PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

MSX125 Grom

Honda väike meelelahutaja sõidab 2022. aastasse uue retrolikult laheda stiili, kiiresti vahetatavate kerepaneelide, LCD-näidikupaneeli ning EURO5 nõuetele vastava õhkjahutusega mootori ja viiekäigulise käigukastiga.

2021. aastal täieliku uuenduskuuri läbinud kere annab mudelile MSX125 Grom uue disainikeele: värske ja lõbus ning hõlpsalt muudetav, et omaniku loovus saaks lennata. LCD-näidikupaneeli on uuendatud tahhomeetri ja käiguasendi näidikuga.

Uus õhkjahutusega mootor säilitas kasutatava tegeliku jõudluse, kuid lisandus viies käik, mis abistab pikematel sõitudel. Järeleproovitud šassii pakub samasuguseid väikesele rattale iseloomulikke mõõtmeid koos suure ratta vedrustuse, pidurdusvõime ja juhitavusega.

1963. aastal tuli Honda välja lihtsalt kasutatava, lõbusa, funktsionaalse ja väikeste ratastega ikoonilise Monkey vabaajamootorrattaga. Seda stiili jätkati ning järgmiste põlvkondade jaoks loodi mudelid Dax, Ape ja Monkey, mis sündis uuesti 2018. aastal.

Selline kontseptsioon on leidnud tugevat vastukaja uue põlvkonna noorte mootorratturite seas, kes on USAs tuntud kui Generation Y, Tais kui Dek Neaw ja Jaapanis Street-Kei. Nad on üles kasvanud piirideta internetiajastul ning jagavad kultuuri, seisukohti ja tavasid trotsivat vaimsust.

Inimestel, kes tunnevad instinktiivselt tõmmet mootorrattaspordi vastu, on vaja, et nende esimene kaherattaline oleks põnev, aga mitte ülemäära väljakutsuv, ning et sel oleks teistest eristuv disain ja mõistlik hind. 2013. aastal tutvustas Honda mudelit MSX125 (Mini Street X-treme 125), mis on mõeldud just sellistele noortele mootorratturitele.

Tõeliselt rahvusvaheline MSX125 (Jaapanis ja USAs tuntud nime Grom all) on olnud väga menukas üle kogu maailma. Oma esimesel müügihooajal ühines MSX125 mudeliga CBF125 ja oli Euroopa viie enim müüdud 125 cm3 mootorratta hulgas. Paaril viimasel aastal on see kujunenud kindlaks lemmikuks, mida kasutatakse kas lihtsa linnasõidukina või sihtturu tugevalt kohandatud stiiliväljendusena.

Pärast kuus aastat kestnud vaikset edu ja mitut väikest stiilimuutust, mis tehti noorte mootorratturite uut põlvkonda silmas pidades, ilmus 2021. aastal tänavatele uhiuus MSX125, millel on veelgi lahedam sõidusuund ja uus nimi – MSX125 Grom. 2022. aastal jääb see uue värvitooniga Honda väikeseks masinaks, mis on jätkuvalt täidetud suurte unistustega.

Töölaua versioon