Nagu peaks, hoiab Dax asjad lihtsad. Tugev terasraam annab tugevuse ja mahutab kütusepaagi, samal ajal kui 31 mm USD-esikahvli, kahe tagumise amordi ja 12tolliste rataste ning kõvade rehvidega tagab kerge juhitavuse ja hea vedrustuse. Pidurdamine toimub hüdrauliliste ketaspidurite abil nii ees kui ka taga, millel on ABS juhtimine.
Vastupidav ja kütusesäästlik, 124 cm3 SOHC kahesüklilise mootori võimsus on lineaarne ning pakub sujuvat pöördemomenti. Tsentrifugaalkäitur haldab nelja käigu vahel liikumist, seega pole vaja juhtraual asuvat sidurikangi. See pakub lihtsust twist-and-go põhimõttel, lisaks veel traditsioonilise vasakul oleva käigukangi kaudu tehtavate muudatuste meelelahutust.
Kogu valgustus on LED-tehnoloogiaga ning ümmargune LCD-ekraan näitab täpselt seda, mida sõitja teadma peab. Ka kaasreisija jaoks on olemas kroomitud kinnihoidmise pulk.