4RIDE mootor põhineb Cota 4RT260 ja Race Replica 4-taktilisel 258,9 cm3 mootoril. Erinevalt selle trial-sõiduks mõeldud vennast on 4RIDE mudelil täiesti uus ülekandearv. Arvestades asjaolu, et mudel on rohkem seiklus- või maastiku-trialiks mõeldud, on tehtud ka vastavaid otstarbekohaseid muudatusi. Kasutajal on alati võimalik leida mugav kiirus, kohandades mootorrattast nii pikkade marsruutide kui ka tehniliste radade jaoks, nagu näiteks kitsad mägisõidurajad või trial-teed.
Uuel 4RIDE mudelil on väga usaldusväärne kvaliteetne kerge alumiiniumraam ja Cota 4RT260 mudelil äraproovitud pöördõlg.
Üks olulisemaid 4RIDE omadusi on sadula (880 mm kõrge) lisamine, mis muudab kogu ratta ergonoomikat – see on nüüd mugavam ja sellega on seiklusradadel lihtsam sõita.
Teine ergonoomika aspekt selle mudeli juures on see, et juhtraudade otsad on nüüd rohkem avatud ja kõrgemal, andes mootorrattale parema reageerimistundlikkuse ja tehes sõitmise palju mugavamaks. Mugavust lisavad ka laiemad jalatoed.
Hõlpsasti eemaldatava sadula all on palju ruumi pagasile, sinna mahub jope, kindad ja muud pikemal sõidul vajaminevad asjad.
Seoses ratta pigem seiklussõidule orienteeritud disainile on üks mudeli olulisi uuendusi ka trial mudelite 1,9-liitrisega võrreldes tunduvalt suurem 4,4-liitrine kütusepaak. See tähendab, et selle rattaga saab vabalt läbida järjest 120 km.
Kokkuvõttes kaalub mootorratas kõigest 85 kg, selline kergus tagab ratta erksuse ja lihtsa manööverdatavuse igasugustes tingimustes.
4RIDE vedrustust on põhjalikult uuendatud, et saavutada parem tundlikkus maastikuraja trial-sõidus. See tähendab ka seda, et reguleeritav TECH kahvel on nüüd 38 mm kõrgemal ja selle liikumisruum 24 mm pikem.