PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

2024 CRF1100L Africa Twin

2024. aasta CRF1100L Africa Twini puhul keskendutakse tugevalt põhilistele maastikusõidu omadustele, samal ajal kui välimus ja tunnetus on saleda rallimasina omad. 2024. aasta mudeli 1084-kuupsentimeetrist paralleelset kahesilindrilist mootorit on häälestatud – sisselaske, põlemise ja väljalaske edasiarendamise kaudu – nii, et pöördemoment oleks aeglaste ja keskmiste pöörete juures suurem, ja maksimaalne pöördemoment on 7% suurem (112 Nm). Tippvõimsus on endiselt 75 kW.

Nüüd on saadaval kaks valikut: tavalise Showa vedrustusega CRF1100L Africa Twin ja CRF1100L Africa Twin ES, millel kasutatakse süsteemi Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™). Showa EERA™ optimeerib löögisummutust kõigis sõiduoludes, pakkudes ka võimalust sõidu ajal tagavedru eelkoormust muuta. CRF1100L Africa Twin ES-i standardvarustuses on ka lisapistikupesa ja soojendusega käepidemed, just nagu sõsarmudelil CRF1100L Africa Twin Adventure Sportsil.

Mõlemal Africa Twini variandil on tugev terasraam, CRF450R-ist tuletatud alumiiniumkiik, šassii geomeetria, vedrustuse käik ja kliirens, mis on jäänud samaks. 2024. aasta mudeli uus oluline täiendus on sisekummiga rehvide asemel ilma sisekummita rehvide kasutuselevõtmine, kuna selliseid rehve saab ratast eemaldamata hõlpsamini parandada.

Pikkade maanteesõitude puhul on mugavuse suurendamiseks paigaldatud uuele agressiivse kujundusega esikondlile ka uus suurem viie sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas, mis tagab maksimaalse nähtavuse või parandab kaitset tuule eest, olenevalt sõitja valikust.

Kuueteljeline inertsiaalandur (IMU) juhib lisaks seitsmeastmelisele HSTC-le ka kolmeastmelist Wheelie Controli, Cornering ABS-i (maastikusõidu seadistusega), Rear Lift Controli ja DCT kurvituvastust. Vaikesõidurežiime on neli: URBAN, TOUR, GRAVEL ja OFF-ROAD.

Täielikku kontrolli võimaldava sõiduasendi tagamiseks on iste kitsas ja juhtraud kõrge. Topelt-LED-päevatuled (DRL) tagavad optimaalse nähtavuse, kiirushoidik on standardvarustuses. Värvilise universaalekraani (MID) (6,5-tollise TFT-puuteekraani) abil saab mugavalt suhelda masina süsteemidega, peale selle on olemas ka Apple CarPlay®, Android Auto® ja Bluetoothi ühendus.

2024. aasta CRF1100L Africa Twin on saadaval kolmes värvivariandis, millest kõiki kaunistab julge mäegraafika:
Grand Prix Red
Matt Ballistic Black Metallic
Pearl Glare White Tricolour (ainult mudelil CRF1100L Africa Twin ES)   

Töölaua versioon