Honda kütusesäästliku ja mitmekülgse mootorratta mootorit, šassiid, kujundust ja praktilisust on täiustatud.
Vedelikjahutusega 750 cm3 paralleelse kahesilindrilise mootori tippvõimsus suureneb 43 kW-ni ning pöörlemissagedust on suurendatud 600 p/min võrra maksimaalse pöörlemissageduseni. Kaalu vähendamine 6 kg võrra ja esimese kolme käigu suuremad ülekandearvud suurendavad sportlikumat tunnetust nagu ka teravamad disainijooned ja väiksemad voolundid.
Kolm vaikimisi valitavat sõidurežiimi (ja üks kasutaja programmeeritud sõidurežiim) töötavad elektroonilise gaasi süsteemi Throttle by Wire abil ning võimaldavad sõitjal mootori parameetreid ja reaktsioone kohandada; iga režiim (Sport, Rain ja Standard) on seotud asjaomaste topeltsiduriga käigukasti käiguvahetusmustritega.
Mudelile NC750X omast praktilisust on veelgi parandatud ainulaadse keskmise panipaiga mahu suurendamisega 23 liitrini ning uue ekraani, täisvärvilise LCD-näidikupaneeli, USB-laadimisport ja 30 mm madalama istme abil; veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control seadistused tagavad nüüd veelgi täpsema juhitavuse ning lisavarustusena on saadaval avariipidurduse signaalid, samas kütusekulu on meeldivalt väike – 28,3 km/l.