Lisatud 14.11.2016
Mootorrattanäitusel EICMA on Honda 2017. aasta seeria silmapaistvaimad väljapanekud X-ADV ja 25. aastapäeva CBR1000RR Fireblade
Honda avaldas näitusel EICMA Milanos 2017. aasta seeria viimased mudelid, kuhu kuuluvad kaks uut ja kuus oluliselt täiustatud mootorratast.
X-ADV on uut tüüpi mootorratas, millega on jätkatud Honda pikka uuenduslike toodete loomise traditsiooni, mis täiustab ja rikastab klientide elustiili. Selles on kombineeritud linnamaasturi jõuline stiil, maastikul sõitmise võimekus ja tipptasemel tehnilised andmed, mis on saavutatud tänu vastupidavale šassiile, pika käigupikkusega vedrustusele, neljakolvilistele radiaalpaigaldusega piduritele, küllusliku pöördemomendiga 745 cm3 kahesilindrilisele mootorile ning topeltsiduriga käigukastile.
X-ADV juurde kuuluvad veel viieastmeliselt reguleeritav tuuleklaas, maastikukiivrit mahutav istmealune panipaik, käekaitsmed, rallistiilis näidikupaneel, keskhark ja Honda nutika võtme süsteem. Honda Rooma teadus- ja arenduskeskuses disainitud mootorratta disainijooned kajastavad kaherattalise sõiduki vabadust uues põnevas vormis.
CBR1000RR Fireblade liitub kolmanda ja viimase Fireblade’ina versioonidele SP ja SP2, et tähistada 25 aasta möödumist ajast, mil see kuulus masin muutis supersportmudelite segmendi reegleid. Sellega on jätkatud järeleandmatut pühendumist juhitavusele ja sportlikkusele mantra „Täielik kontroll” järgi ning 90% põhikomponentidest on uuendusmeelse pilguga üle vaadatud, et saavutada 16 kg kergem kaal, mis on nüüd klassi parim – 195 kg. Koos 8 kW suurema võimsusega kõrgetel pööretel parandab see uue Fireblade’i võimsuse ja kaalu suhet 14%, mis on seninägematu.
2017. aasta Fireblade on liikunud täieliku kontrolli järgmisse etappi ulatusliku elektroonilise kontrolli paketi lisamisega, kuhu kuuluvad uus güroskoopiline ABS-süsteem, Honda valitava pöördemomendi süsteem, valitav mootori pidurdusrežiimi süsteem ja võimsusvalits. Kõiki neid parameetreid saab täpselt reguleerida sõidurežiimi valimise süsteemi abil, mis on inspiratsiooni saanud Honda MotoGP mootorratta RC213V-S tänavalegaalsest versioonist.
2017. aastal, aasta pärast mudeli CRF1000L Africa Twin tutvustamist, saab Honda maastikurataste tootepere CRF uued lisandused.
Iga CRF on valmis seiklusteks ja pakub erilist elamust, mis algab siis, kui asfalt lõpeb. Mudeli CRF250L kaks uut saavutust annavad igale juhile võimaluse seda elamust kogeda. 2017. aasta mudel vastab nüüd Euro 4 nõudele ja on ka palju võimsam tänu uuele drosseli korpusele ning täiustatud sisse- ja väljalaskesüsteemile. Mudeli uus kujundus põhineb motokrossi R-mudelitel ja 2017. aasta mudel on varustatud ka tagaratta ABS-i väljalülitamise võimalusega.
CRF-i tooteperes on nüüd täiesti uus liige, mis on inspiratsiooni saanud võidusõidumasinast CRF450 Rally: CRF250 Rally, mis on maastikul veelgi jõulisem ja varustatud 10-liitrise kütusepaagi, suure eesmise piduriketta, pika käigupikkusega vedrustuse ja kõrge kliirensiga. Dakari stiil koos käekaitsmete ja kõrge tuuleklaasiga pakuvad suurepärast kaitset ilmastikuolude eest, tänu millele on CRF250 Rally valmis minema nii väikesele tiirule kui ka ümbermaailmareisile.
Neljasilindriline standardne CB650F jätkab Honda pikka stiilsete keskkaalu kuuluvate mootorrataste tootmise traditsiooni ning sellel on saavutatud suurepärane tasakaal juhitavuse ja mootori võimsuse vahel. 2017. aasta mudel on saanud mitu täiendust, mis muudavad selle vastupidavamaks ja tundlikumaks ning annavad sellele agressiivsema tänavavõitleja olemuse.
