PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Super Cub C125

"Kõige esimene Super Cub C100 ilmus 1958, Honda eksistentsi 10. aastal. Selle disainisid Soichiro Honda ja tema kauaaegne äripartner Takeo Fujisawa ning nende väljendatud sõnum oli lihtne: ""pakkumaks rõõmu mängides inimeste elus kasulikku rolli"".
Pea 60 aastat hiljem, aastal 2017 ehitati 100 miljones Super Cub, mille järel sai see kõige populaarsemaks mootorsõidukiks üle maailma. Vahepeal pole Super Cub'i lihtne stiil, töökindlus, säästlikkus ja igakülgne otstarbekus kordagi moest läinud; vaikselt saavutatud täpselt see, mida Soichiro ja Takeo tahtsid – saada inimesed mobiilseks ja neid mobiilsena hoida. Super Cub C125 märgib ainulaadses loos uut lehekülge sõidukil, mis on nii universaalselt paeluv, et seda on müüdud enam kui 160 riigis, ja nii äratuntava väljanägemisega, et see oli esimeseks sõidukiks Jaapanis, millele lubati kolmemõõtmeline kaubamärk.
Kuigi välimus ei kaldu kõrvale klassikalisest mallist, aitab suurem jõud ja väändemoment tänu 125 cc mootorile Super Cub'i linnaliiklusest ees hoida; selle automaatset tsentrifugaalsidurit on ka täiendatud, et sobituda suurenenud väljundjõuga ja võimaldada ülisujuv ja vaikne käiguvahetus."

Töölaua versioon