Võimsamad ja jõulisemad mudelid
Meile meeldib tavaarusaamu lõhkuda. Just seda meie X-ADV teebki. Osaliselt seiklusmootorratas, osaliselt motoroller mõlema parimate omadustega – see on esmaklassiline linnaavastaja. Ja nüüd on see veelgi ihaldusväärsem. Sel on endiselt võimas mootor, millega mängida, kuid see on teravama kujundusega – ja valmistatud osaliselt kestlikust materjalist Durabio™ – ning uutes topelt-LED-esituledes on DRL-suunatuled. Tuuleklaasi saab hõlpsalt ühe käega reguleerida, sadul on mugavam ja oleme uuendanud topeltsiduriga käigukasti, et tagada sujuv reageerimine väikesel kiirusel. Lisasime ka kiirushoidiku pikemateks sõitudeks. Linnakvartal? Maantee? Maastikurada? X-ADV saab kõigega hakkama. Iga päev.
Esmaklassiline linnaseikleja
Uus terav esivoolund pakub esmaklassilist linnamaasturi stiili ja topelt-LED-esituled heidavad ettepoole laiu valgusvihke. Päevasõidutuled sisaldavad nüüd suunatulesid, mis loovad puhta ja hästi nähtava ilme, parandades märkimisväärselt jalakäijate ja teiste liiklejate nähtavatust ja ohutust. Ent X-ADV puhul on funktsionaalsus sama oluline kui vorm – motorolleri praktilised omadused nagu istmealune panipaik (ereda sisevalgustuse ja sisemise ruumijagajaga), kergesti ligipääsetav kindalaegas ees, astmelaud ja viie sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas, muudavad elu liikvel olles igapäevaseks naudinguks.
Kõigeks valmis
Te ootate oma klassi parimat jõudlust. Te saate selle: 43 kW tippvõimsus koos võimsa 69 Nm pöördemomendiga vaid 4750 p/min juures. Süsteemi Throttle By Wire abil juhtimine ja neli vaikesõidurežiimi – STANDARD, SPORT, RAIN ja GRAVEL – hõlmavad linnatänavaid ja mudaseid radu ning kõike seda, mis jääb nende vahele, lisaks saate ka ise parameetreid kohandada. Honda Selectable Torque Controli on värskelt optimeeritud, et tagada haarduvuse sujuvam juhtimine režiimidel RAIN ja GRAVEL. Ja nii nagu uuel CRF1100L Africa Twinil on ka sel mudelil uuendatud topeltsiduriga käigukast (DCT), mis parandab käivitust/seiskamist ja tunnetust väikesel kiirusel ning on täiuslikult sünkroonis uue kiirushoidikuga.
Seiklus algab teie ukselt
X-ADV šassii tuleb laitmatult toime nii linna kui ka maastikuga. See algab terasest rombikujulise torupõhiraami tugevuse ning pika käigupikkusega USD kahvlite (153 mm / 130 mm ees ja taga) ja Pro-Linki tagumise amortisaatori lööke summutavate omadustega. Püstine sõiduasend tagab suurepärase nähtavuse ja kontrolli. Sadul, mis on 820 mm kõrge ja sisaldab 10% rohkem uretaanvahtu, on nüüd mugav ja sellise kujuga, et jalga oleks kerge maha toetada. Viimane lihv? Mootorratta haarduvustasemed 17/15-tollise esi- ja tagavelje kombinatsiooni korral, millel on 120/70-17 ja 160/60-15 rehvid.