PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Monkey 125

"Honda Monkey-ratas on vahest kõige laiemalt tuntud kui 1970-ndate ikoon, kuid esimest korda nägi see päevavalgust aastal 1961. aastal. Algselt Tokyo lõbustuspargi Tama Tech'i jaoks arendatud 49-kuubikuline laste mänguasi sai nii populaarseks, et arendati välja ka teedele sobiv versioon, mida 1963 hakati esialgu eksportima Ameerikasse ja Euroopasse – sellel oli iseäralik kroomist kütusepaak, kokkuklapitav juhtraud ja 5-tollise läbimõõduga jäigalt paigaldatavad veljed.
Selle populaarsus tugines armsale kiindumust tekitavale disainile, imeväikestele mõõtmetele ja ülikergele kaalule, mis tegi sellega linna peal sõitmise piiramatult lõbusaks. 1969. aastaks oli veljeläbimõõt suurenenud 8 tollini ja 1970. aastast muutus ratas veelgi populaarsemaks, kui tänu kiiresti eemaldatavale esihargile sai seda mahutada väikese auto pagasiruumi. 1978. aastaks oli Monkey'l käes tõeline tippaeg – ratas oli ümberkujunduse käigus saanud pisarakujulise kütusepaagi ning kogus tohutut populaarsust vabaajasõiduki juhtide seas, kes vajasid käepärast transpordivahendit, kui nad auto olid ära parkinud. Ja siinkohal tugevdas Monkey tõeliselt oma kohta miljonite inimeste südametes – kolmekäigulise käigukasti ja tsentrifugaalsiduriga (mis ei nõudnud kasutamiseks ""traditsioonilist"" mootorrattaga sõitmise oskust) oli see tuhandetele sõitjatele nende esimeseks kogemuseks keerata gaasi kaherattalisel jõuallikal.
Kuna sellel oli nii lõbus ja tõesti lihtne sõita, edendas see mootorratta kontseptsiooni levikut laiemale avalikkusele enam kui ehk ükski teine masin. Jässakad rehvid, ""mini-ape"" juhtraud, miniatuurne kütusepaak ja suur pehme iste – Monkey' väljanägemine on ilmselgelt oma ajale kohase, kuid samas ka ajatu – nagu näitab sellele suunatud kiindumus.
Honda tõeliselt ikooniline mini-ratas on kujundatud ümber tänasesse päeva stiilis, mis tugineb tugevalt originaalil ja on samas täiendatud kaasaegsete esmaklassiliste lisandustega, nagu ümberpööratud esihark, kaks tagumist amortisaatorit, LCD näidikuplokk, IMU-l põhinev ABS ja täis-LED tuled. Selle 125 cc õhkjahutusega mootor annab võimsuseks 6,9 kW ja kütusekuluks 67 km liitri kohta; ratta kaal kõikide vedelikega on kõigest 107 kg."

 

Töölaua versioon