Honda osa mopeedide turul on raske ülehinnata. Honda esimene mopeed, 1954 aastal välja lastud Juno K, ühendas endas kaasaegset tehnoloogiat ja materjale nagu näiteks elektrilise starteriga neljataktiline mootor, täismõõdus tuuleklaas ja klaaskiudtugevdustega plastikust kereosad. Neli aastat hiljem toodi turule revolutsiooniline neljataktiline Super Cub, mis muutis Honda väljapaistvaks liiklusvahendite tootjaks rahvastele kogu maailmas. Miljonid kliendid Euroopa linnadest Jaapani küladeni on hankinud endale igapäevaseks kasutamiseks Super Cub’i ja on tundnud rõõmu teadmisest, et see väike ja uskumatult töökindel masin naljalt alt juba ei vea. Aastast 1958 on toodetud umbes 60 miljonit Super Cub’i.
Jätkates klientide elu hõlpsamaks ja rõõmsamaks muutvate toodete ja tehnoloogiate väljatöötamise rada ja pakkudes keskkonnasäästlikke tooteid ülimalt taskukohase hinnaga loodab Honda jagada üha enam oma rõõmu klientidega ja kindlustada selle, et see rõõm kanduks põlvest põlve. Väljatöötatuna eesmärgiga pakkuda mugavust ja kindlustunnet vägagi taskukohase hinnaga, kannavad kõik uued Vision’id endas ajatuid, praktilisuses ja usaldusväärsuses mõõdetavaid omadusi, millega on ühildatud tipptehnoloogilised lahendused nagu kütuse sissepritsesüsteem ja Honda Combined Braking System (CBS – kombineeritud pidurdussüsteem). Visioni eesmärgiks on pakkuda ka uuele tarbijate põlvkonnale rõõmu turvalisest ja taskukohasest transpordivahendist.
Maailmas on toodetud erinevaid argikasutuseks mõeldud mopeede, mis on suunatud teatava piirkonna iseärasustest tulenevate nõudmiste rahuldamisele. See tähendab, et tarbekasutuseks turustatud mopeedid on väga erinevate omadustega ja joontega; senini annab mudelit, mis vallutaks terve maailma, tuues ühepalju rõõmu erinevate vajadustega ja erinevate piirkondade tarbijatele, tikutulega otsida. Oma Vision’iga on Honda võtnud eesmärgiks katta kõrgel tasemel kogu vajaduste gamma, millest tunneks maksimaalset rõõmu kõik kliendid ükskõik millises maailma nurgas.
Neljataktiline 110cm3 mootor on kõikides oludes ülimalt tõhus, jäädes samas väga ökonoomseks – kütusekuluga 52km/l tavapärastes sõidutingimustes – Vision sobib kõigeks, nii sõiduks kooli kui ka kohtumisele sõpradega kohvikus. Ent praktilisus ei seisne mitte sugugi vaid elektrilises käivitis või madalas kütusekulus, seega rõhub Vision muuhulgas mahukatele panipaikadele sadula all ja kaasaegsele ent samas selgelt arusaadavale näidikuteplokile, samuti – ja seda eriti – ergonoomilisusele, mis muudab rattaga liiklemise mugavaks nii juhile kui ka kaassõitjale.