PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.
headerImage

Lisatud 19.01.2024

Ameeriklane Ricky Brabec võidab teist korda Dakari ralli

Teist korda nelja aasta jooksul on Monster Energy Honda võidusõitja Ricky Brabec saavutanud võidu prestiižsel Dakari rallil, mis lõppes täna Punase mere Saudi Araabia kallastel. 2020. aastal sai Californias sündinud sõitja esimesena ameeriklasena raske võistluse mootorrataste klassis võidu ja nüüd, neli aastat ja kaks päeva hiljem, lisab ta selle võidu oma võidunimekirja 46. väljaandena.Dakari ralli algas 1979. aastal Euroopas ja Aafrikas ning Honda saavutas esimese võidu 1982. aastal, kui XR550-ga sõitnud Cyril Neveu võitis. Nelja aasta pärast lisas prantslane teise võidu NXR750V-l ja kordas seda järgmisel aastal. Itaallane Edi Orioli tõi Hondale kolmanda järjestikuse võidu 1988. aastal NXR800V-ga, mida prantslane Gilles Lalay juhtis võidule järgmisel aastal. Honda jaoks järgnes kuiv periood, kuid Brabec tõi kaubamärgi CRF450 RALLY-ga tagasi esikohale 2020. aastal, mil võistlus toimus juba Saudi Araabias. Brabecu siis tiimikaaslane Kevin Benavides võitis järgmisel aastal ning tänavune edu tähistab Honda kaheksandat võitu (ja esimest uue põlvkonna CRF450 RALLY jaoks, tema debüüdil).Viies Dakari ralli väljaanne Saudi Araabias algas 5. jaanuaril proloogiga AlUla loodenurgas ja kulges 7670 km ida poole ja tagasi enne Yanbu lõpetamist 19. jaanuaril. Teel läbisid võistlejad 4632 km "erietappidel" (ajatud osad, mis määravad võitjad), sealhulgas uus kahepäevane "48-tunnine Chrono" etapp Saudi Araabia tühjas Kvartalis, kus võidusõitjad veetsid kaugel öö, ilma tehnilise toe ja minimaalse suhtlemiseta välismaailmaga. Võistlejad lahkusid regulaarselt öistest laagritest enne koidiku tunde ja veetsid pikki külmi tunde ühendustes (ajatu ülekandeetappides, mille lõpetamine oli siiski kohustuslik). Ainsana pakkus leevendust karmidest tingimustest vaid üks puhkepäev.Monster Energy Honda kontrollis suurema osa võistlusest, kus hispaanlane Tosha Schareina juhtis proloogi ja tšiillane José Ignacio "Nacho" Cornejo võttis pärast neljandat täispikka etappi ühepäevase juhtpositsiooni üle. Brabec haaras üldjuhtimise peale olulise 48-tunnise Chrono etapi lõpetamist, mida ta enam kunagi ei loovutanud. Meeskond oli nii kiire (juhtides seitset etappi ja proloogi ning pühkides lavaplaate kahel korral) kui ka tasakaalustatud (viiest kuuest sõitjast viis võitsid); neli sõitjat jõudsid finišisse. Lisaks Brabeci üldvõidule võttis tema prantslasest tiimikaaslane Adrien Van Beveren kolmanda koha üldkokkuvõttes, Cornejo lõpetades kuuendana.

Tagasi
Töölaua versioon