PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

NT1100 DCT

Uus matkamootorrataste (Touring) ajastu

NT1100 on nutikas, rafineeritud ja läbinisti moodne matkamootorratas. Ja me oleme seda just täiustanud. Kahesilindrilisel mootoril on nüüd rohkem madalaid ja keskmisi pöördeid paremaks kiirenduseks. Sportliku uue voolundi külge kinnituvad lihtsasti reguleeritav tuuleklaas ja uued DRL-suunatuledega LED-esituled ning uude elektroonikapaketti kuuluv inertsiaalandur kohandab mootorrataste juhitavust vastavalt sõidule. Lisavarustusse kuuluval DCT-l on nüüd parem reaktsioon väikesel kiirusel ja elektroonilise vedrustuse uus variant viib NT1100 uuele tasemel. Absoluutselt täiuslik sõit.

Täiustatud matkamine
Täiuslik reisikaaslane

Täiustatud detailid teevad uue NT1100 ideaalseks pikaaegseks reisikaaslaseks ja need kõik on saanud inspiratsiooni olulistest inimestest – NT1100 omanikest. Uus dünaamiline esivoolund mähib sõitja elegantsesse aerodünaamikasse suurel kiirusel, suurendades tuulekaitset ja vähendades väsimust. Viie sammu kaupa reguleeritavat tuuleklaasi on võimalik istudes (ja paigal seistes) ühe käega reguleerida. Mõlemad sadulakotikaaned on sügavamad, nii et kummaski on piisavalt ruumi kogu nägu katva kiivri mahutamiseks. Ja eesmine porikaitse pikeneb nüüd veel 150 mm tahapoole, toimides pritsmekaitsena vee kõrvalejuhtimiseks. Suur 20-liitrine kütusepaak pakub pikamaasõitudel vabadust, sest sõiduulatus tankimiste vahel võib olla 400 km.

Dünaamiline sõit
Sooritusvõimet jagub kõigiks juhtudeks.

Kui vajate pöördemomenti, siis vajate pöördemomenti. Eriti möödasõidul koos kaassõitja ja pagasiga. 1084 cm³ ülanukkvõlliga kahesilindrilisel mootoril on 7% rohkem pöördemomenti aeglaste ja keskmiste pöörete juures. Samuti on tänu suuremale surveastmele 10,5 : 1, uuele väntvõllile ja kepsudele rohkem võimsust keskmistel pööretel. Süsteemi Throttle By Wire (TBW) reaktsiooni on optimeeritud lineaarsuse tagamiseks, pakkudes sujuvamat reageeringut suuremale jõudlusele vastamiseks. Erinevus kiirenduses on kohe ilmne. Kahesilindriline mootor on ka säästlik, sest saate liitri kütusega läbida kuni 20 km. Ja väljalaskeheli lööb uuendatud pulseerivat rütmi – täiuslik taust pikale sõidule.

Sportlik väledus
Uuendatud elektroonika parema juhitavuse tagamiseks

NT1100 parima juhitavuse tagab kuueteljeline inertsiaalandur (IMU), mis on peidetud masina keskossa ja mõõdab reaalajas seda, mida mootorratas teeb, kui ta seda teeb. See tähendab, et kolmeastmeline veojõukontroll Honda Selectable Torque Control (HSTC) pakub täiustatud tagaratta haarduvuse juhtimist nagu ka tagarattal sõitmise abisüsteem Wheelie Control. Veelgi suurema kindlustunde tagamiseks kuulub elektroonikapaketti nüüd ka Cornering ABS. IMU arvestab ABS-i kaudu pidurdusrõhu juhtimisel kaldenurka, aeglustust ning esi- ja tagaratta libisemist. 238 kg tühimass lihtsustab ka juhitavust väikesel kiirusel ja sportlikku tunnetust suurel kiirusel.

Funktsionaalne disain
Suurem ohutus tänu täiustatud juhiabisüsteemidele

Silmapaistvus on oluline mitmel tasandil. Loomulikult on tähtis stiil ja uued topelt-LED-esituled – kaug-/lähitulede „Hidden Eye“ kujundusega – loovad kindlasti kartmatu mulje, mida märgatakse. Täiustatud päevasõidutuled (nüüd koos sisseehitatud suunatuledega) muudavad mootorratta hästi nähtavaks kõigile eespool olijatele ja ise väljalülituv hädapidurdustule (ESS) tehnoloogia käivitab tagumised suunatuled, hoiatades tagapool liiklejaid äkkpidurdamisest. Ja 6,5-tollise TFT-puuteekraani, mis hoiab teid sõidu ajal ühenduses, saab ühendada Apple CarPlay® ja Android Auto® kaudu nutitelefoniga. Samuti on saadaval uus elektrooniline vedrustus täpseks reageerimiseks ja kohandamiseks.

Erinevus peitub pisiasjades
Viie sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas

Hõlpsalt ühe käega 167 mm liigutatav tuuleklaas, et tagada jahutav õhuvool või maksimaalne kaitse tuule eest.

Mugav sadul

Tänu uuele sadulakujundusele on pindala 20% suurem. See parandab mugavust ilma maapinnani ulatumist vähendamata.

Pakiruumi maht 

Kummaski sadulakotis on 4 liitrit lisamahtu, mis on piisav kogu nägu katva mahutamiseks kummalgi pool.

Töölaua versioon