Uus sisse- ja väljalaskesüsteem suurendab võimsust kõrgetel pööretel 3 kW võrra ning suuremad ülekandearvud suurendavad jõudlust keskmistel pööretel. Mootori hääl on tugevam ja valjem ning uus Showa Dual Bending Valve esikahvel, täiustatud pidurid ja rohkem ettepoole suunatud sõiduasend parandavad juhitavust. Uued lihtsustatud ja agressiivsed disainijooned tõstavad mootori esile ning täis-LED esi- ja tagatuled suurendavad tehnilist kvaliteeti veelgi.
Täiustatud on ka supersportmudelit CBR650F, mille 2017. aasta mudel on saanud võimsama ilme. Uue kujundusega gondel suurendab aerodünaamilist sooritust, mudel on agressiivsem ja kompaktsem ning üldine välimus ja tunnetus meenutavad uut 2017. aasta CBR1000RR Fireblade’i.
See jagab mudeliga CB650F eri jõudlustäiustusi, nagu uuendatud pidurid, Showa Dual Bending Valve esikahvel, LED esi- ja tagatuled ning võimsama heliga jõulisem mootor.
Honda kolme olulise motorolleri 2017. aasta mudelid said mitu olulist täiustust.
Mudelile Vision paigaldati Honda eSP (täiustatud nutika võimsusega) mootor, mis suurendab pöördemomenti ja võimsust kogu pöördevahemikus. Suurem põrand, ümberpaigutatud jalarauad ja uued käetoed suurendavad mugavust. Lisaks on täiustatud pidureid ja vedrustust. Uhiuus kujundus annab mudelile Vision moodsama välimuse.
Europe’i enim müüdud 125 cm3 motorolleri Forza 125 tehnilist külge ja jõudlust on täiustatud veelgi: lisatud on Honda nutika võtme süsteem, progressiivsem tagavedrustus ja uued Michelin City Gripi rehvid.
Suurte rataste ja lameda põrandaga sõiduki SH125i – 2016. aastal** Euroopas enim müüdud 125 cm3 motoroller – 2017. aasta mudel on samuti saanud Honda nutika võtme süsteemi. Lisaks on uus kujundus ning LED esi- ja tagatuli andnud motorollerile veelgi sportlikuma ja elegantsema välimuse. Suurendatud on ka praktilisust tänu laadimispesale ja mahukamale pakiruumile.
Peale nende uute ja uuendatud mudelite on mitu Honda kõige populaarsemat mudelit saadaval uutes värvitoonides. Kõik Honda 2017. aasta tootepere mudelid vastavad uuele rangele Euro 4 nõudele, mille järgi on mootori heitmetes sisalduvate kahjulike ainete, nagu süsinikmonooksiidi, süsivesinike ja lämmastikoksiidi lubatud piir ligikaudu poole väiksem kui Euro 3 järgi.
CRF1000L Africa Twin – Honda täissuuruses „kõikjale sõitev“ seiklusmasin, mida on alates selle turuletoomisest 2016. aastal müüdud üle 10 000, on nüüd saadaval uues värvitoonis Candy Prominence Red.
VFR1200X Crosstourer – V4 mootoriga luksuslik ja seikluslik sportmootorratas on saadaval värvitoonides Pearl Glare White ja Candy Prominence Red.
VFR800X Crossunner – crossover’i stiilis keskkaalu kuuluv tipptasemel tehniliste andmete ja V4 mootoriga sõiduk on saadaval mattvärviga Ballistic Black Metallic ning värvitoonis Candy Prominence Red.
VFR800F – originaalne sportmasin on saadaval värvitoonis Digital Silver Metallic.
Integra, NC750X ja NC750S – kõigi kolme Honda uue ideeseeria 2017. aasta mudelid on saadaval värvitoonis Candy Prominence Red.
CB500X – kahesilindriline A2-kategooriasse kuuluv seiklusmasin on saadaval värvitoonides Sword Silver Metallic, Nitric Orange ja Candy Rosy Red. Samuti vastab 2017. aasta mudel Euro 4 nõudele, nagu vastavad ka CBR500R ja CB500F.
SH300i – see on üle miljoni sõiduki müünud SH motorolleriseeria lipulaev, mis on saadaval värvitoonides Matte Pearl White SE, Lucent Silver Metallic ja Pearl Splendor Red.
SH Mode 125 – stiilne, kerge ja kättesaadav SH Mode 125 on saadaval mattvärviga Techno Silver Metallic ja värvitoonis Candy Nobel Red.
MSX125 ja CB125 – kahele populaarsele linnasõidukile on Euro 4 nõude järgi lisatud ABS- ja CBS-pidurid.
* Alates selle tutvustamisest 2010. aastal on ostetud üle 60 000 DCT-ga varustatud sõiduki. 2016. aastal valis 51% klientidest DCT-versiooniga mudelid, kui DCT oli saadaval lisavarustusena.
** Jaanuarist septembrini on müüdud üle 14 000 sõiduki.