PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Argumendid

Uuenduskuuri läbinud alumiiniumist perimeeterraam

Oleme häälestanud raami jäikustasakaalu tehasesõitja nõudmiste järgi, et suurendada kurvide läbimise kiirust ebatasasel, üles songitud rajal ja parandada stabiilsust suurel kiirusel sõitmisel.

Uhiuued 49 mm Showa™ USD kahvlid

Spiraalvedruga kahvlid kasutavad uusi välimisi torusid – ning uusi kinnituskahvleid, roolisammast ja kinnitusklambreid –, mille siseosad on ümber tehtud, et pakkuda pidevat summutusreaktsiooni ja tunnetust alates esimesest liikumisest.

Uuenduskuuri läbinud Showa™ tagaamort ja Pro-Link

Uue šassii jaoks ümberehitatud tagaamort pakub ühtlast reaktsiooni kogu käigu ulatuses. See töötab 11% jäigema Pro-Linki kaudu, mis on häälestatud sujuvama löögisummutuse jaoks.

Suurendatud võimsusega 449,7 cm³ neljaklapiline universaalse nukkvõlliga mootor

Otsesem sisselaske õhuvool parandab reageerimisvõimet järskudest kurvidest väljumisel ja sellel on rohkem tippvõimsust ületavat võimsust veojõu säilitamiseks. 100 mm pikem väljalasketoru parandab juhitavust keskmistel pööretel.

Uus HRC seadistusega esipidurisadul

Uue kahekolvilise pidurisadula puhul lähtusime meie tehase võidusõiduratastest – pidurisadul peab vastu pidurdusjõu vähenemisele kuumuse tõttu, vähendades hoova lõtku 57%, ja uus kere on jäigem pideva tunnetuse tagamiseks.

Kolme režiimiga mootorirežiimi valikunupp (EMSB)

Seadistage mootori iseloom just selliseks, nagu soovite. Valige kolme režiimiga EMSB abil tasakaalustatud võimsuse ja pöördemomendi, libeda muda jaoks mõeldud ühtlustatud jõudluse ning sügava liiva jaoks mõeldud täisvõimsuse vahel.

Kolmeastmeline HRC Launch Control

Nautige täiuslikku starti. Seadistage käivituspunkt 8000, 8500 või 9500 p/min vahele olenevalt rajatingimustest ja oma kogemusest.

Kolmeastmeline veojõukontroll Honda Selectable Torque Control (HSTC)

Vähendage pöörlemist ja suurendage veojõudu – HSTC pakub kerget, keskmist ja jõulist sekkumistaset vastavalt maastikule või sõidustiilile. HSTC saab ka välja lülitada.

Töölaua versioon