PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

XL750 Transalp

Mäed kutsuvad

XL750 Transalp on seiklusreiside legend, millel on oma klassi parim võimsus ja pöördemoment. Selle šassii koos täiustatud vedrustusvõimega pakub kerget juhitavust ja kindlustunnet teel olles ning kontrolli maastikul. Selle eesotsas on uuenduskuuri läbinud, võimsam topelt-LED-esituli ja uus hästi läbipaistev Durabio™ materjalist tuuleklaas ning keskne sisselaskekanal on loodud tõhusa aerodünaamika ja tuulekaitse tagamiseks. Lisage uus 5-tolline TFT-ekraan koos Honda RoadSynci nutitelefoni täieliku ühenduvusega ja XL750 Transalp esitab ainult ühe küsimuse: kui kaugele soovite sõita?

Mootor ja jõudlus
Võimsus ja pöördemoment igaks sõiduks

Muidugi äratavad tähelepanu põhinäitajad. Võimsus 67,5 kW ja pöördemoment 75 Nm on tugevad numbrid. Ent seda pakub 755 cm³ kaheksaklapiline kahe paralleelse silindriga mootor, mida tõesti märkate. Meie õhupöörisega sisselasketehnoloogia võimendab ja ühtlustab reaktsiooni madalatel ja keskmistel pööretel ning silindrid kasutavad kvaliteetset Ni-SiC (nikkel-silikoonkarbiid) katet hõõrdumise vähendamiseks – ja võimsuse suurendamiseks – kõrgetel pööretel. See mootor on seega häälestatud mudasel rajal, linnas või maanteel kahe reisija ja täiskoormusega sõitmisel vajaliku mitmekülgse tagamiseks.

Kujundus
Tugevast DNA-st loodud autentne disain

Oleme disaininud Transalpi selliselt, et see oleks ideaalne kaaslane teie seiklustel – kuhu iganes need teid viivad. Sel on enesekindel välimus ja tunnetus, millele ei ole lisatud midagi liigset, ning tugev ehitus. Olenemata sellest, kas sõidate linnas, läbite maanteedel suuri vahemaid või liigute lõpututel maastikuradadel – keskosa kitsad proportsioonid on ühendatud voolujoonelise voolundi aerodünaamikaga, et pakkuda vabadust koos tuulekaitsega. Ja muidugi on uus ainulaadne esitule disain võrreldamatu, ent avaldab austust legendaarsele Africa Twinile, millele on lisatud kaasaegse graafika stiili.

Mugavus
Linnakvartalist mäekuruni

See ratas on loodud läbima pikki vahemaid, mistõttu on mugavus – kahele inimesele – väga oluline. Tänu 850 mm kõrgusele sadulale ja 210 kg tühimassile on Transalpi lihtne hallata kõndimistempost ülespoole; sõiduasend on lõõgastav, kuid püstine, pakkudes suurepärast nähtavust. Oleme täiustanud vedrustuse sumbuvussuhet ees ja taga, et säilitada sõidukvaliteeti, kuid summutada ebatasasemat maastikku. Õhuvoolu paremaks juhtimiseks suurel kiirusel on lisatud Durabio™ materjalist tuuleklaasile keskne sisselaskekanal ja ülavoolundi siseehitust on optimeeritud erksama juhitavuse tagamiseks.

Sõidutehnoloogia
Valik on teie

Neli vaikesõidurežiimi – Gravel, Sport, Standard ja Rain – lihtsustavad sõitmist enamiku sõiduolude puhul ning muudavad mootorivõimsuse ja -pidurduse, Honda Selectable Torque Controli (HSTC), Wheelie Controli ja ABS-i sekkumise astet. Režiim User võimaldab igat parameetrit enda eelistuste järgi kohandada, sh tagumise ABS-i väljalülitamist maastikusõidul, ning uus 5-tolline TFT-ekraan ja tagantvalgustusega neljasuunaline vasakpoolne lüliti võimaldab intuitiivset juhtimist. Honda RoadSynci süsteem hoiab teid sõidu ajal ühenduses, pakkudes reaalajas sõidujuhiseid, ja hädapidurduse signaali (ESS) tehnoloogia hoiatab tagapool liiklejaid järsust pidurdusest.

Töölaua versioon