PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

CRF300L Rally ABS

CRF450 RALLY-st inspireeritud hõljuv tuuleklaas

Võistlusmudeli CRF450 RALLY osadest välja töötatud „hõljuv“ tuuleklaas – koos üla- ja alavoolundi ning külgkatetega – kaitseb tõhusalt mootorratturit ja pakub suurepärast kaitset loodusjõudude eest.

Suurema mahuga kütusepaak

Kütusepaak on suurenenud 2,7 liitri võrra 12,8 liitrini (koos 1,6-liitrise reserviga), et tagada suurem sõiduulatus – üle 400 km. Erinevalt enamikust maastikuratastest on kütusepaagi lame kork hingedega, et tagada puhas ja lihtne täitmine.

Asümmeetrilised LED-esituled

Läbitungivad topelt-LED-esituled pakuvad suurepärast nähtavust maanteel ja maastikul. Suunatuled on samuti eredad LED-id.

Võimsam neljaklapiline ühesilindriline DOHC mootor koos abi-/liugsiduriga

Suurem töömaht pakub tervet ja erksat tipp-pöördemomenti 26,6 Nm 20,1 kW tippvõimsuse juures. Mootoril on nüüd ka abi-/liugsidur, mis võimaldab hallata tagarattale tõusmist kiirel allavahetamisel ja tugeval pidurdamisel.

Väiksem mass, suurem kliirens ja kvaliteetne Showa vedrustus

Tegime šassii tervelt 4 kg kergemaks – tänu kergele kitsenevale alumiiniumist kiigele ja uuenduskuuri läbinud raamile. Samal ajal suureneb kliirens 5 mm võrra 275 mm-ni ning pika käiguga Showa 43 mm USD kahvlid ja tagumine amortisaator pakuvad vedrustuse suurepärast reageerimisvõimet.

Eesmine ujuvketas koos ABS-iga

Võimsaks pidurduseks igal pinnasel haarab eesmine kahekolviline pidurisadul 296 mm lainelisest ujuvkettast. Maastikusõiduks saab tagumise pidurisadula ABS-i juhtimise välja lülitada.

Seikluseks sobivad rattad

Stiilsel 21-tollisel eesmisel ja 18-tollisel tagumisel alumiiniumveljel toonis Black Alumite on kaheotstarbelised plokkmustriga rehvid. Mõlemad veljele saab paigaldada ka rohkem maastikule suunatud enduurorehvid.

Töölaua versioon Powered by Motorway