Olge valmis võitma
MX2 võistlus on ülikuum. Ja võistluse keskmes on uus CRF250R. 2025. aastal tuuakse see turule täpselt samasuguste šassii täiustustega – ja kogu selle MXGP meistrivõistlusi võitnud sugupuuga – nagu CRF450R, et tagada stabiilsus ja juhitavus suurel kiirusel kurvide läbimisel. Mootor pakub veelgi rohkem veojõudu keskmistel pööretel ja sel on nüüd süsteemi Honda Selectable Torque Controli (HSTC) pakutav eelis, mis annab maksimaalse, võistlustel võite toova tagaratta haarduvuse. Uued plastosad määravad puhta võidusõiduagressiooni. Kui olete valmis võitma, on CRF250R see, kust oma võidukäiku alustada.
CRF250R – läbini HRC.
MX2 klass on pidev silm silma vastu võitlus. Ja meie CRF250R on osutunud võitluses vääriliseks relvaks. See on arenenud järk-järgult platvormiks, millel nii MX amatöörharrastaja kui ka profisõitja saavad iga ringi igast meetrist võtta maksimumi.
2025. aasta CRF250R-il on täpselt sama šassii nagu uuel CRF450R-il. See tähendab uskumatut roolimisvõimekust ja erksust suurel kiirusel ning täpset juhitavust tänu ümberkujundatud raamile ja Showa™ vedrustusele. Lisaks ka suuremat veojõudu keskmistel pööretel ja võimsust, mis ületab selle hämmastava mootori tippvõimsuse. CRF250R on mootorratas, mille keskmes on võistlustel võite toov HRC DNA.
Võidusõiduks valmis
CRF250R-il on uued kere ja šassii täiustused. Oleme täiustanud plastosi, et sellega oleks veelgi lihtsam liikuda sinna, kuhu parasjagu soovite. 6,3-liitrist titaanist kütusepaaki katvad radiaatorivõred pakuvad sujuvamat põlve liikumistrajektoori taha ja ette ning ratast iseloomustavad puhtad ja selged võidusõidulikud jooned. Uut kujundust rõhutab värske CRF-i tootepere graafika ja esimest korda paikneb Honda tiivalogo porilaual esiosas.
Konkurendid ei peatu kunagi
Tavapärasel aastal läheb CRF250R sinna, kuhu läheb CRF450R. Ent MX2 konkurendid ei oota ja see pole tavapärane aasta. Seega oleme 2025. aastal teinud CRF250R-ile täpselt sama šassii täiustuse nagu MXGP masinale. Ärge laske end eksitada – tegu on täieliku tehasespetsifikatsiooni uuendusega, mis on ajendatud sellest, mida HRC vajab, et pakkuda meie sõitjatele võitmiseks vajalikku mootorratast – 250 või 450. See on raske igal tasemel. Aga meile see meeldib. Oleme võistelnud MX-iga üle 50 aasta ning kogenud tõuse ja mõõnu. Mida teame, seda näete ka siin. 2025. aasta CRF250R.