Elektroonilise vedrustuse täiustus
Just see, mida olete oodanud…
Vedrustus Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) kuulub nüüd lisavarustusse. Spetsiaalselt NT1100 jaoks kohandatud süsteem rakendab kohe optimaalset löögisummutusjõudu, võttes arvesse IMU ja muude andurite abil tuvastatud käigu kiirust, sõidudünaamikat ja mootorratta sõiduomadusi. See kohandub reaalajas ja stabiilsuse säilitamiseks kontrollitakse pidurdamisel esiotsa allapoole vajumist. Sellist sõitu ei saa tavapärase seadistusega võrrelda. Showa-EERA™ on automaatselt ühendatud sõidurežiimi valikuga: TOUR pakub kindlat löögisummutust suurematel kiirustel, URBAN vahepealset tasakaalu mugavuse tagamiseks ja RAIN kasutab madalamat löögisummutusjõudu, pehmendades reageerimist ja tunnetust. Režiime on võimalik kohandada ja tagavedru eelkoormust saab sõidu ajal reguleerida.
Täiuslik seadistus
Sõitke nii, nagu teile meeldib.
Kolm vaikesõidurežiimi koos Throttle by Wire’i ja inertsiaalanduri abil juhtimisega hõlmavad enamikku olukordi ning koos kolmeastmelise Honda Selectable Torque Controliga (HSTC) pakuvad need uut optimeeritud juhtimist. URBAN pakub mootorivõimsuse ja pidurdamise üldist keskmist seadistust. RAIN vähendab võimsust ja mootoriga pidurdamist märgadel teekatetel ning TOUR tagab täieliku mootorivõimsuse ja tavapärase mootoriga pidurdamise järsuks kiirendamiseks kaassõitja ja pagasi olemasolu korral. Režiimil USER saab kohandada võimsuse edastamist, mootoriga pidurdamist ja HSTC-d, et seadistada väljund ja tunnetus just selliseks, nagu teie tahate. Iga sõidurežiim on seotud ka Showa-EERA™ vedrustuse reageerimisega.