PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

CRF1100L Africa Twin

 • Valikvarustusse on lisandunud uus Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERATM) vedrustus. Kasutusel on endiselt ka tavaline Showa vedrustus
• Kerge raam poltkinnitusega alumiiniumalusraamil ja kerge jäik CRF450R-stiilis kiik tagavad suurepärase tagaratta haarduvuse ning tunnetuse
• Kuueteljeline Boschi inertsiaalandur. Cornering ABS tagab kindla pidurduse ja sellel on olemas maastikuseadistus
• 21-/18-tollistele velgedele on nüüd paigaldatud sisekummita rehvid
• 1084-kuupsentimeetrine kahesilindriline mootor genereerib 7% suurema pöördemomendi (kuni 112 Nm), tagades suurema võimsuse ja pöördemomendi aeglaste ning keskmiste pöörete juures
• Surveaste on tõstetud väärtuseni 10,5:1 ning sealjuures on edasi arendatud ka elektroonilise juhtploki seadeid, klapi ajastust, sisse- ja väljalaset
• Kaheksaklapiline Unicami mootor, poolkuiv karter ja liugsidur
• IMU juhitava HSTC sekkumistasemed on suunatud maastikusõidule
• Wheelie Controlil on kolm taset ja seda juhib IMU
• Neli sõidurežiimi: TOUR, URBAN, GRAVEL ja OFF-ROAD
• Kaks kasutajarežiimi pakuvad täieliku kohandamise võimalust
• Lihtne ja otsene süsteem võimaldab ülikiiret käiguvahetust nii manuaalkäigukasti (MT) kui ka automaatkäigukasti D- ja S-režiimis
• Uue masina puhul on kohaltvõtmisel ning väikesel kiirusel sõitmisel sujuvam ja loomulikum tunne
• S-režiim (kolme tasemega) on suurema pöörete arvuga ja vahetab käike alla varem kui D-režiim, võimaldades agressiivsemat sõitu
• G-lüliti tekitab maastikusõidul parema veojõu tunde
• Kalde tuvastus kohandab käiguvahetuse mustrit kallaku järgi
• IMU võimaldab kasutada kurvituvastuse funktsiooni, parandades käiguvahetuse ajastust
• Sõidumugavust lisavad uus viie sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas ja ülavoolundi
• Africa Twin ES on saanud juurde soojendusega käepidemed ja lisapistikupesa
• Maastikusõidu jaoks mõeldud kompaktne kere kitsa istme ja kõrge juhtrauaga
• Multifunktsionaalne näidik (MID) 6,5-tollise TFT-puuteekraaniga, ühildub Apple CarPlay® ja Android Auto®-ga
• Bluetooth-ühendus, päevasõidutuled (DRL) ja kiirushoidik
• Africa Twini jaoks on olemas tohutu valik Honda originaallisavarustust, alates paagikatetest kuni täielike sadulakotte ja kohvreid sisaldavate pagasi terviklahendusteni
• Lisavarustust saab osta üksikult või spetsiaalsete varustuspakettidena
• Paketid Rally, Adventure, Urban ja Travel teevad suurepärase kohandamise lihtsaks

Pakett Rally
See pakett on mõeldud maastikusõidul vastupidavuse ja jõudluse suurendamiseks. Paketti kuuluvad laiad Rally jalatoed, mis lisavad stabiilsust ja kontrolli, ning mootorikaitsmed/radiaatorivõre kahjustuste vähendamiseks. Manuaalkäigukastiga Africa Twini jaoks kuulub komplekti kiirkäiguvaheti, DCT-variandile on olemas käiguvahetuspedaal. Sobivas värvitoonis sõrmenukikaitsmete pikendused annavad lisakaitse ilmastiku eest, rattatriibud lisavad eksklusiivse värvilaigu, täiendades üldist välimust.

Pakett Adventure
Pikaks sõiduks valmis. Uued eesmised külgtorud kaitsevad keret ning on valmistatud 25 mm roostevabast terasest ja kaetud poleeritud elektrolüütkattega, mis peab vastu korrosioonile ning on hõlpsasti puhastatav. Topelt-udutuled on paigaldatud kõrgemale, agressiivsemasse kohta kui eelmistel mudelitel. 4,5-liitrist paagikotti on mugav kasutada, uued külgmised paagikaitsmed kaitsevad värvi põlvekriimustuste eest ja annavad maastikusõidul lisatuge.

Pakett Urban

Saadaval kahes variandis – plast või alumiinium. Plastvariandi korral kuulub komplekti uue triibukujundusega 58-liitrine kohver (kuhu mahub kaks kinnist kiivrit, kaasas on kinnituskronstein, kaassõitja sadula seljatugi ja sisekott). 42-liitrisel alumiiniumkohvril on oma kinnituskronstein ja sisekott. Pakettides Urban on ka uued hõlpsasti paigaldatavad soojendusega käepidemed ja lisapistikupesa, mis kuuluvad Africa Twin ES-i standardvarustusse. Ja lõpetuseks jalg, tänu millele on tagaratast/ketti lihtne hooldada.

Pakett Travel
Nagu Urbani puhul, on ka Traveli pakett saadaval plast- ja alumiiniumvariandis. 40-liitrine vasakpoolne ja 30-liitrine parempoolne sadulakott – millel on uuele kujundusele omased triibud – sisaldavad ka ühesuuruseid sisekotte. Alumiiniumkohvritel (37-liitrine vasakul ja 33-liitrine paremal) on kaasas kinnitusdetailid ja vastavalt vasakpoolne/parempoolne sisekott. Uue kujundusega ülemised tuulesuunajad juhivad õhuvoolu käsivarte ja õlgade ümber ning jalgade jaoks mõeldud alumised tuulesuunajad suurendavad maanteekiirusel mugavust. Viimase lihvi annavad mugavad kaassõitja jalatoed.

Istmevalikud
Varasemate mudelite tavaliste istmetega võrreldes on mugaval istmel 8% suurem pindala ja selles on kasutatud 15 mm paksemat uretaanvahtpolstrit, mille optimaalne tihedus vähendab pikamaasõitudel väsimust. Mugava istme kõrgusevahemik on 865/885 mm ning seda pakutakse kolmes värvivariandis: must/must, punane/must ja sinine/must. Valikvarustuses sisalduva madala istme kõrgus on 825/845 mm.

Valikut täiendavad 38-liitrine kohver, mustad kummist paagikaitsmed ja SC-Projecti slip-on-summuti, mis on saadaval kahes värvitoonis: Titanium Silver ja Matt Black.

Töölaua versioon