PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Argumendid

Suure võimsusega 249 cm3 ühesilindriline mootor, millel on topeltnukkvõll ja kõrgem pööretepiiraja.
Silindri nihe on hõõrde vähendamiseks muudetud 4 mm-lt 4,5 mm-ni.
Diamond moodi töötlusega (DLC) nookur maksimeerib klapi tõstet, säilitades samas madala mootori kõrguse.
Optimeeritud kolvi läbimõõt ja käik, suuremad klapid ja kitsam klapi avanemise nurk suurendavad võimsust ja suurendavad pöördeid.
Klappide vedrude ovaalsed sektsioonid võimaldavad suuremat klapi tõstet, säilitades samal ajal madala mootori kõrguse.
Uus kolb muudab põlemisrõhu võimsuseks suurema efektiivsusega.
Suurem kolvi õliava kaalu vähendamiseks ja hõõrdumise vähendamiseks.
Uus õlipump vähendab pumpamise kaotust olles efektiivsem.
H-kujulise ristlõikega väntvõll võimaldab kaalu vähendamist ilma jäikust või inertsiaalset massi ohverdamata.
Otsem allasuunatud sisselaske toru suurendab jõudlust ja parandab gaasirulliku tagasisidet, vähendades vastupanu ja parandades õhu laadimise efektiivsust.
Lühem sisselaske pikkus parandab mootori võimsust ja kiirendustundlikkust kõrgematel pööretel.
Topelt väljalaske avad parandavad õhuvahetuse efektiivsust.
Kompaktne kaksiksummuti, millel on järk-järguline torupaine tagamaks sujuvama heitgaaside voolu.
Elektriline starter standardvarustuses lihtsaks käivitamiseks.
Lühem teljevahe kergemaks käsitlemiseks.
Madalam raskuskese vähendab esiosa ülestõusmist ja parandab kiirenduse efektiivsust.
Lühendatud tagakiige parandab tagaratta haardumist
Kergekaaluline alumiiniumist raam koos kitsenevate põhitaladega parandab sõitja tagasisidet.
Pressitud kinnitustega alumiiniumist tagaraam aitab vähendada kaalu ja alandab raskuskeset.
Titaanist kütusepaak aitab vähendada kaalu ja alandab raskuskeset.
Showa spiraalvedrudega esiamort suurendab vedrustuse tunnet.
Madalam, tsentraliseeritud tagaamordi asukoht parandab stabiilsust.
Dunlop Geomax MX3S rehvid tagavad suurepärase haarduvuse erinevates tingimustes.
Sujuv kere kujundus lihtsustab sõitja liikumist.
Sissepressitud graafika suurendab plastikute kulumist.
Läbimõeldult kujundatud esiporilaud tagab efektiivsema õhuvoolu radiaatritele.

Töölaua versioon