete. Ja uus CMX1100 Rebel on loodud viima teid sinna ainulaadses tänavasõidu stiilis. Kahesilindrilise mootori suurem võimsus surub jõuliselt madalatelt pööretelt otse läbi keskmiste pöörete. Avaram sõiduasend – tõstetud ja juhi poole tagasi tõmmatud juhtraud, ettepoole viidud jalatoed ja 10 mm kõrgem sadul – tagab mugavama ja kindlama asendi. Ja uhiuus 5-tolline TFT-ekraan koos Honda RoadSynci nutitelefoni ühenduvusega hoiab teid sõidu ajal kõigega kursis.
Pikk, madal ja kaunis
CMX1100 Rebel on ka sihvakas.
710 mm kõrgune sadul tagab lihtsa juhitavuse väikesel kiirusel ja jala hõlpsa mahatoetamise. Ja detailid on täpselt õiged. Laineline 13,6-liitrine äärikuta kütusepaak paikneb jõulise mootori kohal. Nii eesmised kui ka tagumised porilauad on valmistatud 1 mm paksusest terasest ja kinnitatud valualumiiniumi külge. Mootorratta disaini tõeline klassika – ümar esituli – on saanud moodsa nüansi: Rebeli stiili määravad selle neli eredat LED-lampi, nagu ka LED-suunatuled ja läbipaistva klaasiga tagatuli. CMX1100 on ka mootorratas, mille proportsioonid näevad sama head välja ka siis, kui selle seljas istub mootorrattur – sest see on oluline.
Jõu kontroll
Ja kontrolli jõud.
Te hoiate CMX1100 Rebeli võimsat mootorit kindlalt oma paremas käes tänu tipptasemel elektroonikale, mis teeb iga gaasihoova pöörde puhtaks rõõmuks ilma teistele jalgu jäämata. Lisaks optimeeritud Honda Selectable Torque Controlile (HSTC) ja Wheelie Controlile pakub Throttle By Wire kolme vaikesõidurežiimi – Standard, Sport ja Rain –, mida on täiustatud suurema jõudluse tagamiseks. Režiimil User saate seadistusi kohandada, sealhulgas võimsust ja mootoripidurdust. Peale selle oleme uuendanud lisavarustusse kuuluvat kuuekäigulist topeltsiduriga käigukasti (DCT) sujuvamaks käivituseks ja seiskamiseks ning ka intuitiivseks väikesel kiirusel tagasipöörde tegemiseks.
Toores stiil
Loodud sõitmiseks.
Efektse disainiga terasest põhiraamis on kasutatud 35 mm torusid pika ja madala bobber’i ilme loomiseks koos tugeva 50,8 mm läbimõõduga kiigega. Pole kahtlustki: see mootorratas on loodud nii sõitmiseks kui ka imetlemiseks. Seega kohandasime veidi sõiduasendit tagasiside põhjal, mille saime inimestelt, kes tõesti teavad: Rebeli omanikelt. Juhtraud on 28 mm tahapoole tõmmatud ja 12 mm üles tõstetud. Jalatoed on viidud 50 mm ettepoole ja sadul, milles on kasutatud uut tippkvaliteediga uretaanvahtu, on 10 mm paksem (endiselt madala) 710 mm kõrguse sadula jaoks. Ja milline on tulemus? Palju rohkem ruumi eri pikkusega sõitjate jaoks ning lõõgastunum sõit tänu suuremale mugavusele ja kontrollile.