PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

CRF300L Rally ABS

Kompaktne ja kaasaegne vedelikjahutusega DOHC 286-kuubikuline ühesilindriline neljataktiline jõuallikas tagab sujuva ja ühtlase pöördemomendi madalatel pööretel, lisaks eeskujuliku suutlikkuse ka kõige kõrgematel pööretel.

Programmeeritud sissepritse (PGM-FI).

Uus ülikompaktse kujuga, laagriga teljele asetatud nookur (roller rocker), mis vähendab hõõrdumist klapi käigul ning võimaldab väiksemamõõdulise plokikaane kasutuselevõtmise.

Hammasratasülekandega tasakaalustusvõll vähendab vibratsioone, mis tõstab sõidumugavust.

Täiesti uus, spetsiaalselt CRF300L mudeli jaoks väljatöötatud raam annab rattale suurepärase stabiilsuse ja erksuse. 

Jõulise 43mm tagurpidi pööratud esihargi käik on tervelt 260 mm. Kogupikkus on 50mm pikem kui CRF300L. 

Pro-Link® üheamordiline 260mm käiguga tagavedrustus.

Ketaspidurid nii ees kui taga tagavad tõhusa ja ühtlase jaotusega pidurdusjõu.

Ülikergete valuvelgedega 21-tolline esiratas ja 18-tolline tagaratas.

Digitaalne mitmefunktsiooniline spidomeeter.

Lukustatav tööriistakast.

Töölaua versioon