CRF450 RALLY-st inspireeritud hõljuv tuuleklaas
Võistlusmudeli CRF450 RALLY osadest välja töötatud „hõljuv“ tuuleklaas – koos üla- ja alavoolundi ning külgkatetega – kaitseb tõhusalt mootorratturit ja pakub suurepärast kaitset loodusjõudude eest.
Suurema mahuga kütusepaak
Kütusepaak on suurenenud 2,7 liitri võrra 12,8 liitrini (koos 1,6-liitrise reserviga), et tagada suurem sõiduulatus – üle 400 km. Erinevalt enamikust maastikuratastest on kütusepaagi lame kork hingedega, et tagada puhas ja lihtne täitmine.
Asümmeetrilised LED-esituled
Läbitungivad topelt-LED-esituled pakuvad suurepärast nähtavust maanteel ja maastikul. Suunatuled on samuti eredad LED-id.
Võimsam neljaklapiline ühesilindriline DOHC mootor koos abi-/liugsiduriga
Suurem töömaht pakub tervet ja erksat tipp-pöördemomenti 26,6 Nm 20,1 kW tippvõimsuse juures. Mootoril on nüüd ka abi-/liugsidur, mis võimaldab hallata tagarattale tõusmist kiirel allavahetamisel ja tugeval pidurdamisel.
Väiksem mass, suurem kliirens ja kvaliteetne Showa vedrustus
Tegime šassii tervelt 4 kg kergemaks – tänu kergele kitsenevale alumiiniumist kiigele ja uuenduskuuri läbinud raamile. Samal ajal suureneb kliirens 5 mm võrra 275 mm-ni ning pika käiguga Showa 43 mm USD kahvlid ja tagumine amortisaator pakuvad vedrustuse suurepärast reageerimisvõimet.
Eesmine ujuvketas koos ABS-iga
Võimsaks pidurduseks igal pinnasel haarab eesmine kahekolviline pidurisadul 296 mm lainelisest ujuvkettast. Maastikusõiduks saab tagumise pidurisadula ABS-i juhtimise välja lülitada.
Seikluseks sobivad rattad
Stiilsel 21-tollisel eesmisel ja 18-tollisel tagumisel alumiiniumveljel toonis Black Alumite on kaheotstarbelised plokkmustriga rehvid. Mõlemad veljele saab paigaldada ka rohkem maastikule suunatud enduurorehvid.